Sunweb: Waar of Niet? Bekijk Wat Klanten Zeggen!
Mijn indruk van Sunweb
Persoonlijk vind ik de reviews over Sunweb grotendeels kloppen. Toen ik mijn vakantie boekte, merkte ik dat de klantenservice niet altijd even snel reageerde op mijn vragen, vooral toen er onverwachte kosten opdoken. Het zou echt helpen als ze transparanter waren over extra kosten vanaf het begin. Ook miste ik de mogelijkheid om direct met iemand face-to-face te praten, omdat Sunweb geen fysieke winkels heeft. Een verbeterpunt zou zijn om betere online support te bieden of occasional fysieke locaties te openen voor persoonlijk contact. Aan de positieve kant ben ik tevreden over de duurzaamheid van de producten die ik heb ontvangen, dat komt overeen met wat anderen ook zeggen. Al met al denk ik dat Sunweb wat meer aandacht kan besteden aan de service en communicatie om de hele ervaring te verbeteren.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
GEEN ANTWOORD MEER !!!!!!!!!!!!!!!
GEEN ANTWOORD MEER !!!!!!!!!!!!!!! ik had enkele weken geleden reeds een email naar sunweb gezonden maar enkel een automatisch antwoord ontvangen. "Mijn dochter Eliane Dewulf en mijn zoon Leon Dewulf zijn samen via Sunweb naar Turkije geweest. Bij aankomst in de luchthaven bleken zij de laatsten te zijn bij wie de reiskoffer van de bagageband rolde. Ze zijn onmiddellijk naar de uitgang van de luchthaven gegaan maar daar was niemand te bespeuren van Sunweb. Zij hebben overal navraag gedaan maar niemand kon hen helpen. Ook de bus was nergens te bespeuren. Mijn dochter heeft dan naar het noodnummer van Sunweb gebeld gedurende ongeveer een 5 tal minuten. De bus is dan teruggekeerd om hen op te pikken. Mijn dochter heeft nu van haar provider een factuur ontvangen van de gemaakte telefoonkosten, uitgaande en inkomende gesprekken. ( zie bijlagen ) Zij konden er echt niks aan doen dat hun bagage als laatste van de band rolde en de bus reeds was vertrokken. Graag ontvangen wij van Sunweb een tegemoetkoming voor de gemaakte telefoonkosten".
Onbereikbaar op hun enige telnr
Onbereikbaar op hun enige telnr. Na > 1 uur in de wacht opgegeven. Wilde een cruise boeken vanuit Cape Canaveral met aanvullende hotels in Orlando. Omdat het hier gaat om een reis met totale kosten van ongeveer Eur. 14000,- wilde ik graag een goede afstemming, Ze hebben geen winkels en slechts 1 telnr. dus bellen dan maar voor nogal wat informatie. LUKT DUS NIET!! Zie ook andere reviews met dezelfde ervaring. Ik ga hier niet mee in zee!
Onze Tiktok aanraders over Sunweb.
Hola! Het hele seizoen ben ik reisleidster op La Isla Bonita Ibiza mocht je vragen hebben over dit prachtige eiland, let me know!🩷🪬☀️🌴 Hasta luego🫶🏼
Of ik ben alsnog heel veel geld kwijt, of ik leef t echte Nederlandse skere budget leven. We gaan t zien 🤪
Sunweb is looking for new summer 2024 guides 😍☀️ the best job for this summer! Comment if you want more info 💗✨
Slechtste reviews
CRUISE
IT'S A SCAM COMPANY.
The crappiest experience ever! Our family left without a cruise for 4000 EUR and money!
There is no service! It's just shit! For 4000EUR they tell you to do all the operations themselves, call yourself, zero communication and ignorance!
My phone was banned after a few calls to them!
Do not buy anything from them!
THANK YOU F-KING MANAGERS FROM OUR FAMILY FOR THIS AMAZING EXPERIENCE!
GEEN ANTWOORD MEER !!!!!!!!!!!!!!!
GEEN ANTWOORD MEER !!!!!!!!!!!!!!! ik had enkele weken geleden reeds een email naar sunweb gezonden maar enkel een automatisch antwoord ontvangen. "Mijn dochter Eliane Dewulf en mijn zoon Leon Dewulf zijn samen via Sunweb naar Turkije geweest. Bij aankomst in de luchthaven bleken zij de laatsten te zijn bij wie de reiskoffer van de bagageband rolde. Ze zijn onmiddellijk naar de uitgang van de luchthaven gegaan maar daar was niemand te bespeuren van Sunweb. Zij hebben overal navraag gedaan maar niemand kon hen helpen. Ook de bus was nergens te bespeuren. Mijn dochter heeft dan naar het noodnummer van Sunweb gebeld gedurende ongeveer een 5 tal minuten. De bus is dan teruggekeerd om hen op te pikken. Mijn dochter heeft nu van haar provider een factuur ontvangen van de gemaakte telefoonkosten, uitgaande en inkomende gesprekken. ( zie bijlagen ) Zij konden er echt niks aan doen dat hun bagage als laatste van de band rolde en de bus reeds was vertrokken. Graag ontvangen wij van Sunweb een tegemoetkoming voor de gemaakte telefoonkosten".
Onbereikbaar op hun enige telnr
Onbereikbaar op hun enige telnr. Na > 1 uur in de wacht opgegeven. Wilde een cruise boeken vanuit Cape Canaveral met aanvullende hotels in Orlando. Omdat het hier gaat om een reis met totale kosten van ongeveer Eur. 14000,- wilde ik graag een goede afstemming, Ze hebben geen winkels en slechts 1 telnr. dus bellen dan maar voor nogal wat informatie. LUKT DUS NIET!! Zie ook andere reviews met dezelfde ervaring. Ik ga hier niet mee in zee!
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Prima Service
Prima Service. Netjes geholpen met een boeking naar Griekenland.
Klantgericht tot er een probleem is, dan radiostilte
Boeking voor Rhodos op maandag 24/7/2023 verliep in de voorbereiding voorspoedig. Prima app etc. Na het nieuws over de bosbranden vraagt Sunweb op hun website geen contact op te nemen maar te wachten op hun bericht. In de media is inmiddels aangegeven dat Sunweb op 23 en 24 geen toeristen in Rhodos meer zal afleveren. Op de middag voor vertrek wil je dan toch wel iets van Sunweb gehoord hebben, helaas niks. Toen zelf maar gebeld: helpdesk verzekerd dat wat in de media staat niet klopt, alles is veilig en reis gaat door. Twijfel is er niet, keuze ook niet ondanks dat wij er eigenlijk geen zin meer in hadden. Dan maar de koffers gepakt. In de avond staat alles klaar maar komt er een email: geannuleerd want ' veiligheid voor alles' - joh, je meent het! Het is duidelijk dat financiele belangen hier zwaarder hebben gewogen dan de belangen van de klanten. Uiteindelijk moest men kennelijk wel cancellen. Qua communicatie is het bij die ene email gebleven. Geld terug (' binnen 2 weken'), geen alternatief aangeboden. Zeer klantgericht tot er een probleem is dus. En dan ook alle basics van communicatie missen. Aan de branden kan Sunweb niks doen maar erg teleurgesteld hoe er door Sunweb mee omgegaan is. Wel een vooruitziende blik: in de email met de annulering wordt al niet eens meer verwezen naar hun eigen website en het daar eventueel boeken van een alternatieve reis. Sunweb kon daar zelf kennelijk ook geen redenen meer voor verzinnen.
CRUISE
IT'S A SCAM COMPANY.
The crappiest experience ever! Our family left without a cruise for 4000 EUR and money!
There is no service! It's just shit! For 4000EUR they tell you to do all the operations themselves, call yourself, zero communication and ignorance!
My phone was banned after a few calls to them!
Do not buy anything from them!
THANK YOU F-KING MANAGERS FROM OUR FAMILY FOR THIS AMAZING EXPERIENCE!