Zorg en Zekerheid: Ontdek de Echte Ervaringen: Vriendelijke Service met Ruimte voor Verbetering!
Mijn indruk van Zorg en Zekerheid
Ik heb gemerkt dat Zorg en Zekerheid echt makkelijk bereikbaar is en het personeel altijd vriendelijk reageert, wat ik heel prettig vind. Toen ik mijn declaratie voor halotherapie indiende, ging alles snel en zonder gedoe. Maar er zijn ook dingen die beter kunnen. Bijvoorbeeld, de dekking voor tandheelkundige kosten is niet altijd duidelijk en ik heb moeite gehad om precies te begrijpen wat wel en niet vergoed wordt. Het zou fijn zijn als ze de polisvoorwaarden duidelijker maken, misschien met simpelere taal of voorbeelduitwerkingen. Ook vond ik de klachtenafhandeling soms traag, dus hier kan echt verbetering in komen. Al met al ben ik tevreden, maar met wat aanpassingen in transparantie en klantenservice zou het nog beter kunnen.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Zorg en Zekerheid, werkt samen met foute Overstappen.nl
Beste directie van Zorg en Zekerheid, Als u de mogelijkheid bied om naar uw zorgverzekering over te stappen via een vergelijkingssite zoals Overstappen.nl. Dan straalt het wel zeer negatief af op uw eigen bedrijf, als dat Overstappen.nl, overstappers een Bol.com kadobon belooft en die vervolgens vooral niet geeft. Er blijven maar smoesjes komen van Overstappen op mijn mailverzoeken. Dit terwijl ik zeer duidelijk aan alle voorwaarden heb voldaan. En ook alles veelvuldig met alle bewijzen naar Overstappen heb gemaild. Maar nu zijn ze nog steeds zogenaamd aan het "onderzoeken". Schandalig dit soort volksverlakkerij. Alstublieft nu actie van u als Zorg en Zekerheid naar de directie van Overstappen.nl Alvast duizendmaal dank, met een lieve groet, xxx
Hallo Nederland.
Hallo Nederland. U bent gewaarschuwd. Vermijd deze TOKO. Klachten behandelaar beleid 3 weeken max 6 weeken. Ik wacht nu bijna 1 jaar. Nog niet opgelost, of niet uitbetaald. Afdeling klanten sevice ontbreek. Communicatie ontbreek. Ervaring ontbreek. Deze TOKO verzuip in eigen stront. Geld stelen , eigen regelementen en voorwaarden niet kennen. Schaamte en triest.
Fraude 2
Fraude 2 kunnen jullie Zorg en Zekerheid niet lezen met jullie reactie? En die Stephan Swanenburg manager financiële zaken begint weer met het afpersen van eigen bijdrage 960,03 euro en dreigen met deurwaarders! Rene van Beek
Onze Tiktok aanraders over Zorg en Zekerheid reviews en ervaringen.
WLZ of WMO ? #autism #autismawareness #education #fyp
Antwoorden op @☕️ Deze 2 zijn enkel gebaseerd op mijn vorige tiktok (reacties), maar ik hoop dat het helpt!!
met angst deel ik deze video. ook denken veel mensen als je in een instelling woont of op een groep dat je een probleem kind ben. maar laten we nu eens de werkelijkheid zien en laten zien dat dat niet altijd waar is. je weet niet altijd wat iemand zijn verhaal is hier achter. laten we open zijn ♥️
Slechtste reviews
Slechte zorgverzekering
Slechte zorgverzekering, brutale werknemer aan de telefoon gehad die niet wou meewerken aan een betalingsregeling en door haar zit ik nu bij het cjib en ze hangt nog op in mijn oor!!
Vaag en misleidend
Ik ben er vanuit gegaan dat het aanschaffen van een bril, omdat ik diabetes heb, was gedekt. Bij nader inzien ben ik achtergekomen dat het verkrijgen van een bril afhankelijk is van dioptrieën. Omdat ik niet aan de voorwaarde voldoe heb ik de bril, terwijl ik fors voor de verzekering betaal, zelf betaald. Om de bril aan te kunnen schaffen, heb ik geld, moeten lenen. Zorg en zekerheid moet weten dat ik hier niet alleen teleurgesteld maar ook ziedend over ben. Ik vind dit op slinkse manier geld verdienen. Ik ben geen opticien en weet niet wat er met dioptrieën wordt bedoeld. Ja ik voel mij bedrogen. Waar ik mij ook ontzettend aan heb geërgerd is dat berichten die ZZ naar mijn emailadres stuurt niet kunnen worden beantwoord. Daarvoor moest ik naar een app die zeer onpraktisch is. Om een bericht via de app te kunnen versturen wordt er o.a om de geboortedatum gevraagd. Op de kalender van de app kan er enkel maand voor maand worden teruggescrolled. Ik ben in 1952 geboren en moet dus iedere keer dat ik op een bericht van ZZ reageer, van 2024 naar 1952 terug scrollen. U kunt zich hopelijk mijn irritatie voorstellen. Ik heb ZZ twee keer een bericht gestuurd. Binnen 5 dagen zou ik een reactie mogen verwachten. Niets is minder waar. Zo zijn er nog meer punten van ergernis. Al met al heb ik besloten, vooral vanwege het brilverhaal, nooit maar dan ook nooit meer zaken te doen met het vage ZZ. Lezers van deze review zijn gewaarschuwd. Van mij krijgt ZZ uiteraard de ijskoude douche.
Zorg & Zekerheid bedonderden de boel
Zorg en Zekerheid stapt over op een nieuw medicijn, waarvoor ik nu wel moet betalen. Volgens mijn apotheker is de zorgverzekeraar dit ook te vergoeden, omdat er geen alternatief is voor dit medicijn. Z&Z zegt dat ze dit doen, maar het gaat dan wel van mijn eigen risico af. Dus ik betaal het dus zelf! Ik moet nu dus in één keer € 247,- betalen over dit medicijn. Z&Z is verplicht om dit ook te vergoeden zonder eigen risico, maar dat doen ze dus niet. GA NIET NAAR ZORG EN ZEKERHEID!!!
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Zorg en Zekerheid heeft voor een ieder een goed pakket en declaraties worden heel snel behandeld.
Sinds een jaar verzekerd bij Zorg en Zekerheid. Ben er zeer tevreden over. Ze bieden pakketten aan die voor een ieder goed aansluit. Declaraties worden super snel uitgevoerd. Echt heel erg tevreden !!
Veel zekerheid en zeer goede zorg
Zeer goede verzekering tegen een goede prijs en heel prettig de tandarts verzekering zit er bij in zodat je dit niet apart hoef af te sluiten. Via de telefoon deskundige info.
Al ruim 40 jaar een trouwe klant
Zorg en Zekerheid is een betrouwbare verzekeraar waarbij de klant altijd centraal staat. Ook bij de wat moeilijke behandelingen of ziekenhuisbezoeken heb je van hun altijd een goed advies en ondersteuning. Kortom al jaren tevreden klant.