Ik vind de reviews over Gewoonstijl meestal positief. Velen zijn blij met de goede kwaliteit en de scherpe prijzen die je er krijgt. Het bestellen via hun online winkel is ook echt makkelijk, wat altijd fijn is. Maar er zijn ook wat minder tevreden reacties. Sommige klanten hebben hun spullen beschadigd ontvangen, wat natuurlijk super vervelend is. Daarnaast lijkt de klantenservice soms niet altijd hetzelfde niveau te bieden, wat voor verwarring kan zorgen. Ik zou graag zien dat Gewoonstijl wat meer inzet op duurzaamheid, zoals milieuvriendelijkere materialen, en dat ze blijven vernieuwen met nieuwe producten. Zo kunnen ze nog meer tevreden klanten maken.
De door ons geselecteerde videos.
Hai Lounge Chair - Instructievideo
ALI ANNABELLE | STRAIGHT MALAYSIAN HAIR REVIEW😍😱 (DUTCH)
ZASCHA HAIR EXTENSIONS REVIEW // Rachel Kromdijk
Ik ben over het algemeen heel tevreden met de kwaliteit van de producten van Gewoonstijl. De kussens voelen echt lekker aan en mijn dochter vindt haar stoel ook mooi. Maar ik heb wel eens een levering gekregen met krassen, wat natuurlijk vervelend was. Gelukkig reageerde de klantenservice snel en hebben ze het onderdeel gratis vervangen. Toch zou ik graag zien dat ze wat beter opletten met de verpakking, zodat zulke beschadigingen voorkomen worden. Ook zou het fijn zijn als ze bij beschadigde leveringen een kleine compensatie aanbieden. Al met al is de productkwaliteit sterk, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de garantie en de afhandeling van beschadigde leveringen.
Ik heb zelf bij Gewoonstijl een paar meubels besteld en ik ben best tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding. De stoelen die ik kocht zitten lekker stevig en zien er modern uit, zeker voor de prijs die ik ervoor betaalde. Wel merkte ik dat de levering langer duurde dan verwacht, wat best vervelend was. Misschien kunnen ze hier wat efficiënter in worden? Over het algemeen krijg je wel waar voor je geld, dus ik zou het zeker aanraden.
Mijn ervaring met de klantenservice van Gewoonstijl is echt gemengd. Een keer bestelde ik een jas en die kwam veel later dan verwacht, maar ik kreeg geen berichtje hierover. Toen ik belde, duurde het best lang voordat iemand opnam en voelde het gesprek nogal onvriendelijk aan. Gelukkig werd het uiteindelijk opgelost en kreeg ik alsnog mijn jas. Ik zou willen dat ze makkelijker communiceren als er vertraging is, zodat je niet in het ongewisse blijft. Ook zou wat meer vriendelijkheid in de gesprekken een groot verschil maken. Dat maakt de hele ervaring een stuk aangenamer.
Ik vond de levering van Gewoonstijl eigenlijk best goed. Mijn bestelling kwam snel aan en alles was goed verpakt, dus geen beschadigingen. Toen ik later iets wilde retourneren, was het soms wat onduidelijk hoe ik dat precies moest doen. De klantenservice reageerde wel vriendelijk, maar het duurde even voordat alles rond was. Het zou top zijn als ze hun retourproces wat eenvoudiger maken en duidelijker uitleggen op de website. Zo wordt het nog fijner om bij ze te bestellen, want verder heb ik verder geen grote klachten!
Ik vind de reputatie van Gewoonstijl eigenlijk best solide. Toen ik voor het eerst iets bestelde, ging alles vlot en de producten kwamen precies aan zoals beschreven. Dat gaf meteen vertrouwen. Maar er was één keer dat mijn bestelling veel later binnenkwam dan beloofd, zonder goede uitleg. Dat was wel teleurstellend. Ik zou graag zien dat Gewoonstijl transparanter is over levertijden en beter communiceert als er vertraging optreedt. Over het algemeen blijf ik echter positief, want de kwaliteit van hun spullen blijft top.
Ik vind dat Gewoonstijl al een goede basis heeft als het gaat om duurzaamheid, maar er is zeker ruimte voor verbetering. Bijvoorbeeld, het zou tof zijn als ze meer meubels aanbieden die gemaakt zijn van gerecyclede materialen of hout uit duurzaam beheerde bossen. Ook zou het cool zijn als ze innovatieve ontwerpen introduceren die gemakkelijk te demonteren en te hergebruiken zijn, zodat je meubelstukken langer meegaan en minder afval produceren. Daarnaast zou ik graag zien dat ze transparanter zijn over hun productieprocessen en de ecologische voetafdruk van hun producten. Zo kunnen klanten beter geïnformeerd kiezen voor milieuvriendelijke opties. Met deze stappen kan Gewoonstijl echt een voorsprong nemen op het gebied van innovatie en duurzaamheid.
Nieuwste reviews
Zeer tevreden
Kussens besteld voor in mijn eettafelstoelen. Makkelijk bestelproces, je kan kiezen op welk moment van de dag geleverd wordt en de levering is snel. En met de Fem zitkussens zijn wij erg blij! Goede ervaring met dit bedrijf 😀
Twee jaar geleden hebben we 2 kuipstoelen met de naam Noa gekocht. Nu ging er een dopje van één van de 8 poten af. Dat kon niet meer terug geplaatst worden. Dus ik heb contact opgenomen met Gewoonstijl. Met wat mailtjes over en weer ( steeds een snelle reactie) kreeg ik een gratis nieuw dopje opgestuurd.
Ik zal nooit stoppen met praten over dit apparaat x #hair #tutorial #straighthair
Antwoorden op @E🦢 stylevana en yesstyle zijn van heel veel brands gelukkig officiele retailers (I fact checked) en je hoeft je geen zorgen te maken om te prijzen want in NL hebben ze het gwn belachelijk duur gemaakt terwijl in Azie zijn deze producten vaak rond kruidvat prijzen dus heel betaalbaar
Tag jouw beste vriendin die vaak haar haren stijlt met de stijltang! #hairtok
Slechtste reviews
Onbeschoft en kleinerend!
Onbeschoft en kleinerend!
Geen woorden meer dan deze voor dit slechte bedrijf!!
Ons pakket met 2 sets boekenplanken kwam 28 december leeg aan (?!) bij het PostNL servicepunt en was daarom direct retour gestuurd naar GewoonStijl.
Na een aantal malen heen en weer mailen met GewoonStijl kreeg ik de 2 sets gisteren thuisbezorgd. De teleurstelling was groot toen één set een retour bleek te zijn, want één plank had gebruikerssporen inclusief een diepe kras. Ondanks de hulpvaardige klantenservice was dit voor ons dus een uitermate slechte ervaring met GewoonStijl.
Eettafel besteld van meer dan €1.300.
Tafel werd beschadigd geleverd. Klantenservicemedewerkers gaf obv fotos aan dat het waarschijnlijk een productiefout is en dat ze contact op ging nemen met de leverancier en binnen 3 dagen terug zou koppelen. We zijn nu 2 weken verder, ik heb 3 herinneringen gestuurd, maar ik krijg geen reactie meer. Bagger!
Kussens besteld voor in mijn eettafelstoelen. Makkelijk bestelproces, je kan kiezen op welk moment van de dag geleverd wordt en de levering is snel. En met de Fem zitkussens zijn wij erg blij! Goede ervaring met dit bedrijf 😀
Goede service! Snel, duidelijk en vriendelijk. In eerste instantie 1 stoel besteld, die later uitverkocht was en pas in juni binnen zou komen. Ik vond dat te lang duren. Telefonisch overlegd welke stoelen er op leken. Volgende dag had ik 6 nieuwe stoelen binnen en kon de ander retour.
Bedrijf is goed bereikbaar, zowel per mail als telefonisch.
Super fijne webshop!
Vorige week meubels besteld en op de afgesproken dag geleverd gekregen. Design, kwaliteit en service ben ik zeer tevreden mee.
Indien ik weer een meubelstuk nodig heb, zal ik hier zeker terugkomen.
De website is overigens ook heel handig met de filters.