Ik vind de reviews over Paul Camper best eerlijk. Veel mensen zijn blij met de scherpe prijzen en de makkelijke manier om direct met de eigenaren te praten. Dat maakt het boeken vaak soepel en persoonlijk. Maar ik zag ook dat er best wat klagen is over de kwaliteit van de campers. Sommige gebruikers hadden problemen met technische zaken en voelden dat de ondersteuning traag was. Een vriend van mij had tijdens zijn reis pech en moest lang wachten op hulp, wat echt frustrerend was. Daarnaast wordt er gezegd dat de communicatie soms onduidelijk is en dat het lastig kan zijn om iemand te bereiken als er iets misgaat. Het zou super zijn als Paul Camper hier echt in kan investeren, bijvoorbeeld door betere inspecties uit te voeren voordat campers de weg op gaan en door de klantenservice responsiever te maken. Zo kunnen ze de positieve ervaringen versterken en de negatieve punten aanpakken.
De door ons geselecteerde videos.
Paul helpt een camper met een remprobleem in Frankrijk | Wegenwacht in het Buitenland 2020
PaulCamper Verhuurders-Weekend 'Ik hou van Holland' 🚐🧑🤝🧑 September 2019
Wie funktioniert PaulCamper? – Wohnmobil vermieten bei PaulCamper
Echt jammer, de kwaliteit van de camper die ik kreeg liet te wensen over. Tijdens mijn eerste weekend merkte ik dat er water naar binnen lekte bij de raamafdichtingen. Ik belde meteen de klantenservice, maar het duurde drie dagen voordat ik een reactie kreeg. Uiteindelijk kwam er iemand langs, maar het was al behoorlijk vervelend omdat ik hierdoor mijn plannen moest aanpassen. Het zou super zijn als Paul Camper strengere kwaliteitscontroles doet voordat de campers verhuurd worden, en als ze hun reactietijd kunnen verkorten bij problemen. Zo voorkom je dat andere huurders ook zo'n stressvolle ervaring hebben.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding bij PaulCamper best wel tegenvalt. Een keer huurde ik een mooie camper voor een redelijke prijs, maar later kwamen er onverwachte kosten bij door administratieve foutjes. Dat zorgt natuurlijk voor frustratie en maakt het minder aantrekkelijk. Ook merk ik dat de verzekeringstarieven soms nogal hoog zijn, wat het totaalplaatje minder aantrekkelijk maakt. Het zou echt beter kunnen als PaulCamper transparanter is over alle bijkomende kosten vanaf het begin, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Daarnaast zou een betere controle op de prijsstelling helpen om woekerprijzen te voorkomen. Toch zijn er ook zeker campers te vinden die de prijs waard zijn, vooral als je goed vergelijkt en wat geduld hebt met de verhuurder.
Mijn ervaring met de klantenservice van PaulCamper was over het algemeen goed. Toen ik een vraag had over de beschikbaarheid van een camper, kreeg ik snel en vriendelijk antwoord van hun team. Toen er echter een klein probleem was met de verwarming tijdens mijn huurperiode, duurde het even voordat dit werd opgelost. Het voelde alsof ik meerdere keren moest bellen om updates te krijgen. Het zou echt helpen als ze een direct contactpersoon aanstellen die je door het hele proces heen begeleidt. Ook zou duidelijkere communicatie over de verwachte oplostijd van klachten de ervaring veel soepeler maken. Ondanks dat de uiteindelijke oplossing goed was, kan de snelheid en transparantie in de klachtenafhandeling zeker beter.
Toen ik mijn camper bij Paul Camper ging ophalen, was ik meteen onder de indruk van de handige locatie en het strakke, comfortabele interieur van de camper. Alles liep soepel en er waren geen vervelende verrassingen qua kosten, wat echt een pluspunt was. Echter, tijdens het doornemen van het contract merkte ik dat sommige zaken niet helemaal duidelijk waren, waardoor ik nog even moest navragen. Ook na de huurperiode kwam er een onverwachte kost bovenop, wat het einde van mijn reis wat minder chill maakte. Ik zou het super vinden als Paul Camper de contracten wat duidelijker maakt en de klantenservice een tikje vriendelijker en efficiënter, zodat alles vlekkeloos verloopt van begin tot eind.
Ik heb echt een goede ervaring gehad met de reputatie van PaulCamper. Toen ik mijn camper huurde, waren de verhuurders super vriendelijk en behulpzaam, wat het hele proces een stuk aangenamer maakte. Een dingetje dat beter kan, is de transparantie rondom de extra kosten. Ik merkte dat sommige tarieven niet meteen duidelijk waren, wat voor verwarring zorgde. Verder vind ik dat het platform betrouwbaar is, maar het zou top zijn als de klantenservice sneller reageert op vragen. Al met al voel ik me zeker bij PaulCamper en zou ik ze zeker opnieuw gebruiken, mits ze wat meer helderheid bieden in hun prijzen en snellere support leveren.
Ik ben echt onder de indruk van hoe Paul Camper omgaat met innovatie en duurzaamheid. Tijdens mijn reis merkte ik meteen de zonnepanelen op het dak, wat niet alleen handig was voor energie, maar ook super milieuvriendelijk. De camper zelf is gemaakt van duurzame materialen, wat een fijn gevoel geeft dat je iets goeds doet voor de planeet. Ook de slimme indeling met modulair meubilair vond ik echt handig, zodat je makkelijk ruimte kunt aanpassen naar behoefte. Een puntje van verbetering zou kunnen zijn dat ze nog meer elektrische oplaadpunten toevoegen voor apparaten, zodat je nog flexibeler bent onderweg. Al met al biedt Paul Camper een verantwoorde en vernieuwende optie voor avontuurlijke reizigers.
De aanbiedingen van Paul Camper vind ik meestal makkelijk te vinden en snel te regelen, wat echt handig is als je snel een huurbusje nodig hebt. Laatst heb ik bijvoorbeeld een korting gekregen toen ik voor een weekendje weg boekte, dat was top! Toch mis ik soms wat meer variatie in de deals, zoals speciale kortingen voor langere huurperiodes of acties voor groepen. Het zou ook leuk zijn als er vaker seizoensgebonden promoties komen. Over het algemeen ben ik blij met de kortingen en hoe soepel het hele proces verloopt, maar er is zeker ruimte voor wat extra afwisseling.
Nieuwste reviews
Paul Camper stelt totaal geen eisen aan…
Paul Camper stelt totaal geen eisen aan de verhuurders om het materiaal te laten inspecteren en nemen totaal geen verantwoording. Er worden camper voertuigen aangeboden in slechte en vieze staat. Tonen totaal geen bescherming voor de huurders.
Wegblijven van deze organisatie.
In Februari hebben wij na lang wikken en wegen een camper geboekt voor een acceptabele prijs via Paulcamper. Dik een maand later kregen we het bericht dat er een fout zat in het systeem en dat de camper dus dubbel was geboekt. Kan gebeuren. Echter zijn we toen wel genoodzaakt geweest om een vergelijkbare camper (zelfde opties/leeftijd) te huren voor ruim dik 500 euro meer, de andere campers waren inmiddels geboekt. Netjes gevraagd aan Paulcamper of we tot een overeenkomst konden komen om de kosten wat te drukken. Ze zouden in overleg gaan. We hoorden maanden niks. Pas na navragen wordt ons doodleuk verteld dat er op geen enkele manier ons tegemoet wordt gekomen en we dus worden opgezadeld met hogere kosten door hùn fout. Schandalig en jammer….
Website en app zijn overhoop gehaald en werken niet goed, mijn ontvangen recenties zijn vervangen door door mij gegeven recensies bv. Door mij ingestelde calender is niet juist meer enz.
Is the Anna Paul skincare line worth it? #skincare #beautytok #annapaul
camper is my love rn 👞 #shoes #loafers #camper #fashion @Camper
Diese Dinge solltest du vor Reisestart unbedingt beachten! 🏕️🤔 #vanlife
Slechtste reviews
In tijd van nood....moet je vooral niet bij paul camper gehuurd hebben.
BEGIN ER NIET AAN! zolang alles goed gaat is er niks aan de hand. Maar als er iets mis gaat, ben je de sigaar.
We hebben een caravan gehuurd en het loopvlak van de band is tijdens rijden op heenreis plotseling los geslagen. Binnenzijde wielkast volledig weg geslagen, caravan totall loss, vakantie weg. Ondanks het overduidelijk technisch mankement is, wordt nog steeds moeilijk gedaan over eigen risico. Er wordt (onopzettelijk) troep verhuurd en de huurder krijgt de rekening. Lekker hoor!
Daniela van Paul camper doet geen enkele moeite om er maar iets van te begrijpen, laat staan een oplossing te vinden. Er wordt door haar totaal niet ingegaan op vragen en opmerkingen. Eigen risico nog steeds foetsie.
In dezelfde periode meteen een alternatieve caravan gehuurd om toch op vakantie te kunnen en dus opnieuw verzekeringspremie en dubbele provisie betaald. Maar omdat de verhuurder van de eerste caravan noch PC het contract geannuleerd hebben, heb ik deze dubbel betaald en niet teruggekregen.... Ik heb enkel een deel van de huur teruggekregen maar nog circa €1300 tegoed.
Ik heb na een maand veel mailen, bellen en stress uiteindelijk maar de rechtsbijstand ingeschakeld. Heb me erg redelijk opgesteld en ben er nu helemaal klaar mee. Diep triest en doe dit dus nooit meer!!!!!!!
Wij hadden een camper gehuurd van een Duitse eigenaar , hebben daar schade mee gereden.
Hadden extra verzekering afgesloten zodat eigen risico lager werd.
Het heeft even geduurd , alle papieren meerdere keren naar verschillende Allianz e-mails ( we kregen steeds de verkeerde door) gestuurd.
Maar uiteindelijk ook door de goede hulp van de klantenservice van Paul camper , hebben we onze borg terug.
Verder was het huren prima geregeld we hadden een mooie buscamper helemaal top!
Bij JPCampers bleken we de eerste huurder van de eerste zelfgebouwde camper te zijn. Drie weken door Duitsland mogen reizen, wat een genot.
Er waren wat kleine zaken, die onmiddellijk door de verhuurder werden opgelost waar nodig. Niets dan lof, een echte aanrader
Afgelopen Augustus een camper(zoef) gehuurd bij verhuurders Rolf & Ardy. Super fijne ervaring was het. De camper heel netjes en mooi ingedeeld. Camper zoef is echt een aanrader. De verhuurders heel fijne mensen. Reageerde snel als we vragen hadden. Kortom echt een top vakantie gehad in Frankrijk met de camper.
Ester & John