2.6

Oostappen
28 reviews uit 1 bron

Overzicht

2.4
Productkwaliteit en Garantie
2.6
Prijs/Kwaliteitverhouding
2.4
Klantenservice en Klachtenafhandeling
2.6
Levering en Retournering
3.2
Reputatie
2
Innovatie en Duurzaamheid

Oostappen

Oostappen is een keten van vakantieparken verspreid door Nederland, eigendom van Peter Gillis. Ze bieden verblijfsaccommodaties, kampeermogelijkheden en jachthaven plaatsen aan. Met vakantieparken in onder andere Arnhem, Boschbeek en Brugse Heide, biedt Oostappen diverse mogelijkheden voor een voordelige vakantie. Via de ingebouwde filter op hun website kun je gemakkelijk jouw ideale vakantiebestemming selecteren. Voor vragen en contactinformatie kun je terecht op hun website of social media kanalen. Geef jouw ervaringen met Oostappen weer door een review achter te laten.

Wat zeggen de reviews?

Oostappen scoort laag op productkwaliteit en garantiebeleid, met veel klachten over vuile accommodaties, slechte hygiëne en misleidende informatie. Hoewel de accommodatie betaalbaar is, zijn er klachten over onverwachte kosten en gebrek aan waarde voor je geld. De service en klachtenafhandeling worden als slecht ervaren, met onvriendelijk personeel en gebrek aan actie bij klachten. De faciliteiten kunnen verouderd en slecht onderhouden zijn, wat resulteert in teleurstelling bij gasten en een negatieve merkreputatie. Over het algemeen lijkt er een gebrek aan innovatie en duurzaamheid bij Oostappen.

Productkwaliteit en Garantie

2.4
Thumbs-Up 3
Thumbs-Down 35
  • "Fantastisch zwembad en faciliteiten op het park"
  • "Moderne en comfortabele accommodatie"
  • "Onderkomen ziet er smoezelig uit"
  • "Ranzige oude meuk"
  • "Bedden niet geschikt voor volwassenen"
  • "Koelkast niet compleet"
  • "Accommodatie tocht als een gek"
  • "Verschrikkelijke puinhoop, oude troep, mierennesten in caravan, klantenservice niet bereikbaar"
  • "Smerig park en slecht onderhoud"
  • "Vervuilde mobilhome en onbeschermde glijbanen"
  • "Zwembad behoeft renovatie, Accommodatie niet zoals gereserveerd"
  • "Vuil en defecten in accommodatie, Onhygiënische omstandigheden"
  • "Smerig chalet"
  • "Ongedierte in accomodaties"
  • "Ondermaatse accomodaties"
Het product scoort laag op kwaliteit en garantiebeleid. Veel klanten klagen over vuile en verouderde accommodaties, smerige omstandigheden, gebrek aan hygiëne en slecht onderhoud. Daarnaast zijn er klachten over misleidende informatie over faciliteiten, defecte apparatuur en hoge kosten voor extra diensten. Over het algemeen lijken de klanten teleurgesteld te zijn in zowel de productkwaliteit als de garantieafhandeling.

Prijs/Kwaliteitverhouding

2.6
Thumbs-Up 3
Thumbs-Down 12
  • "Betaalbare luxe"
  • "Betaalbaarheid van alles"
  • "Onderkomen ziet er smoezelig uit"
  • "Hoogmoed komt voor de val, waardeloze bende"
  • "Onredelijke extra kosten voor een schone chalet"
  • "Geen waarde voor je geld"
  • "Massatoerisme gericht op geld verdienen ipv tevredenheid"
  • "dure dranken met weinig alcohol"
  • "Geen geschikte vakantiebestemming"
  • "Niet gekregen wat geboekt was, lange wachttijd bij receptie"
  • "lage verwachtingen"
  • "Zit op een Spaanse camping"
  • "Onverwachte kosten"
  • "Slechte ervaring, Slechte kwaliteit accommodatie, Slechte klantenservice, Hoge prijs"
  • "Hoge kosten voor extra services en slechte kwaliteit van faciliteiten"
De accommodatie wordt beschreven als betaalbare luxe, maar sommige gasten vinden de prijs-kwaliteitverhouding niet goed. Er zijn klachten over onverwachte kosten, hoge prijzen voor extra diensten en slechte kwaliteit van faciliteiten. Hoewel de prijs betaalbaar is, lijkt het erop dat het gebrek aan waarde voor je geld zorgt voor gemengde gevoelens bij bezoekers.

Klantenservice en Klachtenafhandeling

2.4
Thumbs-Up 1
Thumbs-Down 67
  • "Vriendelijkheid en warmte van het personeel"
  • "Halve park gesloten zonder tijdige kennisgeving"
  • "Plank mist bij trapopgang"
  • "Reparatie nog niet gedaan na melding"
  • "Animatie karig"
  • "Park niet onderhouden"
  • "Onvriendelijke gezichten personeel"
  • "Personeel niet gelukkig"
  • "Harde muziek en overlast in het weekend"
  • "Onvoldoende optreden tegen geluidsoverlast"
  • "Veel overlast in de nacht"
  • "Veel kampeerders lopen weg vanwege overlast"
  • "Verschrikkelijke puinhoop, oude troep, mierennesten in caravan, klantenservice niet bereikbaar"
  • "Smerig park en slecht onderhoud"
  • "Onredelijke extra kosten voor een schone chalet"
Veel negativiteit wordt benadrukt in de reviews over de service en klachtenafhandeling. Het personeel wordt als onvriendelijk en ongelukkig beschreven, terwijl de faciliteiten slecht onderhouden zijn en er sprake is van overlast. Er is gebrek aan communicatie, onprofessioneel gedrag en slechte klantenservice. Ondanks de vele klachten lijkt er weinig tot geen actie te worden ondernomen om de situatie te verbeteren, wat resulteert in een teleurstellende ervaring voor gasten.

Levering en Retournering

2.6
Thumbs-Up 1
Thumbs-Down 11
  • "Fantastisch zwembad en faciliteiten op het park"
  • "Plank mist bij trapopgang"
  • "Verschrikkelijke puinhoop, oude troep, mierennesten in caravan, klantenservice niet bereikbaar"
  • "Tegenvallende faciliteiten en onvolledige diensten"
  • "Zwembad behoeft renovatie, Accommodatie niet zoals gereserveerd"
  • "Smerig chalet"
  • "Klein zwembad, geen activiteiten voor kinderen, verouderde accommodaties"
  • "Niet gekregen wat geboekt was, lange wachttijd bij receptie"
  • "Horeca is overal dicht"
  • "Onverwachte kosten"
  • "Slechte huisjes en gebrek aan veiligheid"
  • "Gebrek aan activiteiten en entertainment, verouderde voorzieningen"
Het park biedt fantastische faciliteiten, maar sommige accommodaties kunnen tegenvallen door bijvoorbeeld een gebrek aan onderhoud en hygiëne. De klantenservice is niet altijd goed bereikbaar en er kunnen onverwachte kosten optreden. Terwijl het zwembad renovatie nodig heeft en er weinig activiteiten voor kinderen zijn, is de horeca vaak gesloten. Over het algemeen kan er sprake zijn van een gebrek aan entertainment en veiligheid, met verouderde voorzieningen en onjuiste accommodaties die leiden tot teleurstelling bij gasten.

Reputatie

3.2
Thumbs-Up 2
Thumbs-Down 13
  • "Mooie locatie omringd door natuur en rust"
  • "Hoogmoed komt voor de val, waardeloze bende"
  • "Vervuilde mobilhome en onbeschermde glijbanen"
  • "Tegenvallende faciliteiten en onvolledige diensten"
  • "Slechte ervaring met heer Peter G"
  • "Negatieve ervaring, oude accommodaties"
  • "teleurstellende ervaring"
  • "Speciaal karakter"
  • "Onbetrouwbaar bedrijf"
  • "Slechte huisjes en gebrek aan veiligheid"
  • "Slechte bediening en defecte attracties"
  • "Ongeorganiseerde en drukke faciliteiten, gebrek aan toezicht"
  • "Illegale activiteiten zichtbaar"
  • "Geen respect voor regels"
  • "Armoedig park met slechte voorzieningen en verwaarloosde dieren"
De reputatie van het merk wordt negatief beïnvloed door verschillende reviews waarin wordt geklaagd over vervuilde en verouderde accommodaties, gebrek aan veiligheid, slechte klantenservice en ongeorganiseerde faciliteiten. Er worden ook zorgen geuit over illegale activiteiten en verwaarloosde dieren op het park. Echter, sommige gasten benadrukken wel het speciale karakter van de locatie en de rustgevende omgeving, wat een positief aspect van het merk kan zijn. Over het algemeen lijkt de algemene indruk van de merkreputatie niet gunstig te zijn.

Innovatie en Duurzaamheid

2
Thumbs-Up 0
Thumbs-Down 3
  • "Smerig chalet"
  • "Zwembad en faciliteiten aan vervanging toe, vies en niet goed werkend"
  • "Slechte bediening en defecte attracties"
Het chalet wordt beschreven als vies en de faciliteiten verouderd en slecht functionerend. De bediening wordt als slecht beoordeeld en er zijn defecte attracties. Dit duidt op gebrek aan innovatie en duurzaamheid, aangezien zowel het onderhoud als de service tekort schiet.