Beter Bed: Zal deze meubelwinkel jouw droomkamer waarmaken?
Mijn indruk van Beter Bed
Voor mij was het shoppen bij Beter Bed best een fijne ervaring. Ik ging op zoek naar een nieuwe pagina om mijn slaapkamer een frisse uitstraling te geven. Het personeel was super behulpzaam en gaf me goede tips over welk materiaal het beste bij mijn slaapgewoonten past. De levering ging vlot en het meubelstuk was netjes verpakt. Eén dingetje vond ik wel lastig: toen er een klein krasje op mijn tafel zat, duurde het even voordat de klantenservice reageerde. Het zou top zijn als ze sneller kunnen reageren op dergelijke problemen. Over het algemeen ben ik tevreden en zou ik zeker terugkomen voor meer meubels!De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
prima en prettig
Goed geholpen en advies gehad van een prettig personeelslid. Zijn heel blij met de gekochte matrassen.
Afspraken allemaal goed nagekomen en…
Afspraken allemaal goed nagekomen en een goed advies prijs kwaliteit verhouding is TOP
Onze Tiktok aanraders over Beter Bed.
Yes, eindelijk is mijn bed gearriveerd! 🛏️🤩 Na vier keer uitstellen vanwege onverwachte verbouwingsperikelen, staat het er nu eindelijk. Super blij met de snelle en professionele service van de mannen van @beter_bed — binnen 15 minuten stond het bed op zijn plek! 💪🏼✨ Details: Bed: @beter_bed - kleur taupe Vloer: @karwei - Welsh Oak Krukje: @actionnederland - teakhout Stoel: @leenbakker Het wordt steeds meer thuis! 🏡💫”
I’ve had both of these viral daybeds for quite some time and love them for various reasons but mainly how versatile they are. Love that it can go from a twin bed to an almost king size bed. The one we current have works better for our needs because i can keep it as two separate beds. My current bed and similar options are in linked in my Amazon storefront.
King beds save marriages!! 🛏️ Or at least that's what they say lol We love our new bed from
Slechtste reviews
Montage service extreem slecht
Levering na enkele weken.... De monteurs begonnen met afbreken en monteren, na 20min. en verschillende mislukte pogingen alles op de juiste manier te monteren, wilden ze stoppen en verder naar de volgende klant en ons met een nog afgebroken bed laten zitten, met de opmerking de rest moet u zelf maar doen. Ik heb dit uiteraard niet geaccepteerd (gebroken sleutelbeen en was uiteraard niet bereid hierop in te gaan) met veel gezeur en gejammer gingen de heren weer aan de gang. Toen na 45 min. en een bijna kompleet geruineerd bed de monteurs meenden klaar te zijn, lag de nieuwe matras 10cm hoger dan die van het bed ernaast (2 persoons bed). De monteurs meenden, nu kunt u betalen en het is goed zo..... Uiteraard ben ik niet akkoord gegaan en heb de heren vriendelijk te kennen gegeven dat ze alles weer af moesten breken en in de oude staat herstellen en dat ik zeker niet van plan was om te betalen. De monteurs bleven herhalen dat ik HEEL BLIJ moest zijn, dat ze zoveel moeite hebben gedaan om alles in orde te maken en andere klanten nu moesten wachten. Dat ik maar HEEL BLIJ moest zijn hebben ze zeker 5x herhaald. 2 maanden voor de montage heb ik me met beter bed Doetinchem in verbinding gesteld om alle maten en mogelijke problemen aan te geven. Het antwoord wat ik kreeg was : Geen probleem, de monteurs maken ALLES in orde en zorgen dat het bed passend op de juiste hoogte wordt gemonteerd !!! Eenmaal aangegeven niet te willen betalen was 1 van de monteurs plotseling verdwenen om na 5 minuten terug te komen. Nu was opeens een oplossing gevonden, we kregen gratis een tweede lattenbodem onderstel waardoor de middensteun van het bed gedemonteerd kon worden en de twee matrassen op gelijke hoogte gesteld konden worden. Uiteindelijk na 90 minuten en een totaal veranderd bed, waar geen bedlades meer onder passen en wij dus voor de dekens en kussen een andere oplossing mogen gaan bedenken. Zijn de heren "monteurs" weer op pad gegaan, nogmaals eraan toe te voegen hoe BLIJ wij eigenlijk wel moesten zijn. Nooit meer beter bed P. S. 1 dag na plaatsing van mijn bericht is jullie reactie : wij willen hierover graag met u in contact treden. DOE DAT DAN,... Ons telefoonnummer is bij jullie bekend. Op jullie reactie kan ik niet openbaar reageren daarom dus nu mijn reactie op jullie eerste antwoord, als p.s. hier geschreven. Wanneer jullie contact met ons opnemen, wat waarschijnlijk nooit gaat gebeuren, zal ik dat ook hier vermelden. 07.06 Janneke belt ons op een ongunstig moment, bel svp na 15:00 uur nog even vragen wij.... Geen probleem antwoord Janneke, dat was dan ook het laatste wat we van Janneke hebben gehoord !
Voor ons echt nooit geen beter bed…
Voor ons echt nooit geen beter bed meer, 2 jaar geleden duur bed gekocht met topper, vanaf begin zo’n hard bed gehad, terwijl de topper waar we in de winkel op lagen echt anders voelde maar nee deze hadden we echt uitgezocht, tja… Beide ruim een jaar slecht geslapen toch meer investeren in een nog duurdere topper die wat duurder was (1300 euro) besteld toen ik 7 weken zwanger was, want kon geen houding meer vinden in het andere bed, levertijd 6 weken… Oké doe dan maar, zonder pardon week voor levering weer weken vertraging, toen weer week voor levering telefoon dat hij weer vertraagd was… nou toen werden we wel boos want tja ik zwangere vrouw sliep al weken zo slecht en keek zo uit naar deze topper voor comfort. Ze beloofde echt week daarna met compensatie van 100 euro. 23 mei (inmiddels toen al 22 weken zwanger ) zou hij dan eindelijk verzonden zijn, mail van dpd, 2 keer bezorgtijd erop dus hele dag thuis gebleven, geen matras.. week later nog niks en dpd gaf maar geen update, inmiddels weer gebeld en gemaild want was al bijna 1 juni… wat blijkt matras staat beschadigd bij dpd, tja excuses we bestellen een nieuwe maar minimale wachttijd begon weer met minimaal 6 weken, zou dan al 30 weken zwanger zijn! Gewoon hup wordt zo via mail verteld en is nieuwe besteld. Wij zijn hier niet mee akkoord gegaan of we verwachtte echt een goede service en of compensatie.. Nooit niemand gebeld alleen een mail we storten u geld terug, ook nog eens de 100 euro eraf houden die we hadden gekregen voor de eerdere vertragingen, verder geen normaal persoon gesproken of wat dan ook. Echt te schandalig voor woorden, voor ons geen goed woord voor hun! Eens kijken wat radar hierop zal zeggen. Nooit maar dan ook nooit meer, ben je zwanger zoek je comfort kan je nu met 24 weken weer op zoek naar wat anders, triest!!!
Koop hier niks
Hele slechte ervaring met beterbed, koop hier niks! 3 jaar terug een matras gekocht, na een half jaar terug gegaan naar de winkel dat er al kuilvorming ontstond, was normaal volgens hun en werd weggestuurd. 2 jaar later weer terug gegaan, ze lachte me gewoon uit in het filiaal dat het normaal was en hun er niks aan konden doen. Na 3 jaar en inmiddels rugklachten via contact met de klantenservice, hebben ze een mannetje langs gestuurd om de kuil te meten. 4 cm! Een matras word al afgekeurd na 1,5 cm. Ik weeg 55 kilo en heb er altijd alleen op geslapen en regelmatig omgekeerd. Het enige waar ze mee kunnen komen is 33,3 % van het aankoop bedrag tegoed geven waardoor ik met veel geld bijleggen weer een nieuw matras kan kopen. Terwijl als ze me de eerste keer normaal hadden kunnen helpen ik het volledige bedrag terug had kunnen krijgen, en als het matras nog verkocht had geworden deze gratis omgeruild had kunnen worden en dus ook het volledige aankoop bedrag op die manier had terug gekregen. De meest normale optie om een soort gelijk matras van zelfde waarde te bieden (met daarbij zelf bijbetalen omdat in 3 jaar alle kosten omhoog zijn gegaan) was voor hun niet iets wat ze konden bieden. Nu na 3 jaar dus een matras voor de weggooi, verschrikkelijk slechte service en flink wat geld kwijt voor een nieuw matras.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Zeer klantvriendelijk en goede kennis van zaken en nemen de tijd voor jou 👍
Zeer vriendelijk personeel en nemen de tijd voor jou en goede kennis van zaken
Prima zaak
Prettige verkoper, goed onderzoek naar mijn slaapgedrag. Serieus advies en gesprek erover.