Volgens mij kloppen de reviews van OAD echt wel. Toen ik met ze op reis ging, waren de accommodaties super comfortabel en de gids wist echt alles over de plek. Het enige wat ik minder vond, was het eten – soms best saaie opties. Ook merkte ik dat sommige reizen wel prijzig waren. Het zou top zijn als OAD wat meer variatie in de maaltijden kan brengen en misschien wat flexibeler wordt met de prijzen. Ondanks dat was ik verder heel tevreden en zou ik ze zeker nog eens boeken.
De door ons geselecteerde videos.
Xiaomi Redmi Pad Pro Review
HONOR Pad 9 vs POCO Pad Comparison Review
Xiaomi Redmi Pad SE Tablet (2023) - Unboxing and First Review!
Ik moet zeggen, de kwaliteit van de accommodaties via OAD was echt top. Mijn hotelkamer was niet alleen brandschoon, maar het bed voelde ook fantastisch aan – ik heb nog nooit zo lekker geslapen tijdens een reis! Toen er toevallig een probleem was met de airco, reageerde het personeel super snel en losten ze het direct op. Wat ik wel zou willen zien, is dat de garantievoorwaarden wat duidelijker worden uitgelegd voordat je boekt. Soms was het een beetje onduidelijk wat precies gedekt werd. Maar verder ben ik zeer tevreden over hoe OAD met garantiekwesties omgaat en de algehele productkwaliteit.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij OAD eigenlijk best goed. Tijdens mijn laatste reis was de organisatie super soepel, alles liep zoals het hoorde en ik hoefde me nergens druk over te maken. De accommodaties waren echt comfortabel, ik verbleef bijvoorbeeld in een hotel met een heerlijk zwembad en goede bedden. De variatie in activiteiten was ook top, van wandelingen tot culturele uitstapjes, er was altijd iets leuks te doen. Wel viel me op dat het eten in een van de hotels wat tegenviel, het was soms wat eentonig en ik miste wat lokale smaken. Ook vond ik de prijs voor de avontuurlijke reizen iets aan de hoge kant. Misschien kan OAD hier verbeteren door het menu in de hotels diverser te maken en wat meer betaalbare opties aan te bieden voor de reizen. Over het geheel genomen ben ik echter tevreden en zou ik zeker weer met OAD op pad gaan.
Persoonlijk vond ik de klantenservice van OAD behoorlijk behulpzaam. Toen ik een vraag had over mijn bagagebeleid, kreeg ik snel een duidelijk antwoord via hun klantenservice chat. Een keer had ik een probleem met mijn accommodatie en de medewerkers stonden paraat om dit snel op te lossen, wat ik erg fijn vond. Toch viel het me op dat de telefonische bereikbaarheid soms beperkt is, vooral tijdens piekuren. Het zou top zijn als ze hier wat extra capaciteit bij kunnen zetten. Ook zou een betere follow-up bij klachten helpen, zodat je zeker weet dat alles goed wordt afgehandeld. Over het algemeen ben ik tevreden met hoe OAD omgaat met klantenservice en klachten, maar er zijn zeker manieren waarop het nog beter kan.
Ik vond de levering bij OAD eigenlijk best oke. Mijn bestelling kwam op tijd aan en de bezorger was super vriendelijk. Toch merkte ik dat de verpakking soms wat slordig was, waardoor een paar spullen een deukje kregen. Het zou top zijn als ze hier wat meer aandacht aan besteden. Bij het retourneren ging alles verder vlot, maar ik kreeg geen updates over de status van mijn retourzending. Het zou fijn zijn als ze daar beter in communiceren. Over het algemeen ben ik tevreden, maar met deze kleine verbeteringen zou het nog beter kunnen.
Mijn eigen ervaring met de reputatie van Oad is een beetje wisselvallig geweest. Aan de positieve kant waren de gidsen super deskundig en het hotel waarin we verbleven was echt prettig. Toch liep niet alles altijd lekker. Een keer kwam de shuttle naar het hotel een uur later dan beloofd, wat best frustrerend was na een lange dag reizen. Ook had ik het gevoel dat het personeel soms niet zo vriendelijk reageerde als je vragen had. Ik denk dat Oad echt een stapje kan zetten door hun afspraken beter na te komen en het personeel wat klantvriendelijker te trainen. Zo zouden ze hun reputatie nog sterker kunnen maken.
Wat ik van de innovatie en duurzaamheid tijdens de reis met OAD vond, was echt indrukwekkend. De luxe bus was niet alleen super comfortabel, maar ook voorzien van milieuvriendelijke technologieën, wat voor mij een groot pluspunt was. Die wandelapplicatie was gouden waard; het maakte het verkennen van de omgeving veel makkelijker en duidelijker. Toch had ik graag gezien dat er nog meer duurzame initiatieven waren, zoals het gebruik van zonne-energie voor de elektronische apparaten aan boord of het aanbieden van meer biologische snacks tijdens de reis. Daarnaast zou het fijn zijn als er meer aandacht kwam voor afvalscheiding in de bus. Al met al vond ik OAD het een duurzame en innovatieve reiservaring, met nog wat ruimte voor verbetering.
Ik ben echt blij met de aanbiedingen bij OAD. Tijdens mijn laatste bezoek kreeg ik bijvoorbeeld een gratis upgrade bij het afsluiten van een jaarabonnement, wat super handig was. Ook waren er regelmatig kortingen op extra diensten die ik goed kon gebruiken. Toch mis ik soms wat variatie in de promoties; het zou tof zijn als er vaker nieuwe deals bijkomen. Bovendien zou het handig zijn als de huidige aanbiedingen duidelijker zichtbaar zijn op de homepage, zodat je ze meteen ziet zonder te hoeven zoeken. Al met al zijn de aanbiedingen top, maar met een beetje meer diversiteit en betere zichtbaarheid wordt het nog beter!
Nieuwste reviews
Het was een heel mooie reis met AOD en Carin Rosseboom
Het was een heel mooie reis met prachtige wandelingen en parken.
Dit alles prima begeleid en georganiseerd door Carin Rosseboom.
Voordat de reis begint wordt je goed geïnformeerd over tijdstip en plaats van vertrek. We hadden een kundige reisleidster Emmy ( ondanks haar plotselinge invallen ) en chauffeur JB die ons vlot naar de bestemmingen reed. En we verbleven in top Hotels! En niet te vergeten : een gezellig reisgezelschap. Het was een topvakantie!
Hotel was uitstekend, prima bedden. Ontbijt heel uitgebreid en heerlijk, diner smaakte iedere dag heel lekker. Vriendelijk personeel. Chauffeur en fietsbegeleider deden hun uiterste best het ons naar de zin te maken. Bus was luxe, van alle gemakken voorzien
Onze Tiktok aanraders over oad reizen reviews, ervaringen en klachten van klanten.
CD tote from UOOTD linked in bio with discount codes #bougieonabudget
Đánh giá thực tế máy phun sơn Đức
Who should I review next ?#football #fifa #foryoupage #foryou
Slechtste reviews
Halve cruise
Halve cruise, and u will ons €50 geven?
Slechte information waar de boot te vinden was. Als we geweten hadden dat de cruise door Feenstra wersmd uitgevoerd, dan hadden we de boot eerder gevonden. Ook had u in een email de verkeerde brug waar de boot onder zou liggen aangegeven.
Geen koffer tickets met room numbers.
Maanden vooraf reis naar Krakau en Auschwitz geboekt (en betaald). Op 12 maart een telefoontje: reis kan niet doorgaan, want de exclusieve bus (waarom wij niet hebben gevraagd) is niet beschikbaar. Ongeloofwaardig excuus: een organisatie die busreizen verkoopt kan in de zeven weken tot vertrek geen andere bus regelen? En natuurlijk wordt meteen geprobeerd om een alternatieve reisbestemming aan te smeren. Dank je, OAD, dit was de laatste keer. Stort maar snel ons geld terug, dan maken we de reis naar Krakau met een andere organisatie.
Wij zijn erg teleurgesteld in Oad Reizen! Wij zijn met Oad op reis geweest en hebben ongemak ervaren met Oad Reizen tijdens deze reis. Eenmaal terug in Nederland hebben we dat gelijk aangekaart. Maar Oad vond tevreden klanten niet belangrijk, alleen maar hun gelijk. De empathie is ver te zoeken bij hen! Wij zijn erg teleurgesteld door de starre houding van Oad en daardoor zullen wij nooit meer Oad Reizen boeken en zullen we Oad absoluut niet aanbevelen!
Geboekt, binnen 3 dagen bevestiging. De info vooraf perfect. Goede hotels. Heerlijk gegeten. Super vriendelijke mensen. Kortom beter dan verwacht. Leuk om dit te kunnen melden
De chauffeur (Michel) heeft bijgedragen aan een onvergetelijke reis, heeft ons uitgebreidt kennis laten maken van de historie die Normadie met zich meebrengt. Ons op veel plekken gebracht en heeft ons uitvoerig geinformeerd. Een trip om nooit te vergeten.