Eigen ervaring? Nou, ik was behoorlijk teleurgesteld in Ditzo. De verzekeringvoorwaarden waren super onduidelijk, waardoor ik niet precies wist wat wel en niet gedekt was. Toen ik een declaratie probeerde in te dienen, duurde het weken voordat ik überhaupt een reactie kreeg, en toen was de helpende hand er niet echt. De premies leken aanvankelijk aantrekkelijk, maar uiteindelijk merkte ik dat de vergoedingen vaak niet genoeg waren, waardoor het eigenlijk duurkoop werd. De klantenservice kwam ook niet vriendelijk over en ik had het gevoel dat er weinig naar mijn problemen geluisterd werd. Het zou echt helpen als Ditzo de communicatie verbeterd en duidelijkere voorwaarden opstelt, zodat klanten niet voor verrassingen komen te staan.
De door ons geselecteerde videos.
Ditizo (FIX) YTPMV
R2D2 Humidifier review from Wal-Mart
Ditzo Commercial Dekking aan- en uitzetten (2010)
Mijn ervaring met de productkwaliteit en garantie van Ditzo is best tegenstrijdig. Toen ik mijn nieuwe motorscooter verzekerde, leek alles prima geregeld op papier. Maar toen ik een schadeclaim moest indienen na een klein ongelukje, liep het veel trager dan verwacht. Het kostte me meerdere telefoontjes om eindelijk duidelijkheid te krijgen over de vergoeding. Ik vond het lastig dat de communicatie niet soepeler verliep en dat ik vaak niet direct wist waar ik aan toe was. Het zou echt helpen als Ditzo hun claimproces eenvoudiger en transparanter maakt, bijvoorbeeld door duidelijke stappenplannen te bieden en sneller te reageren op vragen. Aan de andere kant waardeer ik dat de garantieprijs redelijk is en dat sommige schadegevallen wel goed worden afgehandeld. Toch lijkt het erop dat er meer consistency nodig is in de afhandeling van claims om klanten echt vertrouwen te geven in de garantie die ze kopen.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Ditzo behoorlijk goed. Ik betaal een lage premie die lekker in mijn maandbudget past, en de basisdekking voldoet eigenlijk prima voor mijn dagelijkse zorgbehoeften. Zo werd mijn bezoek aan de huisarts volledig vergoed zonder gedoe. Toch merk ik dat sommige extra’s, zoals fysiotherapie, niet helemaal meedoen zonder dat ik extra moet betalen. Het zou top zijn als Ditzo deze vergoedingen wat kon uitbreiden of duidelijker kon maken wat er precies gedekt wordt. Ook had ik graag meer transparantie gezien bij onverwachte kosten, zodat er minder verrassingen zijn. Kortom, ik krijg veel waar voor mijn geld, maar er zijn zeker nog verbeterpunten om de kwaliteit te verhogen.
Mijn ervaring met de klantenservice van Ditzo was helaas niet positief. Een keer had ik een fout ontdekt in mijn declaratie en ik probeerde meerdere keren contact op te nemen via de telefoon, maar ik werd telkens doorverbonden en bleef hangen. Uiteindelijk kreeg ik toch iemand te spreken, maar die leek mijn probleem niet goed te begrijpen en loste het niet echt op. Ook via de online kanalen was het lastig; mijn e-mails werden lang niet beantwoord. Ik zou het fijn vinden als Ditzo sneller reageert en beter luistert naar de problemen van klanten. Misschien kunnen ze extra personeel inzetten of hun online support verbeteren, zodat het indienen en bijhouden van klachten soepeler verloopt.
Mijn ervaring met de levering en retournering bij Ditzo was echt niet top. Ik bestelde een product en het duurde pas een week voordat het aankwam, terwijl ik dacht dat het sneller ging. Toen ik het toch wilde terugsturen, liep ik vast omdat de klantenservice bijna niet te bereiken was. Ik probeerde meerdere keren te bellen en kreeg alleen een automatische boodschap. Uiteindelijk duurde het vijf dagen voordat iemand reageerde. Het zou super zijn als Ditzo hun levertijden beter opvolgt en de klantenservice toegankelijker maakt, bijvoorbeeld door een live chat of snellere telefoontjes. Ook een simpelere en duidelijkere retourprocedure zou veel frustratie voorkomen.
Mijn ervaring met de reputatie van Ditzo is best wisselvallig. Aan de ene kant vind ik het service team echt vriendelijk en behulpzaam wanneer ik belt met vragen over mijn verzekering. Een keer had ik een probleem met een claim en zij regelden het snel voor me. Maar aan de andere kant hoor ik veel klachten van anderen over verkeerde vergoedingen en trage service. De naamswijziging naar ASR zorgt ook voor veel verwarring, waardoor het niet altijd duidelijk is bij wie je nu precies zit. Ik zou graag zien dat Ditzo meer transparant is over veranderingen en consistenter wordt in hun dienstverlening. Zo voelen klanten zich meer gewaardeerd en vermijdt Ditzo dat goedkoop uiteindelijk duurkoop wordt voor velen.
Als het gaat om innovatie en duurzaamheid, denk ik dat Ditzo nog veel te verbeteren heeft. Toen ik hun diensten gebruikte, viel het me op dat er weinig duurzame keuzes werden gemaakt. Het zou bijvoorbeeld top zijn als ze overstappen op groene energie voor hun kantoren of kiezen voor milieuvriendelijke verpakkingen. Daarnaast mis ik innovatieve oplossingen die het gebruiksgemak vergroten, zoals een app waarmee je sneller kunt communiceren zonder vast te zitten aan oude systemen. Door te investeren in zulke groene en slimme initiatieven kan Ditzo niet alleen hun impact op het milieu verkleinen, maar ook de klanttevredenheid verhogen.
Nieuwste reviews
Dit is de meest waardeloze…
Dit is de meest waardeloze zorgverzekering die ik ook heb mee gemaakt en heb gehad je bent vergoed voor bijna niks dikke afrader om hier een verzekering af te sluiten geen begripvolle mensen zit al 2 jaar vast aan deze troep verzekering en dit kost mijn meer dan 1000 euro aan eigen bijdragen en eigen risico en eigen dokters kosten echt een waardeloze troep deze hele zorgverzekering als ik 0 ster kom geven deed ik dat
Ben door ditzo als crimineel behandeld omdat ik snel online een autoverzekering af wilde sluiten heb ik 1 vraag verkeerd gelezen en verkeerd beantwoord. Daardoor 8 jaar op de zwarte lijst gestaan. Dit heeft me heel veel geld gekost. En je kan er niets tegen doen.
Super onaardige medewerkers die steeds aan het puffen en kuchen zijn als je informatie vraagt over een machtiging. Ik ontving een brief waarin stond dat de machtiging goed was gekeurd, ik belde ze op om een aantal vragen te stellen. Zei die medewerker aan de telefoon dat de machtiging niet goed gekeurd was??? Ze gaf foutieve informatie door aan de telefoon??? Like what?! In de brief staat duidelijk dat het goed gekeurd was. Ik ga morgen telefonisch ook een klacht indienen!!! Als je geen zin hebt om te werken blijf je lekker thuis en ga je niet liegen tegen mensen aan de telefoon die zorg nodig hebben!! Ik ben er echt klaar mee.
PINK TOUCHSCREEN DIGITAL CAMERA 📸💖 this is the Fujifilm FinePix Z700EXR, first released in 2010! I got this from
Slechtste reviews
Dit is de meest waardeloze…
Dit is de meest waardeloze zorgverzekering die ik ook heb mee gemaakt en heb gehad je bent vergoed voor bijna niks dikke afrader om hier een verzekering af te sluiten geen begripvolle mensen zit al 2 jaar vast aan deze troep verzekering en dit kost mijn meer dan 1000 euro aan eigen bijdragen en eigen risico en eigen dokters kosten echt een waardeloze troep deze hele zorgverzekering als ik 0 ster kom geven deed ik dat
Ben door ditzo als crimineel behandeld omdat ik snel online een autoverzekering af wilde sluiten heb ik 1 vraag verkeerd gelezen en verkeerd beantwoord. Daardoor 8 jaar op de zwarte lijst gestaan. Dit heeft me heel veel geld gekost. En je kan er niets tegen doen.
Grootste fout gemaakt om over te stappen naar Ditzo.
Zoals velen hier ook melden ze zijn heel moeillijk bereikbaar Wachttijden via telefoon 1 uur !!! Reacties op WhatsApp blijven uit ! Zit nu al ruim 3 weken te wachten het uitbetalen van mijn declaratie !! Ze beloven van alles maar doen niets Helaas is het jaar net begonnen Maar 1 ding is zeker Volgend jaar weer terug naar mijn oude zorg verzekeraar!!
Kan er met mijn pet niet bij. Jaren geleden autoverzekering bij Ditzo. Eén keer schade gehad en perfect afgehandeld.
Nu een zorgverzekering met pechhulp. Beroep op pechhulp moeten doen en binnen een week geregeld. Maximaal een jaar fyzio.
Top Klantenservice!!.
Gegevens waren niet zichtbaar in Mijn Ditzo, op maandag klachten formulier ingevuld; volgende dag al reactie en werd gelijk in orde gemaakt.
Vriendelijk, geduldig en zeer begripvol.
Sowieso goedkoopste autoverzekering van Nederland; betaal 50 percent minder t.o.v. mijn vorige verzekeraar.
Helemaal blij!
Uw medewerker was heel attent, behulpzaam en betrokken. We hebben samen de zorgverzekering doorgenomen en heb ook om deze reden voor Uw zorgverzekering gekozen. Tot nu toe past deze verzekering het beste bij mij. Hopelijk blijft `t zo!