Familiehuis Nunspeet: Waarom zijn klanten verdeeld? Ontdek de waarheid achter de reviews!
Mijn indruk van Familiehuis Nunspeet
Ik vind dat de reviews over Familiehuis Nunspeet best eerlijke punten bevatten. Zelf heb ik supervriendelijk personeel ontmoet dat me goed heeft geholpen bij het kiezen van een nieuwe fiets. De reparatie duurde ook sneller dan ik had verwacht, wat een pluspunt is. Toch zag ik dat sommige mensen klagen over lange wachttijden en onverwachte extra kosten. Misschien kunnen ze duidelijker zijn over de prijzen voordat ze extra werk uitvoeren en proberen de reparatietijden nog iets te versnellen. Al met al ben ik tevreden, maar een beetje meer transparantie en efficiëntie zouden het nog beter maken.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Top service op Texel in Den Burg!!
Wij komen regelmatig bij de vestiging in Den Burg op Texel. Wij worden altijd heel vriendelijk geholpen door de manager. Fietsen zijn altijd in prima staat!
Snel geholpen
Snel geholpen. Heb kunnen wachten onder genot van een kopje koffie
Een livorno superior mds gekocht waren…
Een livorno superior mds gekocht waren wat problemen met de versnelling. We konden de fiets weer omruilen voor een andere fiets en een livorno MDBAL-SI gekocht. Dit is netjes opgelost door Stella fietsen,super .
Onze Tiktok aanraders over Familiehuis Nunspeet.
Lou (4 jaar) neemt je mee op een Tiny House Tour. Wie neem jij mee naar Onyx? 📍Onyx staat op de Veluwe, in Nunspeet. 🏡 Geschikt voor 1-4 personen, compact en luxe. 🗓️ Reserveren? Volg de link in onze bio of stuur een DM! 🖤 Een romantisch weekend weg, er even tussen uit met het nieuwe gezin of avontuur met de kinderen. 🥾 Midden in de natuur, startpunt van verschillende wandel- en fietstochten. 🚆Goed bereikbaar met de auto en de trein! 💡Kom je logeren? Leuk! Na het plaatsen van je boeking ontvang je van ons een link naar een digitaal magazine met tips voor activiteiten in de omgeving en alle info over Onyx.
#🇳🇱 #expathousing #Netherlandsliving #realestateagent
TE KOOP: ruime gezinswoning met 3 slaapkamers en prachtige tuin! 🪴🥰
Slechtste reviews
Slechte service
Ik heb onlangs een outlet fiets gekocht bij Stella, waarbij mij in eerste instantie drie jaar garantie werd beloofd. Echter, tijdens een reparatie afspraak werd mij verteld dat er op outlet fietsen slechts één jaar garantie zit. Mijn factuur vermeldde vervolgens twee jaar garantie. Na enige discussie en het aanleveren van mijn factuur bevestigde de klantenservice uiteindelijk dat er inderdaad twee jaar garantie op mijn fiets zit. Desondanks werd mij verteld dat het defecte onderdeel niet onder de garantie valt. Ik ben zeer teleurgesteld in de informatie en de service van Stella, die niet alleen verwarring zaait. Maar ook valse informatie verstrekt in de winkel.
Niet meedenkende klantenservice en lange wachttijden
De proefrit en uiteindelijke koop bij Stella verliep gesmeerd. Echter is mijn nog geen jaar oude e-bike eergisteren vernield en de middenmotor is eruit gesloopt. Vanzelfsprekend baal ik hier enorm van. Omdat ik nu geen vervoersmiddel meer heb, maar ook omdat ik juist altijd zo zuinig was op mijn mooie fiets (altijd twee sloten erom, batterij eraf etc). Ik hoopte dus op een beetje compassie van Stella, maar helaas. Wat ging er mis? - De eerste medewerkster die ik aan de telefoon had gaf aan dat mijn fiets aan huis gemaakt kan worden (voorrijkosten wel voor mijn rekening), aangezien ik nergens heen kan met een kapotte fiets, waarvan de remmen ook nog eens zijn geblokkeerd. De uiteindelijke casebehandelaar zei echter dat ik definitief zelf de fiets moet komen brengen. Ik gaf aan dat ik de fiets moeilijk 2 kilometer naar het dichtstbijzijnde treinstation kan tillen. 'Dan moet je een busje huren', kreeg ik als antwoord. - Er moet eerst een schaderapport gemaakt worden. De eerstvolgende mogelijkheid is pas over 3 weken. Daarna duurt het vermoedelijk nog 7-8 weken voor überhaupt een reparatie ingepland kan worden. Ik snap dat Stella ook afhankelijk is van derde partijen, maar: - Een leenfiets zou mij een logische coulance lijken. Stella adverteert namelijk met de mogelijkheid voor leenfietsen. Beide medewerksters die ik sprak wisten hier echter niks vanaf. Het blijkt totaal onmogelijk om een fiets te lenen. TL;DR: vernielde fiets laten repareren gaat ruim 2 maanden duren, zonder mogelijkheid voor een leenfiets. Bovendien moet ik de fiets dan zelf naar een servicecentrum brengen, een fiets die niet eens kan rijden door geblokkeerde remmen.
4 jaar geleden een Stellafiets gekocht…
4 jaar geleden een Stellafiets gekocht die met veel enthousiasme werd aanbevolen. De service erna is drama. Verschillende keren afspraak gemaakt dat ze niet op komen dagen, voor niks naar filiaal gereden afspraken niet na komen en loze beloftes doen. Keer op keer met hen in discussie maar de medewerkers verschuilen zich achter de regels, directie, vinden het allemaal zeer vervelend voor me maar kunnen er niets aan doen. Fiets op zich niks mis mee maar geen enkele reguliere fietsenmaker brand z'n vingers aan het onderhoud. Zeer teleurgesteld in Stella bedrijf maar ook daar geeft het bedrijf niets om.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Netjes behandeld al in de winkel maar…
Netjes behandeld al in de winkel maar ook bij aflevering van de fiets netjes op tijd en nam alle tijd om uit te leggen en afstellen door Tom
Alles is goed geregeld van de proefrit…
Alles is goed geregeld van de proefrit tot de aankoop