Klingel reviews, ervaringen en klachten van klanten
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
Totaal
Klingel
Het leven tegenwoordig is toch zo gemakkelijk! Waar je ook naar op zoek bent, je kunt het laten leveren bij je thuis. Of je nu kleding koopt, meubels, sieraden of cosmetica, je kunt het via de webshop van Klingel bestellen en laten leveren. Het is natuurlijk wel belangrijk dat je zeker weet dat dit veilig is, dat je erop kan betrouwen dat je levering goed toekomt, dat de prijzen meevallen, en uiteraard of je goede kwaliteitsproducten koopt. Hoe kun je dat nu te weten komen? Door hier op ReviewsBird de beoordelingen van andere klanten te lezen! Van hun ervaringen kun je immers zeer veel leren, dus bekijk ze zeker.
Over Klingel
Klingel is een van oorsprong Duitse winkel, opgericht in 1920 door Robert Klingel. De producten werden aanvankelijk met de postkoets naar klanten gebracht. Ondertussen is het bedrijf actief in elf landen doorheen Europa. Klingel evolueerde naar een postorderbedrijf, en zo naar een webshop. Je kunt Klingel volgen op Facebook. Klingel heeft ook een shopping-app, die je kunt downloaden via de Apple App Store en op Google Play. Klingel is in het bezit van de Thuiswinkel Waarborg, Forus Secure en Ecommerce Europe certificaten. Je kunt Klingel bereiken per e-mail en per telefoon, van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 21.00 uur en in het weekend tot 17.00 uur.
Producten en diensten van Klingel
Klingel is een online webshop waar je terecht kan voor een heleboel producten, voornamelijk in de sectoren kleding (voor dames en heren, broeken, jurken, truien, enzovoort), ondermode (Bh’s, lingerie, sokken, ondergoed, ... ), accessoires (riemen, sjaals, brillen, hoeden, ...) , sieraden zoals armbanden en ringen, horloges en allerlei soorten schoenen. Hiernaast kun je er ook producten voor je huis en huishouden vinden, denk aan decoratie, gordijnen, badmatten, lampen, meubels, kookgerei, servies, huishoudelijke apparaten, enzovoort. Tot slot is er ook nog een hele sectie over Fitness, waaronder je producten voor je gezondheid, sport, en cosmetica kan vinden. Je kunt via de website ook een Klingel-Magazine vinden, een blog met allerlei tips en suggesties ter inspiratie.
De prijzen op de website zijn inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. Je kunt kiezen waar je je bestelling ontvangt: bij je thuis, een ander adres, of bij een DHL Parcelshop. Artikelen op voorraad worden doorgaans binnen 3 tot 5 dagen geleverd. Via hun webshop kun je voor de producten van Klingel via PayPal, VISA, Mastercard en iDEAL. Het is ook mogelijk om in termijnen te betalen voor je bestelling. Tot slot kun je ook gewoon per acceptgiro betalen. Op alle producten geldt de wettelijke garantie. Hiernaast krijg je bij Klingel ook twee jaar garantie.
Klachten, complimenten en tips voor Klingel
Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je die altijd retourneren, hiervoor heb 14 dagen herroepingsrecht, zonder opgave van redenen. In dat geval is het ook leuk voor potentiële klanten om over jouw ervaringen met Klingel te lezen. Schrijf dus zeker een review, en laat aan de wereld te weten wat jij denkt! Ook als je een complimentje hebt, kun je dat hier achterlaten. Wat je beoordeling ook is, schrijf een beoordeling van Klingel op ReviewsBird!
Gegevens
Blog
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews
Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Alle reviews ( 2 )
Lingerie
Slechte service. Mails worden niet beantwoord. Bestelling wordt niet geleverd zoals op de site staat. Ik heb alles geannuleerd, Met zo' n bedrijf doe ik geen zaken. Helaas voor hun
Schoenen
Ik heb op 08-08-2022 een paar zwarte Kappa's gekocht met factuurnr. 287958 en prijs € 45,90.
Ik heb op 22-08-2022 een paar witte Kappa's gekocht met factuurnr. 206198 en prijs € 45,90.
Op 26-08-2022 heb ik eerst overgemaakt naar Klingel: € 45,90 met omschrijving (zoals ze zelf aangaven) (klantnr.)/287958 zoals u ziet bestaande uit mijn klantnr. en factuurnr. vd zwarte Kappa's.
Op 26-08-2022 heb ik ook overgemaakt naar Klingel: € 45,90 met omschrijving (zoals ze zelf aangaven) (klantnr.)/206198 zoals u ziet bestaande uit mijn klantnr. en factuurnr. vd witte Kappa's.
Mijn account rekeningsaldo stond hierna netjes € 0,00.
Nu, 7 maanden later, krijg ik uit het niets een aanmaning dat de witte Kappa's niet betaald zouden zijn en ook in mijn account staat hij nu ineens terug op niet betaald. Ik heb toen meteen mijn bankafschrift van de betaalde witte Kappa's gemaild naar de klantenservice. Die persoon die mij antwoordde, Magda Monkau, heeft deze echter niet eens bekeken maar is rechtstreeks naar mijn klantaccount gegaan waar nu staat dat de zwarte wel en de witte niet zijn betaald, want haar antwoord was: "dit is vd zwarte, u moet de witte nog betalen". Had zij even de moeite genomen om naar de omschrijving/het kenmerk vd betaling te kijken, dan had zij gezien dat het wel degelijk om de betaling vd witte Kappa's ging. Hierna heb ik de bankafschriften van beide paar schoenen gemaild, maar in mijn account staan de witte Kappa's nog steeds op "niet betaald" en "aanmaning".