Cruisewinkel: Zijn de lage prijzen het waard? Ontdek wat klanten echt zeggen!
Mijn indruk van Cruisewinkel
Persoonlijk ben ik gemengd over de reviews van Cruisewinkel. Veel mensen vinden de prijzen top en vinden het fijn dat er geen reserveringskosten zijn, wat zeker een pluspunt is. Maar er zijn ook flink wat klachten over de kwaliteit van de producten en de klantenservice. Zo las ik dat een klant meerdere keren probeerde contact op te nemen over een defect product, maar nauwelijks reactie kreeg. Ik zelf heb ook moeite gehad om duidelijke informatie te krijgen over de betalingsvoorwaarden. Het zou echt helpen als Cruisewinkel beter communiceert en sneller reageert op vragen en klachten. Daarnaast zouden ze meer transparantie kunnen bieden rondom garanties, zodat klanten zich zekerder voelen bij hun aankoop.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Ik ging met alles uitgeprint naar hun…
Ik ging met alles uitgeprint naar hun toe willen jullie kijken of alles compleet is met visa Medewerker ging naar boven kwam over 22 minuten terug dat mag ik niet doen erg spijt gehad deze mensen denken alleen aan geld 1 jaar geleden moets ik als Nederlandse ook visum aanvragen voor Dubai
Eerder cruises gereserveerd maar ivm…
Eerder cruises gereserveerd maar ivm corona geannuleerd al het geld terug gekregen. Nu opnieuw cruise geboekt alles telefonische goed geregeld 2 hutten naast elkaar midden van het schip. Duitse maatschappij had even moeite met inloggen van medereizigers. Telefonische moeilijker te bereiken maar via de mail wel meteen antwoord. Kreeg reisbescheiden op tijd binnen. En de cruise met mein schiff van 5 tm 12 Mei was fantastische.
ik wilde een cruise boeken voor over 14…
ik wilde een cruise boeken voor over 14 dagen. Verzocht een offerte. Deze zou worden toegestuurd. Helaas na 8 uur niets ontvangen. Nogmaals gebeld . Antwoord : Ja ik zie uw aanvraag maar het is erg druk misschien morgen. Mijn vraag prioriteit, hoeveel mensen boeken voor over 14 dagen is voorang misschien mogelijk want anders is cruise niet meer beschikbaar. Antwoord : HELAAS WE KUNNEN NIETS DOEN WANT HET IS ERG DRUK ( klantservice uitermate teleurstellend).
Onze Tiktok aanraders over Cruisewinkel.
POV : Shops on P&O Arvia Mediterranean Cruise #arvia #pando
Hou jij van waterparken? 💦🤔Naast dit gigantische waterpark zijn er ook Broadway shows, een klimmuur, infinity pools, een schaatsbaan en nog veel meer te vinden op het grootste cruiseschip ter wereld: Icon of the Seas! Dit schip vaart vanaf Miami en biedt cruises van 7 nachten aan. 🚢🏝️
cruise ship clothing isn't for everyone #cruise #cruuseship #salesman
Slechtste reviews
Ik ging met alles uitgeprint naar hun…
Ik ging met alles uitgeprint naar hun toe willen jullie kijken of alles compleet is met visa Medewerker ging naar boven kwam over 22 minuten terug dat mag ik niet doen erg spijt gehad deze mensen denken alleen aan geld 1 jaar geleden moets ik als Nederlandse ook visum aanvragen voor Dubai
Wat een slecht bedrijf
Wat een slecht bedrijf. Ik boek en betaal een cruise van 24 dagen, 23 nachten. Ik kan aantonen dat ik 23 dagen, 22 nachten heb gehad. Cruisereizen houdt halsstarrig vol dat Costa Cruises niet wil bewegen. Feit is dat het reisbureau, volgens de Nederlandse wet, aansprakelijk is. Na een aantal mails van mij zeggen ze ijskoud dat ze de correspondentie beëindigen en geven doodleuk geen antwoord meer. Ver van weg blijven is mijn advies!
ik wilde een cruise boeken voor over 14…
ik wilde een cruise boeken voor over 14 dagen. Verzocht een offerte. Deze zou worden toegestuurd. Helaas na 8 uur niets ontvangen. Nogmaals gebeld . Antwoord : Ja ik zie uw aanvraag maar het is erg druk misschien morgen. Mijn vraag prioriteit, hoeveel mensen boeken voor over 14 dagen is voorang misschien mogelijk want anders is cruise niet meer beschikbaar. Antwoord : HELAAS WE KUNNEN NIETS DOEN WANT HET IS ERG DRUK ( klantservice uitermate teleurstellend).
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Eerder cruises gereserveerd maar ivm…
Eerder cruises gereserveerd maar ivm corona geannuleerd al het geld terug gekregen. Nu opnieuw cruise geboekt alles telefonische goed geregeld 2 hutten naast elkaar midden van het schip. Duitse maatschappij had even moeite met inloggen van medereizigers. Telefonische moeilijker te bereiken maar via de mail wel meteen antwoord. Kreeg reisbescheiden op tijd binnen. En de cruise met mein schiff van 5 tm 12 Mei was fantastische.
Uitstekende klantenservice
Een bedrijf is pas goed als het problemen oplost. Door bizarre omstandigheden kregen wij problemen aan boord van de Royal Carribean. Cruisewinkel heeft dit direct goed opgepakt (al toen we aan boord waren). Prettige communicatie en uiteindelijk compensatie gekregen, Klantenservice is uitstekend!!
Geschikt voor alle soorten cruiseliefhebbers
Ik heb onlangs mijn allereerste cruisevakantie geboekt via Cruisewinkel en ik moet zeggen dat de service die ik kreeg geweldig was! Ik had geen idee waar te beginnen bij het zoeken naar een geschikte cruise, maar dankzij hun website vond ik snel wat ik zocht. Het aanbod op de website is enorm, en er zijn verschillende filters waarmee je gemakkelijk kunt selecteren op datum, bestemming of prijsklasse. Tijdens het boekingsproces merkte ik ook dat ze erg behulpzaam waren. Ik had wat vragen over de beschikbare excursies en activiteiten tijdens mijn reis, dus namen ze netjes de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Dat geeft me als klant echt het gevoel dat ze om me geven. Een ander pluspunt van Cruisewinkel is dat ze een laagste prijsgarantie hanteren én geen reserveringskosten in rekening brengen! Dat maakte voor mij het plannen van mijn vakantie nog aangenamer - wetende dat ik niet meer zou betalen dan nodig is. Kortom, raad ik Cruisewinkel absoluut aan voor iedereen die op zoek is naar een onvergetelijke cruisereis met persoonlijke service tegen betaalbare tarieven.