Mijn indruk van Feenstra

Ik moet zeggen dat de reviews over Feenstra best gemengd zijn. Sommige mensen zijn superblij met de kwaliteit van de producten en vinden de monteurs echt vriendelijk en deskundig. Maar er zijn ook klachten over roestvorming en problemen met het warm water. Wat ik zelf zou willen zien, is dat Feenstra beter communiceert met klanten. Bijvoorbeeld, duidelijkere updates over de planning en sneller reageren op vragen of klachten zou een groot verschil maken. Ook lijkt het me handig als ze transparanter zijn over de prijzen, zodat je precies weet waar je aan toe bent zonder onverwachte kosten. Al met al denk ik dat Feenstra het goed doet, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de klantenservice en de professionele aanpak.

De door ons geselecteerde videos.


River Cruising Wasn't What I Expected. Here’s Why
Xhale Club | Breathless Riviera Resort and Spa | Should You Upgrade?
Bronco Base Model Review!!

Nieuwste reviews

Nieuwe CV geplaatst

Duidelijke afspraken via Feenstra. Monteur was vriendelijk, op tijd, communicatief en snel. Afspraak was sneller klaar dan vooraf aangegeven. Mailing vooraf over keuze's cv ketel en noodzakelijke situatie voor het plaatsen van een cv ketel waren ook helder en vriendelijk.

B
B de Beer 6 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Tot op heden nog geen problemen gehad…

Tot op heden nog geen problemen of storing gehad👍

k
klant 6 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Zeer aardige monteur

Zeer aardige, en vakkundige monteur. Klus was ondanks slechte toegankelijkheid redelijk snel klaar.

C
Cees Taai 6 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Feenstra.


#feenstralogistics #fyp #foryou #foryoupage #feenstrasneek #giss

Kan iemand mij vertellen waarom de belastingdienst meer recht heeft op mijn geld dan ik? Waarom is dit zo geregeld in Nederland?! 😤 Ik ben uiteraard naïef geweest door te bestellen zonder eerst verder onderzoek te doen naar dit bedrijf (dat hoef je me niet te gaan vertellen…) 😘 Voor mij was dit in ieder geval een dure les 🥲❤️

Antwoorden aan @erikvantrigt respect 🤟✌️ #jeugdzorg #rutte3

Slechtste reviews

Chantagepraktijken bij Feenstra

Na overname WeesVeilig absoluut dieptepunt in service afhandeling. Geen contract naleving, lange wachttijd, daarna chantage om een veel te hoge rekening betaald te krijgen. Nooit klant worden dus!

A
Adrie Gouweleeuw 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Niet mee in zee gaan

Komen afspraken niet na en totale radiostilte de eerste vier meldingen. Bij afsluiten service contract zijn zij wel razendsnel voor de keuring. Weer een slachtoffer binnengehaald

E
Eric de kreij 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

komen afspraken niet na

Aanmelding onderhoudscontract gedaan in okt 2023. Stap 1 is toestelkeuring. Monteur langsgekomen maar had niet de goede spullen bij zich om de ketel open te kunnen maken. Vreemd, want het merk van de ketel hadden we diverse malen doorgegeven. Nieuwe afspraak eind mei 2024. Wederom afgezegd. Bijna een jaar later en nog steeds geen contract.... Feenstra laat ons (letterlijk) in de kou staan.

M
Marian Dvds 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Goede afspraak op tijd en heel…

Goede afspraak op tijd en heel vriendelijk

M
Mattie van der Meule 6 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Snel en goed geholpen.

Snel en goed geholpen. Goede communicatie over afspraken (datum en tijd)

h
hugo 7 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Vakkundig en vriendelijk

Vakkundig en vriendelijk. Een vriendelijke monteur die duidelijk vertelt wat hij gedaan heeft.

G
Gerard de Vries 8 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review