de friesland: Wat zeggen klanten echt? De verrassende waarheid onthuld!
Mijn indruk van de friesland
Als ik de reviews bekijk van De Friesland, merk ik meteen dat veel mensen echt tevreden zijn over de kwaliteit van de producten en hoe goed alles wordt uitgelegd. Zo vertelde een vriendin dat ze zich nooit verloren voelde bij het kiezen van haar verzekering omdat het personeel heel geduldig was. Ook waardeer ik zelf hoe snel en vriendelijk de service is, dat zegt veel! Maar er zijn ook wat minder positieve dingen, zoals de hoge kosten waar sommige klanten over klagen. Ik denk dat De Friesland hier wat transparanter over kan zijn en misschien meer prijsopties kan aanbieden. Daarnaast zou het handig zijn als de communicatie iets beter wordt, want soms is het lastig om duidelijke antwoorden te krijgen. Een beetje meer innovatie kan ook niet kwaad, zodat ze voorop blijven lopen in de markt.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Tandverzekering
Ik zit met wat verwarring rond mijn zorgverzekering. Na twee keer afgewezen te zijn via zorgkiezer, kreeg ik plotseling bericht dat de verzekering toch is afgesloten. Ik had eerder voor een andere verzekeraar gekozen en moest die keuze na twee weken weer annuleren. Nu hoor ik dat ik twee jaar moet betalen voordat mijn beugel wordt vergoed. Kan dit worden toegelicht? Het lijkt erop dat ik meer betaal dan vergoed krijg. Graag hoor ik van u! Frea Castillon van Kampen
Vreselijke zorgverzekering
Vreselijke zorgverzekering, valt totaal niet mee te praten. Vreselijk bijdehand en enorm gemeen aan de telefoon, geld afzetters als je het mij vraagt. Vooral niet denken dat ze kosten vergoeden na eigen risico want dat gebeurt niet, je kan beter geen verzekering hebben dan deze. 2023 net voorbij eerste week al een dikke rekening terwijl mijn eigen risico allang opwas maar die rekening krijg je natuurlijk 3januari binnen zodat je weer vast zit voor een jaar. Niet aan beginnen dus!
Geen verzekering door fouten
Verzekering aangevraagd, het was onduidelijk of ik de hoogste tandarts verzekering kon krijgen ondanks dat ik al de hoogste had bij mijn huidige verzekering vanaf 1 januari. Ze wisten telefonisch het antwoord ook niet omdat het vanaf 1 januari zou zijn. Aangegeven dan de aanvraag te willen stopzetten zodat ik mijn huidige verzekering kon houden. Ze gaf aan dat ik anders automatisch een lagere tandartsverzekering zou krijgen. Vandaag 2 januari hebben ze toch mijn oude zv stopgezet en geen verzekering bij henzelf geactiveerd. Ik ga hierdoor vandaag verzekeringsloos door het het leven ga, dit door fouten bij de friesland! Telefonisch losten ze niks op, gaven aan dat ik maar zelf mijn eigen oude verzekering moest bellen. Heel veel tijd kwijt aan bellen de afgelopen dagen, eveneens veel stress gekregen.
Onze Tiktok aanraders over de friesland reviews en ervaringen van bezoekers.
Tippiee aan het water 🌊🐟 #terrastip #restauranttip #friesland #foodtok
Foutje in de voice over oeps 🛶🍉#foodtok #langweer #frieslandtip #restauranttip
Friesland Milk bar! 10/10 recommend 👌
Slechtste reviews
Tandverzekering
Ik zit met wat verwarring rond mijn zorgverzekering. Na twee keer afgewezen te zijn via zorgkiezer, kreeg ik plotseling bericht dat de verzekering toch is afgesloten. Ik had eerder voor een andere verzekeraar gekozen en moest die keuze na twee weken weer annuleren. Nu hoor ik dat ik twee jaar moet betalen voordat mijn beugel wordt vergoed. Kan dit worden toegelicht? Het lijkt erop dat ik meer betaal dan vergoed krijg. Graag hoor ik van u! Frea Castillon van Kampen
Vreselijke zorgverzekering
Vreselijke zorgverzekering, valt totaal niet mee te praten. Vreselijk bijdehand en enorm gemeen aan de telefoon, geld afzetters als je het mij vraagt. Vooral niet denken dat ze kosten vergoeden na eigen risico want dat gebeurt niet, je kan beter geen verzekering hebben dan deze. 2023 net voorbij eerste week al een dikke rekening terwijl mijn eigen risico allang opwas maar die rekening krijg je natuurlijk 3januari binnen zodat je weer vast zit voor een jaar. Niet aan beginnen dus!
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Bedankt, ben jullie telefoniste heel dankbaar…
Ik ben jullie telefoniste heel dankbaar voor haar goede advies! En in het bijzonder Miranda Postma team zorgbemiddeling voor de prachtige bloemen 🌹super bedankt Met vriendelijke groet bcm kok .
Top hulp bij wachtlijst bemiddeling
Een aantal keer wachtlijst bemiddeling ingeschakeld via de Friesland. De Friesland heeft mij wel 3 keer perfect geholpen. Wachttijd voor MRI, heupinjectie en heupoperatie aanzienlijk verkort. Erg vriendelijke mensen die echt betrokken zijn, je snel helpen en nakomen wat ze beloven!
Vanochtend belde ik met De Friesland…
Vanochtend belde ik met De Friesland Zorgverzekering met een vraag over een km vergoeding ivm langdurige revalidatie van mijn man na een herseninfarct. Ik werd zeer goed te woord gestaan en buitengewoon goed geholpen. Vanmiddag stond er een prachtig boeket bloemen bij de voordeur van mijn huis van het klantcontact De Friesland. Zo fijn, zo hartverwarmend dat er achter zo'n groot apparaat als de zorgverzekering mensen zitten, in dit geval mevr. Anke van Wieren, die mee kunnen voelen en zich in kunnen leven in een situatie als de mijne. Uit onverwachte hoek zoiets menselijks. Hartverwarmend. ♥️ De warme douche zoals in Radar voor De Friesland!!!