Mijn indruk van Allianz Direct

Volgens mij zijn de reviews over Allianz Direct best wisselvallig. Sommige klanten zijn echt blij met het deskundige advies en hoe snel er gecommuniceerd wordt, wat natuurlijk super fijn is. Maar dan hoor je ook geregeld dat de dekking beperkt is en dat je lang moet wachten op hulp, wat best frustrerend kan zijn. Ik denk dat ze echt kunnen verbeteren door duidelijker te zijn over wat wel en niet gedekt is en door hun wachttijden te verkorten. Ook zou het online schademeldingsproces veel gebruiksvriendelijker kunnen, zodat je niet zo lang hoeft te wachten op een reactie. En als ze wat meer consistentie kunnen brengen in de klantenservice, bijvoorbeeld door beter opgeleid personeel, zou dat de algehele ervaring echt een stuk beter maken.

De door ons geselecteerde videos.


Allianz Direct - The Future of Insurance
ALLIANZ DIRECT - "Security"
Insurance Companies to AVOID!

Nieuwste reviews

goede inlichting van Ashveen

goede inlichting van Ashveen

V
Valere Willems 9 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Gerommel met schadevrije jaren

Bij Allianz direct op 14 mei 2023 een auto verzekering aangegaan en geen schade gereden. Op 3 oktober 2023 een andere auto gekocht en ook hiermee geen schade gereden. Maar ik kreeg er in mei 2024 geen schadevrij jaar bij. De reden die ik kreeg van de dame van Allianz direct was dat ik de vorige auto korter dan een half jaar bij hun had verzekert en dan geld dat schade vrij rijden niet. Dus nu moet ik nog een jaar wachten op een extra schade vrij jaar. Als ik de andere auto een maand later had gekocht had het wel een schadevrij jaar gehad.

F
Floris Vos 9 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Alarmcentrale Alianz gebeld voor hulp…

Alarmcentrale Alianz gebeld voor hulp in buitenland.een BOT vraagt: pech met auto of fiets ,ik zeg fiets(motor)krijg iemand aan de lijn maar........... Na 4x doorgeschakeld te zijn 80 min een irritant deuntje daarna werd de verbinding verbroken. Ondertussen tijdens het wachten na 40 minuten met 2e telefoon weer gebeld en weer fiets geroepen tegen de bot om maar weer iemand te spreken te krijgen en gevraagd of ze iemand kunnen bereiken voor me. Ik zou terug gebeld worden . Moet nu nog gebeld worden. Dit is een 24 uurs centrale. In dit geval ging het om een pechhulp vraag,God verhoede als er echt iets ernstigs gebeurd en je deze koekebakkers nodig het. Bezind eer gij begint

O
Olaf Van Marrelo 9 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Allianz Direct.


Respuesta a @Alex #ppr #ahorro #retiro #allianz

Wie wacht er nog meer op de zelfrijdende auto? 🤖💤 #allianzdirect

Life at Allianz 💙 #allianz #allianztürkiye #worklife #insurance #insurancetiktok

Slechtste reviews

Geen geld en loze beloftes

Per abuis hebben ze mijn schadevrije jaren op -3 ipv +3 gezet, kan gebeuren. Maar als ze vervolgens zeggen dat je nog geld van hen ontvangt geven ze niet thuis. Ook niet als je contact opneemt; ze beloven dat je wordt teruggebeld maar nooit meer iets van hen vernomen. Slechte afhandeling, loze beloftes...

S
Stef 10 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Waardeloze klanten zorg

Waardeloze klanten zorg, al ruim 2 maanden bezig mijn verzekering op te zeggen, krijg geen gehoor, sturen aanmaningen, doen net of ze gek zijn....ik zeg...dit bedrijf per direct sluiten.

R
Richard de Smit 10 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Wachten, wachten en nog eens wachten

Echt al weken aan het wachten op het geld van mijn schadeclaim. Als je hierover contact wil opnemen, kan je daar ook wel een dag voor uittrekken, want via de telefoon hang je heel lang in de wacht en in de chat duurt het ook heel lang voordat je een medewerker spreekt. Als je dat dan vervolgens weer niet snel genoeg door hebt, dan word je uit de chat gegooid en kan je het hele riedeltje weer opnieuw starten

C
Carmen 10 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Milan verdient een standbeeld.

Nadat ik in een aanrijding heb gehad met een verzekeringnemer van Allianz Direct heeft het even geduurd voor er een expert kom komen. Nadat het schaderapport was ontvangen heb ik van verschillende collega’s begrepen dat het binnen 1 week geregeld zou worden. Na anderhalf week chatten/bellen was er helaas nog niks gebeurd. Uiteindelijk ben ik op de chat geholpen door Milan, waar ik in eerste instantie uitviel tegen deze jongeman gaf hij aan zijn best voor mij te doen. Dit deed hij dan ook, binnen 1 (!) uur belde hij mij terug in zijn pauze om aan te geven dat het geregeld was. Geef deze jongen loonsverhoging en promotie.

C
Consumer 11 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Melissa C

Melissa C - wat een lief geïnteresseerd mens. Super behulpzaam. Als de wereld meer mensen zoals jou zou hebben, zou deze een stuk mooier zijn!

F
Felicia Arisoy 10 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Snel antwoord en geholpen

Ik had schade en wist niet hoe nu verder. Na een paar standaard vragen werd ik snel verbonden met een medewerker via de chat. Milan heeft mij hier snel en duidelijk mee kunnen helpen. Erg tevreden, nu kan ik weer verder.

J
Jessica 11 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review