Mijn indruk van Interhome

Ik heb zelf een keer via Interhome een chalet geboekt voor de herfstvakantie en het boekingsproces verliep super soepel. Het was fijn dat alle prijzen helder waren, zonder onverwachte extra kosten. Toen er iets misging met de schoonmaak van het chalet, nam de klantenservice meteen contact op en losten ze het snel op. Toch merkte ik dat de communicatie over de annuleringsvoorwaarden wat onduidelijk was, vooral toen ik mijn boeking moest wijzigen. Het zou top zijn als Interhome hier wat transparanter in kan zijn, zodat je als klant precies weet waar je aan toe bent.

De door ons geselecteerde videos.


Review Team Interhome - Ferienhäuser und Wohnungen
Reviewing INTERHOME CLEANING ROBOT. I regret unboxing it
Do guests like lockboxes? Why don't guests leave reviews? Show the view at my rental if it's bad?

Nieuwste reviews

Positieve ervaring

Boeken ging gemakkelijk, duidelijkheid over definitieve prijs in boekingsproces. Na foutje te hebben gemaakt in de data is het door de klantenservice professioneel en snel opgelost.

L
Lisette S. 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Makkelijk

Makkelijk, simpel en snel

J
JW 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Dit jaar voor het eerst bij interhome…

Dit jaar voor het eerst bij interhome geboekt,helaas is dit voor ons een slechte ervaring. Een week voor vertrek horen dat het besproken appartement is verkocht,dus niet meer beschikbaar,is meer dan vervevelend. Daarbij duurt het ook nog een week voor je het geld terug krijgt. Er waren wel alternatieven aangeboden,maar die haalden het zeker niet bij het door ons geboekte appartement. Natuurlijk waren de vluchten ook al geboekt, dus heel erg veel stress voor ons om in de geplande tijd nog een vergelijkbaar appartement te vinden.

J
Joke Huisman 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Interhome.


💙 #Exitototal #interhome #quedate #quevedo #trend

🎯3 กรกฎาคม 2567 อินเตอร์โฮมประชุมฝ่ายขายและการตลาด เพื่อสรุปผลการทำงานในรอบเดือนที่ผ่านมา และวิเคราะห์ทรัพย์สิน ดึงจุดขายสร้างจุดเด่น ใช้การตลาดเชิงรุกทั้งออนไลน์และออฟไลน์ ให้กับผู้ซื้อและผู้ขาย เรามีทีมที่ปรึกษาด้านการตลาดอสังหามืออาชีพ กว่า 150 คน ดูแล. . พร้อมนี้ ทีมบริหารได้สรุปผลการทำงานครึ่งปี(6เดือน)ที่ผ่านมา ที่สามารถทำได้อย่างยอดเยี่ยม แม้ในภาวะเศรษฐกิจชะลอตัวในขณะนี้ พร้อมนำเสนอแผนการตลาดเชิงรุกอย่างต่อเนื่อง และขอขอบคุณลูกค้าทุกท่านที่ฝากขายบ้าน ซื้อบ้านกับอินเตอร์โฮม เป็นจำนวนมากในเดือนที่ผ่านมา : ที่อินเตอร์โฮม ความสำเร็จเกิดขึ้นได้กับทุกคน. . 📌สอบถามทางไลน์ https://lin.ee/xTo07Pn . สอบถามเพิ่มเติม ปรึกษาฟรีที่ Office Center : 02-946-6206 Website: www.interhome.co.th .

the test drive was successfully completed💯 #airhumidifier

Slechtste reviews

Geen hulp of service.

Bij aankomst bij de accommodatie bleek de accommodatie op een totaal andere locatie te zijn dan op booking staat aangegeven. Ook de omschrijving op booking klopt niet, zoals 450 meter van het strand en op loopafstand van restaurants. We zitten op een totaal andere plek en meer dan 4km uit het centrum van L'Ametlla de Mar. Heel vervelend met een baby en wanneer je minder mobiel bent. Interhome legt de schuld bij booking.com en geeft aan dat zij verantwoordelijk zijn voor de omschrijving en locatie. Dit is natuurlijk niet het geval. Nog niet gezegd hebbende dat de accommodatie alles behalve schoon is opgeleverd. Interhome geeft aan booking door het op te lossen, maar dit gebeurt niet. Update 05/06/2024: Klacht doorgestuurd per e-mail. Geen reactie ontvangen

J
Jasper Uitterhoeve 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Dit jaar voor het eerst bij interhome…

Dit jaar voor het eerst bij interhome geboekt,helaas is dit voor ons een slechte ervaring. Een week voor vertrek horen dat het besproken appartement is verkocht,dus niet meer beschikbaar,is meer dan vervevelend. Daarbij duurt het ook nog een week voor je het geld terug krijgt. Er waren wel alternatieven aangeboden,maar die haalden het zeker niet bij het door ons geboekte appartement. Natuurlijk waren de vluchten ook al geboekt, dus heel erg veel stress voor ons om in de geplande tijd nog een vergelijkbaar appartement te vinden.

J
Joke Huisman 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

4 weken met 2 pers in La Cigarra

Wij waren 4 weken met 2 pers.81 en 86 jaar in La Cigarra . Het huis is goed gelegen en goed toegankelijk in een rustige omgeving. Ook voor ons hondje een goed verblijf. We hadden geluk,dat we bij daglicht aan kwamen, Het kantoor van Interhome bleek verhuisd, maar de sleutelkluis niet. Op zaterdagmiddag is dan hun telefoon overbelast en zoek je je een ongeluk. Het huis bleek zwaar gedateerd en nadat de wc-bril en de kookplaat was vervangen en de timmerman was geweest konden we redelijk wonen. De matrassen zijn nog met springveren en "moe". Er is geen nederlands-talige TV Er is veel kastruimte en de er zijn veel stopcontacten en lichtpunten. Neem vooral een zaklantaarn mee als je in donker aankomt bij La Cigarra,want je moet eerst uitzoeken welke sleutel(8) waar past. In de woning is verder geen info over de werking van keukenapparatuur, TV ,airco, wasmachine.

l
leo vrijkotte 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Heel gemakkelijk om te reserveren en…

Heel gemakkelijk om te reserveren en veilig en duideluik om te betalen. Ik heb ook een vlotte telefonisch contact gehad.

M
Martine 6 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Positieve ervaring

Boeken ging gemakkelijk, duidelijkheid over definitieve prijs in boekingsproces. Na foutje te hebben gemaakt in de data is het door de klantenservice professioneel en snel opgelost.

L
Lisette S. 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Makkelijk

Makkelijk, simpel en snel

J
JW 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review