Ik vind dat Solmar over het algemeen een goede keuze is voor je reis. De accommodaties zijn echt ruim en het eten smaakt heerlijk, en het personeel is altijd vriendelijk. Toch merk ik dat de hygiëne in de bussen beter kan; tijdens een reis zag ik zelf dat sommige stoelen niet zo schoon waren als je zou verwachten. Ook vind ik dat de prijzen wat aan de hoge kant zijn, hoewel je wel kwaliteit terugkrijgt. Een ander punt is dat er af en toe klachten zijn over vieze of kapotte appartementen, wat natuurlijk vervelend is. Gelukkig is de klachtenafhandeling snel en duidelijk, dus problemen worden meestal goed opgelost. Al met al is Solmar betrouwbaar, maar er zijn zeker nog verbeterpunten waar ze aan kunnen werken.
De door ons geselecteerde videos.
7 Reasons to stay at Grand Solmar Land's End in 2022 (Cabo San Lucas)
7 Reasons to Stay at Grand Solmar Land’s End in 2022 (Cabo San Lucas)
Cabo San Lucas: Solmar Resort - Guest Reviews
Ik vind de productkwaliteit van Solmar echt top. De spullen die ik van ze heb gebruikt, zoals de bussen en cateringfaciliteiten, zijn stevig en goed in elkaar gezet. Een keer werkte een onderdeel van de airconditioning niet tijdens een reis, maar gelukkig werd dit snel onder de garantie geregeld zonder gedoe. Toch zou het fijn zijn als Solmar wat meer aandacht besteedt aan het onderhoud van hun bussen, want af en toe merkte ik wat kleine slijtageplekken. Daarnaast zou een uitgebreidere garantieperiode extra zekerheid bieden. Over het geheel ben ik tevreden met de kwaliteit en de garantie die Solmar biedt.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding bij Solmar behoorlijk in orde. Ja, de kosten zijn iets hoger dan bij andere aanbieders, maar je krijgt echt waar voor je geld. De kamers waren ruim en netjes, en het eten was altijd lekker en gevarieerd. Een punt van verbetering zou kunnen zijn dat sommige extra's, zoals excursies, duurder zijn dan verwacht. Misschien kan Solmar hier meer betaalbare opties voor aanbieden. Over het geheel genomen ben ik tevreden met de balans tussen prijs en wat je krijgt.
Wat ik vooral waardeerde aan Solmar was hun klantenservice. Toen ik een probleem had met mijn accommodatie, nam ik direct contact op en kregen ze binnen een dag een oplossing aangeboden. Het personeel was vriendelijk en begripvol, wat echt hielp om de stress weg te nemen. Toch zou ik willen dat de reactietijd nog iets sneller kon, vooral tijdens drukke periodes. Daarnaast zou een online chatfunctie handig zijn voor direct contact zonder te hoeven wachten op een telefoontje of e-mail. Over het algemeen ben ik erg tevreden met hoe Solmar met klachten omging en voel ik me goed geholpen.
Echt, mijn ervaring met de levering van Solmar was best gemengd. Toen ik naar mijn bestemming ging, was de communicatie vooraf super helder en gebeurde alles vrij soepel. De chauffeur was vriendelijk en er was genoeg catering aan boord, wat altijd fijn is tijdens een lange rit. Maar bij aankomst moesten we langer wachten dan verwacht, en dat was behoorlijk vervelend na een lange reis. Op de terugreis ging het ook niet helemaal zoals gepland; de bus maakte nauwelijks stops, waardoor de reistijd flink opliep en het lastig was om even iets te eten of te drinken. Ik zou Solmar aanraden om de wachttijden bij de bestemming te verkorten en meer pauzes in te lassen tijdens de terugreis. Zo wordt de hele ervaring een stuk prettiger voor iedereen.
Ik vind Solmar over het algemeen een betrouwbare partij met een goede reputatie. Toen ik met mijn gezin naar een van hun locaties ging, werden we hartelijk ontvangen door het personeel – dat gaf meteen een prettig gevoel. De service was prima en de omgeving was prachtig. Toch moesten we wel even wachten omdat ons appartement niet helemaal schoon was bij aankomst en er een lekkage was in de keuken. Het duurde een dag voordat dit opgelost werd, wat best vervelend was. Ik denk dat Solmar hier wat meer aandacht aan kan besteden, bijvoorbeeld door regelmatiger schoonheidscontroles uit te voeren en sneller te reageren op problemen. Ondanks dit kleine minpunt blijft Solmar voor mij een fijne keuze vanwege hun mooie locaties en vriendelijke aanpak.
Ik vind dat Solmar best vooruitstrevend is op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Ze maken gebruik van duurzame materialen in hun producten, wat ik super belangrijk vind. Ook is hun app echt handig en laat zien dat ze technologie goed omarmen. Toch denk ik dat er nog wat beter kan. Bijvoorbeeld, ze zouden meer kunnen investeren in energiebesparing op hun kantoren en een recycleprogramma kunnen opzetten voor gebruikte producten. Daarnaast zou het top zijn als ze transparanter zijn over hun duurzaamheidsinitiatieven, zodat we als klanten precies weten wat ze doen om de planeet te helpen. Zo kunnen ze hun groene imago nog verder versterken.
Persoonlijk vond ik de aanbiedingen van Solmar soms best tegenvallend. Toen ik laatst een reis boekte, had ik graag meer flexibiliteit gehad bij het kiezen van extras zoals maaltijden of excursies. Ook merkte ik dat de promoties niet altijd duidelijk waren op de website, waardoor het lastig was om te zien wat ik echt voordeel bood. Het zou echt top zijn als Solmar hun aanbiedingen beter uitlegt en meer diverse opties biedt, zodat je makkelijker een pakket kunt samenstellen dat helemaal bij jouw vakantieplannen past.
Papi is prima hotel. Schoon en opgeruimd. Vriendelijk personeel. Maaltijden goed gevarieerd en smaakvol minpunt zwembad, waar de kinderen in speelden ipv in kinderbad, veel geschreeuw en zelfs incontinente kinderen, die ontlasting in zwembad achterlieten.
Onze Tiktok aanraders over Solmar reviews en ervaringen.
Говоримо про українські бренди @SOLMAR #solmar_mybase
A desert visitor to Lidl's Iberian week. Today we are checking this yoghurt filled with Saville Oranges.
@SOLMAR — це база, в якій ти живеш, а не просто тримаєш в шафі 🤍
Slechtste reviews
Laatste keer Solmar?
Meerdere keren met Solmar geweest. Laatste terugreis van 2-3 mei was vervelend. We ‘moesten’ snel naar NL, aankomst 10:00 uur Maarheeze, eerder uit Spanje vertrokken. Onze bus moest weer terug naar Spanje. Zonder fatsoenlijke stops non-stop door naar NL. Bij Arlon begonnen ze te treuzelen; bus aan de kant, chauffeur wissel. Vervolgens in Maastricht lang wachten, we mochten niet vòòr 13:00-13:30 binnenkomen, het was pas 11:30!! Hele weg een FC stoel die lam was, chauffeur kon er niets aan doen. Uiteindelijk wel €20 vergoeding gekregen van de directie hahahaha, wat een gelach.
Solmar word steeds slechter; te weinig personeel, te veel reizen verkopen, geen catering, buitenlandse chauffeurs etc etc.
Slechte stops, qua eetmogelijkheden, alleen tankstations, en de ruimte voor 2 meter personen is op de enkele rij stukken beter dan op de 2 persoonsrij. Aangezien 1 persoon bij ons 2 meter is met maat 50 qua schoenen, blijft erg lastig en daarom is de enkele rij beter voor ons.
De busreis naar Benidorm was prima geregeld. Maar ons verblijf bij appartementen complex "Moby Dick" in Benidorm was zeer teleurstellend. Het was vies, veel dingen waren kapot, geen schone handdoeken en beddengoed. Geen wekelijks poetsbeurt. En zelfs was er geen verbetering nadat we dit aangekaart hadden. Nadat we thuis waren hebben we bij Solmar een klacht ingediend, zelfs met foto's als bewijs. Maar we werden niet serieus genomen door de baliemedewerkster. Wij waren heel teleurgesteld in de onprofesionele afhandeling van de zaak! Solmar hoeft voor ons niet meer!!
Altijd goede service ,we gaan al jaren met Solmar, krijgen als we aankomen op Barcelona een warm welkom van Ellen de hostess,het hotel Indalopark is echt top, fijne schone kamers, gevarieerd eten en heel vriendelijk, behulpzaam personeel , elke avond fijne artiesten...kortom een aanrader!!
De heenreis was gezellig en met veel stops . Het hotel was uitstekend en gezellig. Alleen de terugreis was niet zo goed. Weinig stops van 10 minuten en de terugreis duurde 25 uur. Terwijl de heenreis veel korter was
Altijd goede service van kantoor en attente chauffeurs
De firstclass bussen zijn fantastisch. Goede beenruimte en stoelen. Bij een vraag aan Solmar kantoor medewerkers wordt je altijd prima te woord gestaan mag ook wel eens benoemd worden. Buschauffeurs erg vriendelijk om het naar onze zin te maken. Helaas op de terugweg bus stuk. Gelukkig meteen via een andere bus weer terug. Helaas hier geen firstclass maar ook dat werd na afloop financieel meteen geregeld. Een prettige organisatie.