Eigenlijk zijn de reviews over Isropa voor mij best positief. Velen prijzen de goede accommodaties en de duidelijke informatie op de site. Toch merk ik dat er ook wat verbetering mogelijk is, vooral rondom de klantenservice. Soms duurde het even voordat er gereageerd werd op vragen of klachten, wat best frustrerend kan zijn. Ook zou het handig zijn als de prijsinformatie nog transparanter was, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Al met al lijkt Isropa een betrouwbare keuze, maar met nog wat aandacht voor deze punten.
De door ons geselecteerde videos.
Ontdek Cyprus - De beste periode voor een vakantie naar Cyprus
Ontdek Cyprus met een huurauto
ONE DAY ON MALTA
Ik vind de productkwaliteit van Isropa echt top. Alles wat ik besteld heb, werkt prima en ziet er ook zo uit als op de website. Een keer had ik een lamp die niet meer aanging na een paar weken, maar hun garantieproces was super simpel. Ik stuurde een mailtje en binnen een paar dagen had ik een vervangend exemplaar ontvangen zonder gedoe. Toch zou ik graag zien dat ze iets meer uitleg geven over de garantievoorwaarden op hun site, zodat je precies weet wat je kunt verwachten. Ook zou het fijn zijn als ze een korte gebruikshandleiding meesturen bij de producten, dat maakt alles wat gemakkelijker.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding van Isropa meestal prima. Bijvoorbeeld, laatst boekte ik een zonvakantie naar Griekenland die iets duurder was dan ik dacht, maar de accommodatie was echt top en alles liep vlekkeloos. Aan de andere kant kwamen er onverwachte extra kosten voor het kiezen van mijn stoel tijdens de vlucht, wat ik een beetje last minute vond. Het zou super zijn als Isropa deze extra’s upfront duidelijker aangeeft tijdens het boekingsproces. Al met al krijg ik goed waar voor mijn geld, maar wat meer transparantie rondom bijkomende kosten zou echt een pluspunt zijn.
Mijn ervaring met de klantenservice van Isropa was behoorlijk goed, maar er is zeker ruimte voor verbetering. Toen ik vragen had over mijn boeking, reageerde het team snel en vriendelijk via de chat, wat ik erg waarderde. Echter, toen ik een wijziging aan mijn reis wilde doorvoeren, duurde het wat langer voordat ik een duidelijk antwoord kreeg. Het zou top zijn als Isropa sneller en duidelijker kan communiceren bij dergelijke verzoeken. Ook merkte ik dat de informatie over extra kosten soms wat verwarrend was. Een transparantere uitleg hierover zou de klantervaring nog beter maken. Over het geheel genomen was de service fijn, maar met wat aanpassingen in de communicatie en flexibiliteit kan Isropa echt uitblinken in klachtenafhandeling.
Ik vond de levering en retournering bij Isropa over het algemeen goed geregeld. Mijn tickets kwamen snel binnen, wat superhandig was voor mijn last-minute plannen. Toen ik een wijziging in mijn boeking wilde doorvoeren, was het contact vriendelijk en efficiënt. Toch merkte ik dat de bevestiging van mijn boeking soms wat langer duurde dan verwacht, wat best frustrerend kan zijn. Het zou top zijn als Isropa de communicatie hierover kan verbeteren, bijvoorbeeld door automatische updates te sturen. Ook waren er een paar keer onverwachte extra kosten bij de retourprocedure, wat ik wat onaangenaam vond. Het zou fijn zijn als deze kosten duidelijker worden weergegeven tijdens het boekingsproces.
Ik vind de reputatie van Isropa echt solide. Toen ik mijn vakantie via hen regelde, was alles super duidelijk en voelde ik me meteen op mijn gemak. De klantenservice reageerde snel en was altijd vriendelijk, wat ik erg waardeer. Een dingetje dat beter kan, is de grootte van de kamers – soms waren ze wat kleiner dan ik had verwacht. Ook zou het handig zijn als de locaties nog preciezer aangegeven worden op de website, zodat er geen misverstanden ontstaan. Maar over het algemeen ben ik erg tevreden met hoe betrouwbaar en behulpzaam Isropa is, en zou ik ze zeker aanraden aan anderen!
Ik vind het echt top hoe Isropa bezig is met innovatie en duurzaamheid. Tijdens mijn laatste reis boekte ik via hun app en zag meteen dat ze samenwerken met lokale duurzame partners, wat het gevoel geeft dat je echt bijdraagt aan de bestemming. Het planten van een olijfboom bij elke boeking is een mooi gebaar, maar ik zou graag zien dat ze nog meer inzicht geven in welke projecten precies gesteund worden. Ook zou het handig zijn als de app tips geeft om je reis nog milieuvriendelijker te maken, zoals suggesties voor eco-vriendelijke activiteiten of vervoer. Al met al waardeer ik hun groene initiatieven enorm, maar er is zeker ruimte voor nog meer transparantie en handige duurzame tools.
Ik vind de aanbiedingen en promoties van Isropa echt top. Het is altijd makkelijk om een leuke reis te scoren zonder dat ik constant mails binnenkrijg of overspoeld word met reclame. Toen ik vorig jaar een weekendje naar de Ardennen boekte, hadden ze een superdeal inclusief korting op een welkomstdrankje. Een dingetje dat beter kan, is misschien meer exclusieve kortingen voor vaste klanten. Zo voel je je extra gewaardeerd en blijf je terugkomen voor nieuwe aanbiedingen.
Nieuwste reviews
Prima reisbureau
Betrouwbaar adres vriendelijke mensen en alles goedgeregeld zonder poespas. In mijn geval kreeg ik meteen de tickets naar Zahynthos en de code van Transavia zodat je stoel en baggeren kon boeken.
Ami Jumper Review #fyp #hagobuy #hagobuyhaul #jumper #review
Conclusion? CERO RECOMENDADA ESA PAGINA❌❌❌ #foryou #parati
Im absolutely SHOOK @TA3 SWIM !! This sculptuing suit is SCULPTING….waist is literally non-existent!!!
Slechtste reviews
Waardeloze organisatie
Waardeloze organisatie. Zet een reis in elkaar, die in werkelijkheid niet aan de mooie omschrijving voldoet. Je kan veel beter het idee van de rondreis van &Olives gebruiken en er je eigen versie van maken. Het zijn vaak lange afstanden die ze je aanraden om te rijden. Meer dan 200 km. Gebieden die ze je aanraden zijn in 50% van de gevallen volledig uitgestorven. Meer of je door een verlaten lugubere stad rijd, dan een lief romantisch pittoresk dorpje. De locale agent die je altijd zou moeten kunnen bereiken bij vragen en noodgevallen is in werkelijkheid nooit te bereiken. Overnachtingsadressen zijn heel matig. Voor rondreizen raad ik aan om het gewoon ter plekke te boeken in het land waar je naar toe gaat. Wij hadden een reis van 15 dagen, 3x 5 dagen per overnachtingsadres. Hierdoor zaten we “vast” terwijl de plaats niet beviel en we daardoor nog heel wat dagen moesten doorbrengen op een plaats waar we niet wilden zijn. Contact opgenomen met &Olives en die schuiven het probleem makkelijk weg, met de reden dat een andere reis beter had gepast bij ons. Kansloos bedrijf &Olives. Reizen zien er mooi uit, maar in werkelijkheid voldoet het totaal niet.
Tijdens de reis ook meerdere koppels gesproken (die precies dezelfde rondreis deden) die het hier ook mee eens zijn.
Helaas komt de accommodatie in Puglia niet overeen met de foto’s. We hebben een klacht ingediend en gevraagd om alternatief. Helaas kunnen zij die niet bieden en worden we afgescheept met een kamer die niet voldoet. De alternatieve kamer heeft hetzelfde schimmelprobleem. Locatie is gedateerd en verre van een 4*. Ons werd aangeraden via Booking.com zelf iets te boeken op eigen kosten. Omgekeerde wereld,
&Olives verzorgde deze zomer onze pakketvakantie (vlucht, auto en hotel) naar Sicilië, maar 5 minuten voor het boarden werd onze vlucht geannuleerd wegens uitbarsting van de Etna-vulkaan. Geheel ontgoocheld zagen wij geen andere keuze dan onze reis te annuleren. Nadat Allianz assistance onze schadeclaim had afgewezen, ondanks het betalen van meer dan 500 euro annuleringsverzekering, kregen wij uiteindelijk ons geld terug van &Olives zelf.
Dikke pluim voor deze toporganisatie!