Mijn indruk van Agoda

Ik was eerlijk gezegd best onder de indruk van de scherpe prijzen die Agoda biedt. Tijdens mijn laatste boeking vond ik echt een geweldige deal voor een hotel in Barcelona. Echter, toen ik een wijziging moest aanbrengen in mijn reservering, duurde het even voordat de klantenservice reageerde, wat best frustrerend was. Het zou top zijn als Agoda hier sneller en efficiënter in kan worden. Daarnaast merkte ik dat niet alle extra kosten meteen duidelijk waren, wat tot verrassingen kan leiden. Als ze transparanter kunnen zijn over bijkomende kosten en de reactietijd van hun supportteam kunnen verbeteren, zou mijn ervaring nog beter zijn geweest.

De door ons geselecteerde videos.


Agoda review, Agoda reviews, Agoda coupons #agoda #travel #coupons #2
Agoda or Booking.com | Who Has The Better Deal? Price Comparison
Why is Agoda so cheap?

Nieuwste reviews

Reservering bleek niet te bestaan

Kamer in Brugge geboekt én betaald via Agoda. Bij aankomst bleken wij niet op de gastenlijst te staan. het Hotel gaf aan alleen met Booking te werken en nooit met Agoda. ik ben nu al weken in de slag met Agoda om mijn geld terug te krijgen, uiteindelijk wordt me geadviseerd het geld bij het Hotel terug te vragen!!! schandalig, nooit meer via deze partij.

J
John 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Gisteren hadden we geboekt bij A-Stay Via Agoda

Gisteren hadden we geboekt bij A-Stay in Antwerpen via Agoda. Bij aankomst bleek dat er een fout was opgetreden in hun systeem, waardoor er geen melding was gemaakt naar het hotel, ondanks dat wij al via Agoda hadden betaald. Hierdoor was er geen kamer voor ons beschikbaar. De receptioniste verzekerde ons dat Agoda contact met ons zou opnemen om een alternatief aan te bieden. Dit is echter nooit gebeurd. Wij hebben ongeveer drie uur buiten voor het hotel gewacht en meerdere keren gebeld. Telkens kregen we te horen dat ze naar oplossingen zochten en ons een ander hotel zouden aanbieden. Uiteindelijk kregen we slechts een e-mail waarin stond dat het bedrag zou worden terugbetaald. Dit was geen oplossing voor ons probleem. We hebben opnieuw contact opgenomen en werden toen telefonisch geïnformeerd dat ze ons niet verder konden helpen en alleen een terugbetaling konden aanbieden. Als gevolg hiervan hadden we geen hotel en geen plaats om te overnachten, waardoor we gestrand waren in Antwerpen. Bovendien hebben we door het wachten enkele reserveringen gemist, waardoor we nog meer geld verloren zijn. Deze manier van werken is werkelijk schandalig. Dit zal de laatste keer zijn dat ik gebruik maak van Agoda. Ons lijden en de stress die we hebben ervaren door deze situatie is onacceptabel. Het gebrek aan ondersteuning en de manier waarop we aan ons lot zijn overgelaten is simpelweg onvoorstelbaar.

L
Linde 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Goed website

Goed website Vertrouwelijk

e
e swart 6 maanden geleden
8
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Agoda.


We eventually got a downgraded alternative room. 4 stars to 3 stars and king bedroom to queen😃👍 +partially refund I didn’t want the refund but the room i booked. I was so excited to stay at this hotel but well.. thanks Agoda!

All my experience with Agoda had been stressful. The little savings of 200-1000 pesos is not worth all the trouble and headache. It even caused me more money than the actual saving. Part 1. You can never manage your booking if you book via Agoda. I booked a flight to Thailand and was trying to check-in online, select seats and add meals to my flight. I could not even get in the airline’s Manage My Booking site. When I called Agoda, they said it’s because all the information used is the third party’s information, but they said the ticket is confirmed. That was not my issue. I need to select seats coz I need more legroom. They said to call the airlines. I called the airline. Guess what? The airline told me to call my travel agency. I called Agoda again. This time, Agoda said I can check-in and get an upgraded seat at the airport. At the airport, I was told that there are no more available seats with more legroom and I cannot order an inflight meal anymore. Plus, I have to stand in line with the passengers who did not check-In online who are more than those who did web check-in. I did not have baggage to check-in so this was upsetting. The entire flight was a disaster. I sat on a cramped seat, did not have meals and was so tired from standing at the airport counter to check-in even if I only had 1 pc of 7-kg carry ok. Bad job, Agoda.

Agoda Scam Strategy | Azure Urban Resort | Be ware of this scam #allert

Slechtste reviews

Reservering bleek niet te bestaan

Kamer in Brugge geboekt én betaald via Agoda. Bij aankomst bleken wij niet op de gastenlijst te staan. het Hotel gaf aan alleen met Booking te werken en nooit met Agoda. ik ben nu al weken in de slag met Agoda om mijn geld terug te krijgen, uiteindelijk wordt me geadviseerd het geld bij het Hotel terug te vragen!!! schandalig, nooit meer via deze partij.

J
John 5 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Gisteren hadden we geboekt bij A-Stay Via Agoda

Gisteren hadden we geboekt bij A-Stay in Antwerpen via Agoda. Bij aankomst bleek dat er een fout was opgetreden in hun systeem, waardoor er geen melding was gemaakt naar het hotel, ondanks dat wij al via Agoda hadden betaald. Hierdoor was er geen kamer voor ons beschikbaar. De receptioniste verzekerde ons dat Agoda contact met ons zou opnemen om een alternatief aan te bieden. Dit is echter nooit gebeurd. Wij hebben ongeveer drie uur buiten voor het hotel gewacht en meerdere keren gebeld. Telkens kregen we te horen dat ze naar oplossingen zochten en ons een ander hotel zouden aanbieden. Uiteindelijk kregen we slechts een e-mail waarin stond dat het bedrag zou worden terugbetaald. Dit was geen oplossing voor ons probleem. We hebben opnieuw contact opgenomen en werden toen telefonisch geïnformeerd dat ze ons niet verder konden helpen en alleen een terugbetaling konden aanbieden. Als gevolg hiervan hadden we geen hotel en geen plaats om te overnachten, waardoor we gestrand waren in Antwerpen. Bovendien hebben we door het wachten enkele reserveringen gemist, waardoor we nog meer geld verloren zijn. Deze manier van werken is werkelijk schandalig. Dit zal de laatste keer zijn dat ik gebruik maak van Agoda. Ons lijden en de stress die we hebben ervaren door deze situatie is onacceptabel. Het gebrek aan ondersteuning en de manier waarop we aan ons lot zijn overgelaten is simpelweg onvoorstelbaar.

L
Linde 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Hallo,

Hallo, Wat er mis kan gaan om contact te krijgen met de klantenservice? Alles, nooit ook maar 1 x contact gehad. BOEK NOOIT VIA AGODA OF WAT VOOR SITE OOK. Gewoon rechtstreeks met hotel is het beste. Dan maat ietsje meer betalen.

A
Ad 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Heel tevreden over boeking via agoda.

Heel tevreden over boeking via agoda. Reis geboekt in mei 2025,geannuleerd,dag nadien dadelijk terugbetaald. İn december 2024 5 ster-hotel geboekt via Agoda in İstanbul met 70% korting.Dadelijk gereserveerd en top service.. Slechte beoordelingen zijn niet waar.

Z
Zuleyha Ongel 6 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Prima geregeld voor een goede prijs

Voor het hotel dat we wilden was Agoda simpelweg de beste optie. Door de reviews hier was ik wel een beetje bang of dat een slimme keuze was. Uiteindelijk was alles gewoon goed geregeld, dus vandaar dat ik niks anders dan alleen 5 sterren kan geven

M
Martyn 6 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

4 weken Bali en Lombok

We hebben een 4 weekse reis door Bali en Lombok vooraf geboekt bij Agoda. In totaal 11 hotels. Sommige vooraf betaald, sommige automatisch met creditcard en een paar contant. Alles verliep fantastisch. Alle hotels waren perfect zoals we hadden verwacht. Dus ja....volgende keer weer bij Agoda.

W
Wilfried van Lith 6 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review