2.6

Duinrell
81 reviews uit 1 bron

Overzicht

2.8
Productkwaliteit en Garantie
2.8
Prijs/Kwaliteitverhouding
2.6
Klantenservice en Klachtenafhandeling
2.8
Levering en Retournering
3.2
Reputatie
3.4
Innovatie en Duurzaamheid
3
Aanbiedingen en Promoties

Duinrell

Duinrell is een Nederlands vakantie- en attractiepark, gelegen in Wassenaar. Het park werd opgericht in 1935 en heeft zich sindsdien ontwikkeld tot een belangrijke toeristische bestemming. Duinrell biedt een breed scala aan attracties, waaronder achtbanen, waterglijbanen en familieactiviteiten. Daarnaast beschikt het park over een vakantiepark met diverse accommodaties, van campingplaatsen tot luxe lodges. Een van de bekendste onderdelen van Duinrell is het Tikibad, een van de grootste overdekte waterparken van Europa. Het park richt zich op een breed publiek, variërend van gezinnen met jonge kinderen tot volwassenen. Duinrell combineert ontspanning en avontuur in een natuurlijke omgeving en heeft een stevige reputatie opgebouwd als veelzijdig recreatieoord.

Wat zeggen de reviews?

Duinrell wordt over het algemeen afgeraden vanwege de slechte reputatie op het gebied van productkwaliteit, service, prijs-kwaliteitverhouding en klachtenafhandeling. Klanten klagen over verouderde faciliteiten, onhygiënische omstandigheden, onvriendelijk personeel, hoge prijzen en lange wachttijden. Hoewel het zwembad positief wordt beoordeeld, wegen de negatieve aspecten zwaarder, met als advies om dit park, vooral voor gezinnen met kinderen, te vermijden.

Productkwaliteit en Garantie

2.8
Thumbs-Up 6
Thumbs-Down 101
  • "Fantastisch verblijf"
  • "Veel faciliteiten en attracties"
  • "Veel achterstallig onderhoud"
  • "Vies zwembad en slechte indeling"
  • "Achterstallig onderhoud en gebrekkig schoonmaakbeleid"
  • "Vieze wc's in het zwembad en verf die afbladdert"
  • "Gebouwtjes toe aan vervanging en verouderd management"
  • "Te weinig aandacht voor schoonmaken en reputatie lijdt hieronder"
  • "Onmogelijkheid om plek te wijzigen zonder annulering"
  • "Vuil park, ongeïnteresseerd personeel"
  • "Zwembad is goed"
  • "Het park is zwaar achteruit gegaan"
  • "Zwembad is een van de beste van Nederland"
  • "Privé sanitair niet schoon bij aankomst"
  • "Oud en klein sanitair"
Het product heeft een slechte reputatie op het gebied van productkwaliteit en garantie, vanwege de verscheidenheid aan negatieve recensies. Klanten klagen over achterstallig onderhoud, gebrek aan hygiëne, verouderde faciliteiten, en onvoldoende waar voor hun geld. Het zwembad wordt beschreven als vies en onveilig, en de accommodaties worden als klein, vies en slecht onderhouden beschreven. Er zijn ook klachten over slechte kwaliteit van het eten, onjuiste informatie en onvriendelijk personeel. Over het algemeen lijkt de productkwaliteit en garantie van dit product niet aan de verwachtingen van de klanten te voldoen.

Prijs/Kwaliteitverhouding

2.8
Thumbs-Up 5
Thumbs-Down 66
  • "Mogelijkheid om te kamperen op eigen landgoed"
  • "Vergane glorie"
  • "Hoge prijzen"
  • "Onvriendelijk personeel en hoge parkeertarieven"
  • "Hoog betaald voor onbruikbare tickets"
  • "Geld verdienen staat voorop boven hygiëne en goede service"
  • "Mogelijkheid tot aanschaf losse annulering wordt niet geaccepteerd"
  • "Duinrell probeert extra geld af te troggelen"
  • "Klein park en lange wachttijden"
  • "Hoge prijs en extra parkeerkosten"
  • "Zwembad is goed"
  • "Prijs is aan de dure kant"
  • "Duur eten met normale tot matige kwaliteit"
  • "Drukte: maximaal bezoekersaantal te hoog, lange wachttijden per glijbaan"
  • "Heel veel geld voor bezoek en parkeren, hoge prijzen in horeca"
Duinrell wordt door veel bezoekers bekritiseerd vanwege de hoge prijzen, onvriendelijk personeel, lange wachttijden en matige kwaliteit van faciliteiten en eten. De kosten voor entree, parkeren en eten worden als te hoog ervaren in verhouding tot de geboden kwaliteit. Daarentegen wordt het zwembad wel als goed ervaren. Over het algemeen wordt Duinrell afgeraden vanwege de slechte prijs-kwaliteitverhouding en ontevredenheid over de geboden service en faciliteiten.

Klantenservice en Klachtenafhandeling

2.6
Thumbs-Up 9
Thumbs-Down 204
  • "Fantastisch verblijf"
  • "Veel faciliteiten en attracties"
  • "Behulpzame medewerkers"
  • "Veel achterstallig onderhoud"
  • "Onvriendelijk personeel en hoge parkeertarieven"
  • "Chaotische ervaring"
  • "Tickets gekocht voor de verkeerde attractie"
  • "Onjuiste kaartjes gekocht"
  • "Klantenservice kon niet helpen bij omruilen"
  • "Poep in water niet opgeruimd"
  • "Tragisch agressieve en onbeschofte service"
  • "Achterstallig onderhoud en gebrekkig schoonmaakbeleid"
  • "Rommelige indruk door afval en gebrek aan afvalbakken"
  • "Vieze wc's in het zwembad en verf die afbladdert"
  • "Geld verdienen staat voorop boven hygiëne en goede service"
Service en klachtenafhandeling bij dit park laten veel te wensen over. Ondanks behulpzaam personeel en een groot scala aan faciliteiten en attracties, zijn er veel klachten over achterstallig onderhoud, vies en slecht onderhouden sanitair, onvriendelijk personeel en hoge parkeertarieven. Klanten klagen ook over onbevredigende klachtenafhandeling, lange wachttijden, onprofessioneel gedrag en het gebrek aan flexibiliteit en klantenservice. Het park lijkt vooral gericht te zijn op geld verdienen en mist aandacht voor hygiëne, onderhoud en goede service. Het advies luidt dan ook om dit park met name voor gezinnen met kinderen te vermijden.

Levering en Retournering

2.8
Thumbs-Up 3
Thumbs-Down 26
  • "Veel achterstallig onderhoud"
  • "Rommelige indruk door afval en gebrek aan afvalbakken"
  • "Tickets niet kunnen annuleren/wijzigen"
  • "Tijdstip wisselen niet mogelijk"
  • "Klein park en lange wachttijden"
  • "Kaarten reserveren lukt gewoon niet."
  • "Drukte: maximaal bezoekersaantal te hoog, lange wachttijden per glijbaan"
  • "Attracties dicht of in onderhoud"
  • "Dichtbij parkeren bij het huisje"
  • "Attracties waren dicht en koud zwembad"
  • "Rijen bij de supermarkt en zwembad"
  • "gesloten attracties en slecht onderhouden park"
  • "Gesloten water glijbaan zonder duidelijke aanduiding."
  • "div attracties dicht"
  • "Klein verblijf voor 6 personen"
De Delivery service van het park lijkt moeizaam te verlopen, met veel klachten over gesloten attracties, lange wachttijden en slecht onderhouden faciliteiten. Aan de andere kant wordt het parkeren dicht bij de huisjes wel als positief ervaren. De Returns service lijkt ook tekort te schieten, met klachten over lange rijen, defecte voorzieningen en misleidende informatie. Over het algemeen lijken de hoge prijzen voor verouderde attracties en de slechte kwaliteit van het eten en de faciliteiten de ervaring van bezoekers te beïnvloeden.

Reputatie

3.2
Thumbs-Up 6
Thumbs-Down 24
  • "Fantastisch verblijf"
  • "Veel faciliteiten en attracties"
  • "Mogelijkheid om te kamperen op eigen landgoed"
  • "Behulpzame medewerkers"
  • "Vergane glorie"
  • "Gebrek aan vernieuwing"
  • "Vies zwembad en slechte indeling"
  • "Gebouwtjes toe aan vervanging en verouderd management"
  • "Geld verdienen staat voorop boven hygiëne en goede service"
  • "Personeel van lage kwaliteit en gasten moeten park netjes houden"
  • "Gasten moeten meer doen om park netjes te houden"
  • "Duinrell probeert extra geld af te troggelen"
  • "Vuil park, ongeïnteresseerd personeel"
  • "Zwembad is een van de beste van Nederland"
  • "Mogelijkheid om met kikker mascotte op de foto te gaan"
Gemengde reviews over de brand reputatie van Duinrell. Terwijl sommige gasten lovend zijn over de attracties, het zwembad en de mogelijkheid om met de mascotte op de foto te gaan, klagen anderen over gebrek aan vernieuwing, onhygiënische omstandigheden en onvriendelijk personeel. Duinrell lijkt zich volgens de reviews vooral te richten op winstbejag boven klanttevredenheid, wat resulteert in een verdeelde reputatie onder gasten.

Innovatie en Duurzaamheid

3.4
Thumbs-Up 0
Thumbs-Down 7
  • "Vergane glorie"
  • "Gebrek aan vernieuwing"
  • "Nieuwe attracties met weinig aankleding of beleving"
  • "Geen tropisch zwemparadijs meer"
  • "Weinig entertainment voor 10-12 jarigen"
  • "Beperkte activiteiten door beperkte capaciteit vanwege corona"
  • "Gebrek aan naleving van Coronaregels"
Het park toont tekenen van vergane glorie met een gebrek aan vernieuwing en beleving in de nieuwe attracties. Het ontbreken van een tropisch zwemparadijs en beperkt entertainment voor 10-12 jarigen zijn nadelen. De capaciteitsbeperkingen door corona beperken ook de beschikbare activiteiten in het park, met een gebrek aan naleving van de coronaregels.

Aanbiedingen en Promoties

3
Thumbs-Up 0
Thumbs-Down 2
  • "Heel veel geld voor bezoek en parkeren, hoge prijzen in horeca"
  • "Hoge kosten voor entree, parkeren en eten"
De entree- en parkeerkosten zijn hoog bij dit park, evenals de prijzen in de horeca. Het kan dus een dure aangelegenheid zijn om hier een bezoek te brengen.