Ik heb zelf best geregeld wat gekocht bij WaveInn en over het algemeen ging het goed. Bestellen was super makkelijk en mijn spullen kwamen sneller aan dan ik had verwacht. Toen ik even contact moest opnemen met de klantenservice over een vraag, werden ze vriendelijk geholpen. Wel viel het me op dat niet alles altijd op voorraad was, wat soms wat vertraging gaf. Ook vond ik de retourkosten wat aan de hoge kant. Het zou echt handig zijn als ze daar wat aan kunnen doen en hun voorraad wat consistenter kunnen maken. Maar voor de prijs en de kwaliteit ben ik toch blij met mijn aankopen bij WaveInn.
De door ons geselecteerde videos.
waveinn complaint, they change the product when I bought it.
AliExpress അല്ലാതെ മറ്റൊരു കിടിലം international fishing tackle site 🎏🎣🎣 checkout @ waveinn .com,
How To: Best Practices for Ordering Fishing Gear from AliExpress and JDM Sites
Ik ben echt tevreden over de productkwaliteit bij WaveInn. Toen ik een slimme thermostaat bij hen kocht, werkte die vanaf het begin vlekkeloos en merkte ik meteen een verschil in mijn energierekening. De garantie is ook duidelijk geregeld, wat een gerust gevoel geeft. Toch zou de garantieafhandeling wat soepeler kunnen. Een keer had ik een klein probleem met een accessoire en het duurde wat langer dan verwacht voordat alles werd opgelost. Als ze hier wat sneller en efficiënter in worden, is het helemaal top!
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding van WaveInn best prima. Toen ik een set nieuwe hengels bestelde, viel de prijs flink lager uit dan bij vergelijkbare webshops en de kwaliteit zat er ook echt in. Het assortiment is super uitgebreid, ik kon precies vinden wat ik zocht zonder overal te hoeven zoeken. Toch zou ik graag zien dat de retourvoorwaarden duidelijker zijn. Een keer had ik iets willen terugsturen en het was niet helemaal helder hoe dat precies moest, wat wat frustrerend was. Ook zouden de verzendkosten iets vriendelijker kunnen zijn, vooral bij kleinere bestellingen. Als WaveInn hier wat aan werkt, dan is het voor mij echt een topkeuze.
De klantenservice van WaveInn vond ik echt niet zo soepel. Toen ik een product wilde retourneren, duurde het veel te lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg, en de uitleg over de retourkosten was niet duidelijk. Het zou beter zijn als ze sneller reageren en transparanter zijn over de kosten en het proces. Ook miste ik echt bewijs van mijn retourzending, wat het lastig maakte om mijn klacht door te krijgen. Een verbeterde communicatie en meer klantgerichte oplossingen zouden zeker helpen om de ervaring te verbeteren.
Mijn ervaring met de levering en retournering bij WaveInn is best gemengd. Toen ik mijn eerste bestelling plaatste, was de levering echt snel en het pakketje kwam goed verpakt aan. Super fijn! Maar toen ik later iets wilde terugsturen, zat het anders. De retourkosten waren hoger dan ik had verwacht en het duurde echt een eeuwigheid voordat ik mijn geld terugkreeg. Ook waren de retourvoorwaarden niet helemaal duidelijk op de website, wat het extra lastig maakte. Ik denk dat WaveInn echt kan verbeteren door de retourprocedures transparanter te maken en de terugbetalingen sneller te verwerken. Dat zou de algehele ervaring veel beter maken!
Persoonlijk vind ik de reputatie van WaveInn best wisselvallig. Soms lijkt alles top met hun ruime keuze en scherpe prijzen, maar ik heb ook gehoord dat de klantenservice niet altijd even goed meewerkt. Een vriend vertelde dat hij moeite had met een retourzending en lang moest wachten op een reactie. Ze zouden echt moeten werken aan betere communicatie en betrouwbaarheid, vooral als het gaat om leveringen en terugbetalingen. Als ze dat fixen, kan hun reputatie zeker een stuk steviger worden.
Persoonlijk vind ik dat WaveInn echt voorop loopt als het gaat om innovatie. Het online platform is super gebruiksvriendelijk, waardoor ik makkelijk nieuwe hengels en accessoires kan ontdekken en bestellen. Op het gebied van duurzaamheid zie ik zeker dat ze stappen zetten, maar er is nog ruimte voor verbetering. Het zou top zijn als ze meer gebruik zouden maken van gerecyclede materialen in hun producten of hun productieprocessen nog milieuvriendelijker maken. Bijvoorbeeld, het introduceren van hengels gemaakt van biobased materialen zou een mooie volgende stap kunnen zijn.
Mijn ervaring met de aanbiedingen en promoties van WaveInn is over het algemeen positief. Ik heb verschillende keren flinke kortingen weten te scoren op producten die ik echt nodig had, wat altijd een leuke verrassing is. Toch merk ik soms dat de beste deals snel uitverkocht zijn, waardoor je als klant snel moet beslissen. Daarnaast kwam ik eens onverwacht extra kosten tegen bij het afrekenen, wat best vervelend was. Het zou mooi zijn als WaveInn de beschikbaarheid van aanbiedingen beter communiceert en alle kosten duidelijker aangeeft, zodat je precies weet waar je aan toe bent.
Nieuwste reviews
Hoge retourkosten maar rekening blijft open
Retour gestuurd En een verzend bewijs om aan te tonen. Maar geen geld krijgen want er is geen bewijs.ik heb dit al weken geleden retour gestuurd. Hier moest ik ook nog veel voor betalen. Via de site betaal je retour kosten. Punt is nergens te vinden hier in Nederland dus via post nl versturen komt er weer 12.50 euro bij de 9.50 En hoewel.ik een verzendbewijs heb is er zogenaamd nog niets bewezen en niets aangekomen. Ik zit dus nu met een hoge rekening waarvan retour is gestuurd...
Iets besteld en blijven nu de levertijd veranderen.
Eerste levering zou 3 april zijn, nu al 14 april en blijven maar uitstellen.
Eindelijk binnen gekregen!
Iets langer geen probleem maar ruim 2 weken later is te veel.
Prijs van artikel was zeer goed!
Door Waveinn is er een ander artikel geleverd dan besteld. Na veel mails eindelijk het verkeerde product mogen terugsturen. Na 2 maanden en tientallen mails van mij geen enkel antwoord of reactie van Waveinn hoe ik het bestelde item ga krijgen. Kortom slecht bedrijf waar je geen zaken mee wilt doen. :?
Na deze review is er door Waveinn contact opgenomen met de mededeling dat zij het gaan oplossen. Helaas niets is minder waar. De antwoorden op mijn mails zijn inhoudloos en niet nuttig. Een blok beton geeft betere antwoorden. Er wordt in het geheel niet gedacht in een oplossing van een probleem die zij hebben veroorzaakt. Derhalve ben ik nog stelliger in mijn mening dat je geen zaken moet doen met dit bedrijf.
Retour gestuurd En een verzend bewijs om aan te tonen. Maar geen geld krijgen want er is geen bewijs.ik heb dit al weken geleden retour gestuurd. Hier moest ik ook nog veel voor betalen. Via de site betaal je retour kosten. Punt is nergens te vinden hier in Nederland dus via post nl versturen komt er weer 12.50 euro bij de 9.50 En hoewel.ik een verzendbewijs heb is er zogenaamd nog niets bewezen en niets aangekomen. Ik zit dus nu met een hoge rekening waarvan retour is gestuurd...