Mister Spex: Wat zeggen klanten echt? Ontdek hun eerlijke ervaringen!
Mijn indruk van Mister Spex
Wat zeggen de reviews? Nou, ik moet zeggen dat mijn ervaring met Mister Spex eigenlijk best goed is. De brillen die ik heb besteld, zijn van topkwaliteit en zitten precies zoals ik ze wilde. Het bestellen ging soepel en de levering was snel, wat altijd fijn is. Toch had ik wel wat moeite met de klantenservice. Soms duurde het even voordat ik een reactie kreeg op mijn vraag, en dat kan best frustrerend zijn als je snel iets nodig hebt. Ook zou ik het fijn vinden als er meer duidelijkheid was over de retourprocedure, want dat voelde een beetje ingewikkeld. Maar verder ben ik tevreden en zou ik Mister Spex zeker aanbevelen, vooral als ze wat meer tijd investeren in snellere en helderdere communicatie.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Ik probeer nu al vanaf oktober een…
Ik probeer nu al vanaf oktober een zonnebril te bestellen, 2 keer een bril ontvangen die krom is, 2e keer nog nadrukkelijk gevraagd om de bril te controleren voor het verzenden, helaas zonder succes. Vervolgens is de bril duurder geworden, weer contact opgenomen en de bril voor de oorspronkelijke prijs te kunnen bestellen, helaas nooit ontvangen door problemen bij DHL. Dus wederom contact met ze opgenomen om de bril voor de 4e keer te bestellen voor de oorspronkelijk prijs, ze zouden ervoor zorgen dat ik de bril weer voor dezelfde prijs kon bestellen, is helaas nooit gebeurd, dus wederom contact opgenomen maar nu begrijpen ze niet wat er bedoeld wordt, en ze zijn ook niet bepaald vriendelijk. Echt waardeloze service.. Voor mij nooit geen mr spex meer
Dramatisch slecht gewoon,
Dramatisch slecht gewoon, Lenzen besteld, na 3weken niks ontvangen dus klantenservice gebeld. Krijg jonge dame aan de lijn die duits of gebrekkig engels spreekt. "Wilt u liever in het nederlands communiceren?" 'ja graag'. Wordt je doorverbonden naar iemand z'n mobiel die op voicemail staat. Niet te geloven, dus weer bellen. Irritatieniveau lichtelijk gestegen. 2e poging maar in het engels geprobeerd, aangegeven dat ik niks heb ontvangen en aankoopbedrag terug wil. Dat kan uiteindelijk maar duurt 10, ja u hoort het goed, 10 werkdagen. Met de weekenden mee moet je 2 weken op je geld wachten. Gevraagd of ik per mail een bevestiging kan krijgen. Die mail krijg je zonder vermelding van het bedrag maar wel met een kortingsvoucher voor een volgende bestelling?????? Mag het licht uit alstublieft dan ziet niemand mij van kleur verschieten.
Onze Tiktok aanraders over Mister Spex.
mädels, bei @misterspex_official könnt ihr kostenlos 4 brillen in der testbox bestellen und zu hause in aller ruhe ausprobieren. ihr entscheidet euch für die brille, die euch am liebsten gefällt, gibt bei @misterspex_official eure augenstärke ein, sendet die testbox zurück und ihr bekommt dann die ausgewählte brille mit den eingestellten gläsern zugeschickt. dieser kostenlose service ist doch mega, oder? hier sind meine favs und ich habe mich für die nr.2 und nr.4 entschieden. 👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼 mit meinem code nuhul20 bekommt ihr auf die ausgewählte brille 20% preisnachlass anzeige | bezahlte partnerschaft 1. Brille: https://www.misterspex.de/p/pg/6813024 2. Brille: https://www.misterspex.de/p/pg/6774600 3. Brille: https://www.misterspex.de/p/pg/6807792 4. Brille: https://www.misterspex.de/p/pg/b/6661781
@Mister Spex Shades - Elevate your look, frame by frame. 👓 ✨
@Mister Spex 💌 code: GINA20 *ad #misterspex #misterspexcode #miumiu
Slechtste reviews
Dramatisch slecht gewoon,
Dramatisch slecht gewoon, Lenzen besteld, na 3weken niks ontvangen dus klantenservice gebeld. Krijg jonge dame aan de lijn die duits of gebrekkig engels spreekt. "Wilt u liever in het nederlands communiceren?" 'ja graag'. Wordt je doorverbonden naar iemand z'n mobiel die op voicemail staat. Niet te geloven, dus weer bellen. Irritatieniveau lichtelijk gestegen. 2e poging maar in het engels geprobeerd, aangegeven dat ik niks heb ontvangen en aankoopbedrag terug wil. Dat kan uiteindelijk maar duurt 10, ja u hoort het goed, 10 werkdagen. Met de weekenden mee moet je 2 weken op je geld wachten. Gevraagd of ik per mail een bevestiging kan krijgen. Die mail krijg je zonder vermelding van het bedrag maar wel met een kortingsvoucher voor een volgende bestelling?????? Mag het licht uit alstublieft dan ziet niemand mij van kleur verschieten.
Ik probeer nu al vanaf oktober een…
Ik probeer nu al vanaf oktober een zonnebril te bestellen, 2 keer een bril ontvangen die krom is, 2e keer nog nadrukkelijk gevraagd om de bril te controleren voor het verzenden, helaas zonder succes. Vervolgens is de bril duurder geworden, weer contact opgenomen en de bril voor de oorspronkelijke prijs te kunnen bestellen, helaas nooit ontvangen door problemen bij DHL. Dus wederom contact met ze opgenomen om de bril voor de 4e keer te bestellen voor de oorspronkelijk prijs, ze zouden ervoor zorgen dat ik de bril weer voor dezelfde prijs kon bestellen, is helaas nooit gebeurd, dus wederom contact opgenomen maar nu begrijpen ze niet wat er bedoeld wordt, en ze zijn ook niet bepaald vriendelijk. Echt waardeloze service.. Voor mij nooit geen mr spex meer
Geen garantie op 7 maanden oude Ray Ban zonnebril
Ik heb in november 2022 een vervangende Ray Ban zonnebril ontvangen omdat de coating van de oude aan de binnenkant van het glas (die met Ray Ban logo) los liet. Hierdoor ontstonden en kleine krasjes er lichte vlekken in het glas Deze nieuwe zonnebril krijg na nog geen 7 maanden het zelfde euvel. De bril heb ik naar Berlijn gestuurd , daar is deze boordeeld, Echter valt deze beschadiging niet onder garantie (waarom deze keer niet). Als je vraagt om een onderbouwing waarom deze beschadiging niet onder garantie valt krijg je geen duidelijk antwoord, anders dan deze beschadiging niet door de opticiens geconstateerd. Ik dacht een merk bril bij een goede leverancier te hebben gekocht, nee dus.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Ik bestel mijn lenzen hier altijd en…
Ik bestel mijn lenzen hier altijd en heb ze altijd met een week al thuis (ze komen uit Berlijn) .
Betrouwbaar bedrijf
Tevreden. Meestal komt de bestelling snel en ik heb al jaren nauwelijks problemen ervaren. Vorig jaar kwam eenmaal de bestelling niet, na persoonlijk telefonisch contact en een aantal mails heen en weer is er keurig een nieuwe bestelling doorgevoerd vanuit mister spex. Al met al zal ik niet gauw bij een ander bestellen.
Goede eerste ervaring met het online aanschaffen van een bril!
Was in eerste instantie huiverig over het online bestellen van een bril op sterkte, maar ik heb er geen spijt van! Het assortiment is erg groot en gevarieerd. De gebruikerservaring voor het bestellen is duidelijk en vervolgens wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Inmiddels heb ik mijn bril 3 dagen en de glazen en afstelling lijken perfect! Mijn volgende bril koop ik zeker weer bij Mister Spex.