Mijn indruk van InShared

Ik heb zelf gemerkt dat de premie vroeg aantrekkelijk leek, maar toen ik een keer een claim moest indienen, liep het helemaal vast. De klantenservice duurde dagen voordat ze reageerden en ik voelde me echt aan de kant geschoven. Het zou top zijn als InShared hun reactietijden kan verbeteren en meer consistentie biedt in hun communicatie. Aan de positieve kant was het aanmelden makkelijk en de website gebruiksvriendelijk, wat een goed begin is. Maar zonder betere garanties en transparantie blijft het lastig om volledig vertrouwen te hebben in hun dienstverlening.

De door ons geselecteerde videos.


Care planning and reviews in Shared Lives
Peer Reviews in Shared Scratch Studio
Autoverzekeringvergelijker - Demo (Consumentenbond)

Nieuwste reviews

Het is geen schuilnaam het is gewoon…

Het is geen schuilnaam het is gewoon mijn Youtube naam. Stop gewoon met dit bedrijf! jullie hebben een 2 als cijfer in Nederland en in Duitsland maken jullie er helemaal een potje van..... Daar krijgen jullie een 1 als cijfer! Ik ga niet mijn naam en adres posten op een openbare site. Maar ik kan jullie verzekeren (grappige woordspeling) Dat het een grote puinhoop is bij Inshared en dan mijn nieuwe verzekering (Anwb) alle moeite heeft om mijn schadevrije jaren toe te kennen omdat jullie die niet geregistreerd hebben. Ik rij al 27 jaar schadevrij en jullie hebben je best gedaan al mijn schadevrije jaren uit de registratie te halen. Dit krijgt nog een gevolg, omdat ik mijn rechtsbijstand heb ingeschakeld om dit uit te zoeken. Feit blijft.. ----> GA JE NOOIT HIER VERZEKEREN WANT ER KOMT ALLEEN MAAR ELLENDE VAN. Ik ga niet meer in contact met jullie, want die kansen hebben jullie al gehad! Ik kon niet bellen en via de mail kreeg ik een standaard antwoord na 14 dagen waar je niks aan hebt. Ik ben al lang niet meer verzekerd bij jullie, maar ik wil dat het belazeren van klanten door jullie stopt! Je veroorzaakt enorm veel leed bij mensen die al in de problemen zitten. Ik hoop ook dat ooit iemand jullie voor de rechter sleept! Dit onrecht kan niet doorgaan.

S
Shootz 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Incapabele klantenservice

Ik had eerder een autoverzekering bij InShared, en was daar tevreden over. Ik werd ook altijd goed te woord gestaan aan de telefoon. Dit was drie jaar geleden. Vandaag belde ik met een vraag of ik verhaal kan doen op mijn inboedelverzekering voor een vernielde e-bike in mijn gemeenschappelijke fietskelder. Dit valt namelijk mogelijk niet onder mijn fiets(diefstal)verzekering elders, zo zei die andere verzekeraar. Mijn vraag aan InShared was: kan ik beroep doen op mijn inboedelverzekering als mijn claim elders wordt afgewezen? Lijkt me geen ingewikkelde vraag, maar dat vond de medewerkster aan de telefoon blijkbaar wel. Zo zei ze drie keer dat ik beroep moet doen op mijn fietsverzekering. Twee keer heb ik rustig uitgelegd dat dat juist mijn vraag was: ik heb al een claim liggen bij de fietsverzekering, maar die wordt waarschijnlijk afgewezen, omdat het geen diefstal betreft. Kan ik na afwijzing bij jullie claim bij jullie terecht? De derde keer heb ik gevraagd of ze alsjeblieft goed naar mijn vraag wilde luisteren. Toen begon ze erover dat ik gezegd zou hebben dat er vaker ingebroken wordt in mijn fietsenkelder en dat het niet gerepareerd was, dus geen verse braakschade. Dit heb ik helemaal niet gezegd en is ook niet aan de orde. Wederom mijn vraag herhaald met de hoop op meedenken/een concreet antwoord (ja of nee), maar toen werd er opgehangen. Ik had veel vertrouwen in InShared, maar door deze incapabele medewerkster is dit volledig verdwenen.

K
Kyra Hanekamp 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

0 sterren

0 sterren. Wat een waardeloos bedrijf is dit sluit hier nooit een verzekering af. Ik snap niet dat de overheid dit soort bedrijven niet aanpakt. Met deze organisatie valt geen enkel contact te maken. Emails worden door 3en robot beantwoord en beantwoord geen eens je vragen. Wees gewaarschuwd. Ga nooit met dit bedrijf in zee ze komen geen enkele afspraak na

R
R 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over InShared.


Sharing some of the compliments, feedbacks or reviews from our customers this past months and years since we open Sognare Cafe🫶🥰 Thankyou so much! ⭐⭐⭐⭐⭐5 stars since 2022 🥳

#foryou #foryoupage #foryourpage #foru #foruyou #foryoupage❤️❤️

€30 (20% korting) bij asos | productcode: 128969493 #jeans #outfit

Slechtste reviews

Zelfs 1 ster is te veel?l!

Zelfs 1 ster is te veel?l!! Maanden lang extra premie betaald wat 100e euro’s extra was. Na het vragen of ik dat terug gestort kan krijgen of verrekend kan worden krijg je als antwoord nee! En dat terwijl ik al jaren klant ben!

N
Naat Hid 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Met een brandverzekering van We-Inshared ben je uit de brand in de brand.Bij mijn jaarlijkse controle bleek dat…

Bij mijn jaarlijkse controle bleek dat ik al een half jaar niet meer verzekerd bleek te zijn. Maart 2022 woonverzekering/inboedelverzekering afgesloten met een machtiging om de premie te innen. Zonder mij in kennis te stellen bleek deze verzekering al sinds juli 2022 te zijn beëindigd. We-Inshared wil/kan geen reden geven hoe dit is gebeurd en wie de verzekering heeft beëindigd. Ook contact middels e-mail of telefoon is niet mogelijk. E-mails worden niet beantwoord.

J
J Strating 1 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Niet tevreden

Ik ben nu een paar jaar verzekerd via de autoverzekering Inshared. En ieder jaar ben ik meer gaan betalen, terwijl mijn schadevrijejaren oplopen en ik stijg op de bm-ladder. Premiestijgingen van 12% voor de kiezen gehad en als je dit aankaart word je gewoon even afgedaan als een irritante klant. Nu naar een ander voor 20 euro p/m minder. Klaarblijkelijk is het niet: "We all benefit, maar vooral Inshared benefits and not you"

B
B. 1 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Nog geen schade gehad maar zeer…

Nog geen schade gehad maar zeer tevreden ondanks de kleine premieverhoging

S
S B 11 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

De vragen zijn helder geformuleerd en…

De vragen zijn helder geformuleerd en de volgorde is logisch

M
Moerman 9 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Snelle en duidelijke uitleg en aanvraag

Een fijn bedrijf met heldere uitleg en snelle duidelijke afspraken en afhandelen zeer aan te bevelen ligt ook in de middenklasse van de te betalen premie

G
George 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review