Ik vind dat de reviews over TopTicketShop echt heel verschillend zijn. Zelf heb ik gemerkt dat de klantenservice top is; toen ik een vraag had over mijn bestelling, reageerden ze snel en behulpzaam. Maar aan de andere kant viel het me op dat de prijzen soms hoger liggen dan ik bij andere sites heb gezien, wat best teleurstellend is. Het bestelproces gaat meestal soepel en de tickets komen snel binnen, wat echt fijn is. Toch zou ik graag meer transparantie zien bij de prijsopbouw, zodat er minder verrassingen zijn bij het afrekenen. Als TopTicketShop hier wat aan werkt, zou dat volgens mij een grote verbetering zijn voor de gebruikerservaring.
De door ons geselecteerde videos.
Stop falling for this Ticketmaster trick!
hele leuke avond vlog voor vanavond en voor zondag 16 juni en voor 31 augustus en 1 september yessss
Toen ik tickets kocht voor een groot festival via TopTicketshop, ging alles eigenlijk heel soepel. De tickets kwamen snel aan en zagen er prima uit, wat ik echt waardeerde. Maar toen ik eenmaal bij de ingang stond, bleek dat mijn zitplaats niet helemaal klopte zoals aangegeven op de tickets. Gelukkig nam de klantenservice snel contact op en losten ze het probleem op, maar het duurde toch even. Ik zou TopTicketshop kunnen verbeteren door vooraf duidelijker te communiceren over de exacte zitplaatsen en eventuele extra kosten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Al met al was mijn ervaring positief, maar er is zeker ruimte om het nog beter te maken.
Voor mij zit de prijs-kwaliteitverhouding van TopTicketshop redelijk in orde. Ik heb bijvoorbeeld tickets gekocht voor een voetbalwedstrijd en de prijzen waren vergelijkbaar met andere sites. Het bestelproces ging soepel en ik kreeg mijn tickets snel binnen. Toch viel het me op dat de extra kosten soms aardig opzakten, zoals die servicekosten die je pas helemaal aan het einde ziet. Het zou top zijn als ze die kosten transparanter maken vanaf het begin, zodat je niet ineens voor verrassingen komt te staan. Ook merkte ik dat de klantenservice niet altijd even snel reageerde toen ik een vraag had over een annulering. Hier kan zeker verbetering in, zodat je beter geholpen wordt zonder te lang te moeten wachten.
Persoonlijk heb ik gemerkt dat de klantenservice van TopTicketshop vriendelijk en behulpzaam is als je ze belt. Een keer had ik een probleem met verkeerde tickets en ze losten het snel op. Toch vond ik het annuleren van tickets via hun website best lastig. Het zou echt helpen als ze het annuleringsproces eenvoudiger maken en duidelijker communiceren over de beschikbaarheid van plaatsen. Zo wordt het voor ons klanten een stuk makkelijker en voorkom je frustratie.
Ik heb gemerkt dat de levering van tickets bij TopTicketshop meestal snel gaat, wat super handig is als je last-minute plannen hebt. Het bestelproces is ook heel intuïtief, wat ik erg waardeer. Maar soms zit er wel eens vertraging op, en dat was voor mij een beetje frustrerend omdat ik niet altijd duidelijk wist wanneer ik mijn tickets zou ontvangen. Het zou top zijn als ze beter kunnen communiceren over de verzendstatus, bijvoorbeeld via een trackingnummer of updates per mail. Daarnaast vind ik het jammer dat je niet gemakkelijk kunt retourneren of annuleren als je plannen veranderen. Een flexibelere retourbeleid zou echt een groot pluspunt zijn en zou de algehele ervaring een stuk beter maken.
Persoonlijk vind ik de reputatie van TopTicketshop redelijk, maar er is zeker ruimte voor verbetering. Toen ik tickets kocht voor een groot concert, vond ik het bestelproces vlot en duidelijk, wat een pluspunt is. Echter, ik merkte dat de prijs pas pas duidelijk werd nadat ik al in de betaalfase zat, wat best irritant was. Het zou fijn zijn als ze de prijzen vanaf het begin transparanter maken. Daarnaast had ik eens wat moeite met het terugkrijgen van mijn geld toen een evenement werd geannuleerd. De klantenservice kon hier sneller en vriendelijker mee omgaan. Als TopTicketshop hier aan werkt, zou dat hun reputatie echt een boost geven.
Naar mijn mening doet TopTicketshop het echt goed op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Ik vind het superhandig hoe makkelijk je online tickets kunt bestellen, dat bespaart niet alleen tijd maar ook papier. Daarnaast waardeer ik dat ze steeds meer inzetten op digitale tickets, wat beter is voor het milieu. Toch denk ik dat ze nog verder kunnen gaan door bijvoorbeeld gebruik te maken van volledig duurzame verpakkingsmaterialen of door samenwerkingen aan te gaan met duurzame evenementen. Zo kunnen ze hun groene voetafdruk nog verder verkleinen en echt het verschil maken.
Ik vind de aanbiedingen van TopTicketshop echt top, vooral omdat de vouchers vaak flink in prijs verschillen vergeleken met andere sites. Een keer heb ik een kaartje voor een uitverkocht concert kunnen bemachtigen dankzij een speciale promotie, wat superhandig was. Toch mis ik dat er vaker exclusieve deals zijn voor vaste klanten – dat zou het extra aantrekkelijk maken om steeds terug te komen. Daarnaast zou het handig zijn als de promoties duidelijker op de homepage worden gecommuniceerd, zodat je niet hoeft te zoeken naar de beste deals.
Nieuwste reviews
Snelle aankoop van een leuke show
Snelle aankoop van een leuke show.
Eerst fijn telefonisch contact gehad en vervolgens ging het bestelproces via de website heel snel makkelijk.
Wel een fors duurder uitje via deze weg.
Ik zie in 1 van de reactie dat het heel eenvoudig was om een ticket te annuleren, maar dat blijkt bij mij in het geheel niet het geval.
Daarnaast claimen ze "lage prijzen", maar rekenen ze 80% voor kaartjes die gewoon nog in de reguliere verkoop beschikbaar bleken te zijn. Ook is er geen sprake van "Doorverkoop", want voor onze bestelling voor EIND November bleken nog gewoon kaartjes in de reguliere verkoop beschikbaar. Helaas kwam ik daar te laat achter.
Tot op heden weigeren ze te annuleren, ondanks mijn uitleg en 2x bellen.
Nu heb ik gevraag om in iedergeval het verschil tussen 59 euro per kaartje van Toptickets en 32 euro in de reguliere verkoop terug te storten.
Kortom, een zeer slechte ervaring. Hopelijk gaan ze alsnog annuleren of het verschil terug storten.
Nog nooit ZO OPGELICHT als door deze BOEVEN !!!
Kaartjes voor Mama Mia in Oss gekocht voor 89,- euro Eerste Rang. Deze zijn doorverkocht zonder blikken of blozen. Andere mensen zitten nu op onze plek. Wij zitten nu aan de rechterkant voor de prijs van 59,- euro staat op het kaartje. Ik moest ook 2 maanden wachten op de printversie van de tickets. NOOIT MEER TOPTICKETS!! Bestel voortaan direct bij het theater. N.B de naam Henriette Hagenaar is opeens mijn nieuwe identiteit- overleden in Westerbork. Geniet ervan Henriette !!
Vele malen duurder dan via ticketmaster. Dit is gewoon doorverkoop en daarmee niet duidelijk welke plaatsen je hebt. Ook is annuleren niet meer mogelijk