Muziker

Bezorging 6

8

Muziker

Muziek zorgt dagelijks voor de nodige ontspanning. Echter, voor het produceren van muziek is het beschikken over de juiste muziekinstrumenten van eminent belang. Bent u online op zoek naar goede en betaalbare muziekinstrumenten? Of instrumenten van kwaliteit? En ook nog gerichte advies? Lees maar hier op de pagina van ReviewsBird. Hier delen mensen hun ervaringen over hun aankoop van muziekinstrumenten. Ook de ervaringen met Muziker.nl! Check hier de reviews en laat ook uw eigen reactie over Muziker.nl achter op onze site.

Over Muziker.nl
Muziker.nl is een e-shop, die een breed assortiment muziekinstrumenten, golfuitrusting, spel-accessoires en leefstijlproducten aanbiedt. Opgericht in 1997 door een vriendengroep, die een eigen bedrijf wilde starten in onzekere, maar avontuurlijke tijden. Zij kozen een sympathiek segment van muziekinstrumenten als hun verkoopgebied en starten het bedrijf genaamd GB Music. Deze veranderde later in Muziker.nl. Hoewel zijzelf geen muzikanten waren, hadden zij wel affiniteit met muziek en een paar weken later bedienden ze al hun eerste klanten in een winkel aan de Vysoka-straat in het stadscentrum van Bratislava. In het jaar 2020 zijn zij, ondanks de COVID-19 pandemie, in staat geweest te blijven groeien als bedrijf en hebben zelfs LP-platen en draaitafels aan hun portefeuille toegevoegd. Het aanbod aan sportaccessoires hebben zij aanzienlijk uitgebreid en een nieuw segment Creatieve Tools geïntroduceerd voor vrijetijdsbesteding, zoals breien, schilderen, tekenen, naaien en soortgelijke knutsel- en artistieke hobby's.

Producten en diensten van Muziker.nl
Het assortiment aan muziekinstrumenten bij Muziker.nl omvat gitaren, bassen, toetsen, drums, microfoons, studio, koptelefoon, DJ, verlichting, audio-video Tech, vinyl-LP Records, blazers, strijkers, accessoires, instrumenten voor kinderen, elektroakoestische gitaren, akoestische gitaren, elektrische gitaren, klassieke gitaren, elektrische bassen, gitaareffecten, gitaren snaren, digitale piano's, podiumpiano's, keyboards, MIDI-masterkeyboards, studiomonitors, actieve luidspreker, draadloze handmicrofoons, complete kabels, DJ-controllers & software, elektronische drumsets, blokfluiten, saxofoons en violen. Naast muziekinstrumenten en accessoires kan men bij Muziker.nl terecht voor artikelen voor sport en spel op de afdeling New Joys op Muziker.nl, zoals draaitafels, vinyl-LP Records, muziek-cd's, muziek T-shirts, fietsen, fietshelmen, motorhelmen, scooters, skateboards en accessoires, rolschaatsen, watersporten, paddleboarding, kajaks, kano's, sleepboten, boten, zeescooters, hengels, schepen en boten, schommels, trampolines, glijbanen, duiken en zwemmen, zwembaden en accessoires, complete golfsets, drones, telescopen, microscopen, smartwatches YouTube & Podcast & Stream, messen, outdoor schoenen, wandelstokken, tassen en rugzakken.

Complimenten, klachten en tips voor

Muziker.nl
Betalen bij Muziker.nl kan met Online card payment, Bitcoin Pay, PayPal, iDeal, Bank transfer en visa. Klanten krijgen garantie tot maximaal 3 jaren. Klachten over aangekochte artikelen kunnen worden doorgespeeld op +31 855 600 023 of director@muziker.com van maandag tot en met vrijdag van 8:00-16:30 uur en op de zaterdag en zondag van 10:00 - 18:00 uur. Bij een geschil mag de consument zich wenden tot het platform voor online geschillenbeslechting (ODR). Deze biedt een platform waar consumenten en handelaren in de EU hun geschillen kunnen beslechten voor zowel binnenlandse als grensoverschrijdende online-aankopen.

Wat is uw ervaring met de producten van Muziker.nl? En de klantenservice? Hoe vindt u het assortiment van Muziker.nl? Hebt u alles wat muziekinstrumenten betreft kunnen betrekken bij hen? Het advies dat wordt verstrekt, is deze duidelijk genoeg? Laat het ons weten op onze website.

Nog niet bekend met Muziker.nl en het assortiment aan muziekinstrumenten? Dan mag u hier op onze ReviewsBird.nl de reviews en beoordelingen nalezen.

Ben jij een echte muziekliefhebber en wil je graag meer muziekspullen kopen? Lees de reviews over Music Shop Europe om erachter te komen wat andere kopers van hun producten en service vinden. Je wilt natuurlijk dat de producten die je koopt van een hoge kwaliteit zijn. Door meningen, beoordelingen en klachten over meerdere winkels te lezen krijg je een goed beeld van de winkels die je moet vermijden en van welke winkels geschikt zijn om jouw muziekspullen bij te kopen.

d
de Bruijn 8 maanden geleden
8
Ik had een fantastische ervaring bij Muziker. De website heeft alles wat je nodig hebt voor jouw hobby's en vrije tijd, met talloze topmerken en duizenden producten op voorraad. Ik was erg o...

Een miljoen keer plezier bij Muziker

Ik had een fantastische ervaring bij Muziker. De website heeft alles wat je nodig hebt voor jouw hobby's en vrije tijd, met talloze topmerken en duizenden producten op voorraad. Ik was erg onder de indruk van de snelle verzending binnen heel Europa - ik ontving mijn bestelling in een mum van tijd! De klantenservice is ook geweldig. Ze antwoordden snel en deskundig op al mijn vragen en hadden zelfs suggesties voor andere artikelen die ik misschien interessant zou vinden. Wat het aanbod betreft, het is uitgebreid. Of je nu muziekinstrumenten zoekt, DJ-apparatuur of elektronica, ze hebben het allemaal! De kwaliteit van de producten die ik heb gekocht is fantastisch en superieur in vergelijking met andere winkels waar ik gewinkeld heb. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over mijn ervaring bij Muziker. Geweldige service, kwaliteitsproducten tegen redelijke prijzen en snelle levering maakt deze website uniek in zijn soort!

d
de Bruijn 8 maanden geleden
10