Wat zeggen de reviews? Nou, mijn ervaring met Grote Kadoshop is best gemengd. Sommige producten waren echt top en het voelde alsof ik waar voor mijn geld kreeg, maar andere items waren minder indrukwekkend. De klantenservice kan ook beter; ik moest meerdere keren contact opnemen voordat ik een antwoord kreeg, en dat was soms frustrerend. Een verbeterpunt zou zijn om de retourprocedure eenvoudiger en de kosten lager te maken, want dat maakte de hele ervaring wat omslachtig. Aan de positieve kant was de bezorging snel en vriendelijk, wat altijd een pluspunt is. Over het algemeen heeft Grote Kadoshop zeker potentie, maar er zijn een paar dingen waar ze aan kunnen werken om het voor klanten echt top te maken.
De door ons geselecteerde videos.
Grote Kado Shop | Kado's | Voor in huis | Tuin | Recreatie | Welness
Wie is het, maar dan anders #BRAILLE #BILLEN #blindfluencer #blindfun #VoelJeGOED @roxannekwant69
Zo wel goed? Je moet wel jezelf kunnen zijn natuurlijk 😘 🆎👍 #shorts #short #lucillabellinga
In mijn ervaring met Grote Kadoshop zit de kwaliteit meestal wel goed. Ik kocht laatst een mooie vaas en die bleek precies zo stevig en fraai als op de foto. Toen er een keer een product niet helemaal klopte, heb ik heel snel een vervanging gekregen zonder gedoe, wat ik super waardeer. Toch zou het fijn zijn als ze wat consistenter zijn met de leveringen, want ik hoor wel dat soms verkeerd spullen worden gestuurd. Misschien kunnen ze hun verzendproces wat beter checken om dat te voorkomen. Over het algemeen ben ik tevreden, maar een beetje meer oog voor detail zou top zijn!
Ik vond de prijs-kwaliteitverhouding bij Grote Kadoshop eigenlijk best goed. Ik kocht bijvoorbeeld een mooi horloge dat er heel luxe uitzag, maar voor de prijs veel betaalbaarder was dan vergelijkbare merken. De kwaliteit bleek ook echt goed te zijn na een paar weken gebruik. Wel viel het me op dat de verzendkosten aan de hoge kant waren, wat het totaal iets duurder maakte dan verwacht. Het zou top zijn als ze de verzendkosten lager konden maken of gratis verzending bij bestellingen boven een bepaald bedrag aanbieden. Over het algemeen ben ik tevreden met wat ik kreeg voor wat ik heb betaald.
Ik was behoorlijk ontevreden over de klantenservice van Grote Kadoshop. Toen mijn bestelling verkeerd was aangekomen, probeerde ik meerdere keren contact op te nemen via hun telefoon, maar kreeg nauwelijks antwoord. Eindelijk nam iemand op, maar die leek echt niet geïnteresseerd en bood geen goede oplossing. Ze zouden echt moeten investeren in beter opgeleid personeel en snellere reactietijden om klanten tevredener te houden.
Mijn ervaring met de levering bij Grote Kadoshop is meestal goed. Mijn bestellingen komen meestal binnen twee dagen, wat super handig is als je snel iets nodig hebt. Maar als ik iets moet terugsturen, loopt het soms vast. De retourkosten zijn aan de hoge kant en het duurt vaak langer dan verwacht voordat ik mijn geld terugkrijg. Het zou fijn zijn als ze de retourkosten kunnen verlagen of misschien gratis retourzendingen aanbieden. Ook zou het top zijn als je zelf een bezorgtijd kunt kiezen, zodat je zeker weet dat je thuis bent wanneer het pakketje komt. Kortom, de levering is snel, maar er is echt ruimte voor verbetering bij de retourservice.
Persoonlijk vind ik de reputatie van Grote Kadoshop best een beetje dubbel. Ik heb van vrienden gehoord dat sommigen gekke leveringen hebben gehad en dat de klantenservice soms lastig te bereiken is. Dat is natuurlijk niet ideaal. Aan de andere kant zijn er ook mensen die superblij zijn met de snelle verzending en de leuke extra cadeautjes die erbij komen. Als Grote Kadoshop hun reputatie echt wil fixen, zouden ze kunnen werken aan een betrouwbaardere website en zorgen dat de klantenservice sneller reageert. Ook zou het helpen als ze de leveringen beter in de gaten houden zodat er minder fouten gebeuren. Al met al is het een merk dat potentie heeft, maar er is nog wel wat werk aan de winkel om echt betrouwbaar te worden.
Ik ben echt onder de indruk van hoe Grote Kadoshop innoveert en duurzaamheid vooropstelt. Toen ik een lastige decoratie zocht die nergens anders te vinden was, vond ik precies wat ik nodig had bij hen. De levering was snel en de kwaliteit klopte helemaal. Wat ik ook super vind is hun duurzame aanpak, zoals het hergebruiken van materialen door gaten te vergroten met hun rattenstaart of houtboor. Een verbetering zou kunnen zijn dat ze nog meer duurzame producten aanbieden of tips delen voor hergebruik, zodat klanten nog beter kunnen bijdragen aan een milieuvriendelijke keuze. Al met al een bedrijf dat echt meedenkt en waarde hecht aan zowel innovatie als duurzaamheid!
Ik moet zeggen, de aanbiedingen bij Grote Kadoshop vielen echt in de smaak. Een paar weken terug scoorde ik een leuke korting op een sieraad waar ik al een tijdje naar keek, wat super fijn was. Wat ik zou verbeteren is dat de promoties wat vaker vernieuwd worden. Soms lijkt het alsof dezelfde deals blijven hangen en dat maakt het minder spannend om telkens terug te komen. Ook zou een nieuwsbrief handig zijn, zodat je meteen weet wanneer er nieuwe kortingen zijn. Maar al met al blijf ik zeker terugkomen voor de goeie deals!
Nieuwste reviews
Twee maal rijplaat besteld en speciaal…
Twee stuks rijplaat besteld en speciaal thuisgebleven.Krijg ik een mail van bol.com" klant is niet thuis produkt is retour gestuurd".U krijgt U geld terug.Maar ik wil het product.Mail gestuurd...na 4 dagen mailt de grote kadoshop dat vervoerder budbee het terug stuurt naar de grote kado shop.Dit duurt dan 2 of 3 weken.Dan pas kunnen ze het opnieuw verzenden of terugbetalen.Wil ik het eerder dan even opnieuw bestellen en weer betalen.Waarom? Gewoon met spoed nasturen en een fatsoenlijke bezorgdienst opzoeken!
Het artikel wat ik ontvangen heb is zeer slechte kwaliteit. Ik wil hem terug sturen, ik heb naar retour label gevraagd. Maar deze oplichters zeggen dat ik het op mijn eigen kosten terug moet sturen. Zo slecht van dienst. De kwaliteit van het artikel is zeer slecht. Het gaat om een opberg bank bruin van kleur met knoppen. Hij wiebelt meteen de eerste dag.
Ik heb onlangs bij Grote Kadoshop online gewinkeld en mijn ervaring was geweldig! De website is zeer gebruiksvriendelijk en de selectie van cadeauartikelen is enorm; ik vond zoveel dingen die perfect waren voor verschillende gelegenheden.
Wat ik het leukst vond aan winkelen bij Grote Kadoshop, was de grote verscheidenheid aan producten. Ze hebben alles- van woonaccessoires tot speelgoed en beautyproducten - dus je kunt gemakkelijk iets vinden voor elke persoon op je lijstje.
Naast hun ruime assortiment is ook de levering snel verlopen. Binnen twee dagen had ik al mijn bestelling in huis, waardoor ik direct met inpakken kon beginnen!
Al met al ben ik zeer tevreden over mijn aankoop bij Grote Kadoshop. Hun uitgebreide assortiment maakte het vinden van een geschikt cadeau makkelijk en pijnloos! Ik zal hier zeker weer gaan winkelen als ik op zoek ben naar originele cadeautjes!
Let me know in de comments aub 🥹🫶🏽 #gift #kerst #christmas #noaarrachart
Hij was er heel blij mee 🥹🤍 LOVE YOU GRANDPA 🥰🥰🥰 #cadeau #opa #shoplog
Met de code: " YSPKIKI15 ". Krijg je 15% korting op veeeeel kados!!! Super handig voor de feestdagen!😍
Slechtste reviews
Ik had 2 dingen besteld 1pakket…
Ik had 2 dingen besteld 1pakket geleverd die keren gebeld en gemaild
Werd er gezegd is 2x geleverd bulk shit is dat ben bezeikt hier zal nooit meer wat bestellen hier bij die oplichters
Zowel de kwaliteit als de service van de Grote Kadoshop is ontzettend slecht. Twee weken na gebruik van mijn bestelde loungebank (VidaXL) vertoonde deze zitting al slijtage en zakte deze door.
Om bovenstaande reden heb ik een klacht ingediend. Geld terug behoorde niet tot de opties. Er zou een nieuw product geleverd worden. De tijd voor pick up was vastgesteld tussen 09:00 - 17:00. Zodat de loungebank opgehaald kon worden heb ik een volledige vrije dag moeten opnemen, in de hoop dat daarna alles naar tevredenheid afgewikkeld kon worden. Helaas zijn ze die gehele dag niet geweest.
Hierop is nogmaals een klacht ingediend per e-mail. Deze klacht is niet in behandeling genomen. De enige reactie die ik op mijn klacht heb ontvangen was ter informatie een nieuwe datum voor het ophalen van het product tussen 09:00 - 17:00. Dit zou betekenen dat er wederom een volledig vrije dag opgenomen zou moeten worden, in de hoop dat ze deze keer wél verschijnen. De Grote Kadoshop neemt zowel zijn consumenten als klachten niet serieus. Ontzettend jammer!
Op 11juli 2020 heb ik een tablet kussen besteld € 19,95. Bij CiaoKadoshop. Ook bekend als Grote Kadoshop. Niets ontvangen. Nu bestaat site niet meer en zegt komen snel weer terug. Op mails wordt niet gereageerd. Koop hier niet!
Oplichting: Geld kwijt en niks ontvangen
Ik kocht een product en die kwam gebroken aan heb even met ze gebelt en werd vriendelijk te woord gestaan en ook meteen een nieuw product aangeboden.
Kort om goeie webshop