Ik moet zeggen, mijn ervaring met Vivolanda is overwegend positief. Toen ik onlangs een stoel bij ze bestelde, was de levering echt supersnel en het product zat precies zoals beschreven. De klantenservice was ook top, ik had een vraag over de montage en ze hielpen me meteen via de chat. Toch viel me op dat de verzendkosten best hoog waren, vooral bij kleinere bestellingen. Het zou fijn zijn als ze daar wat gunstiger uitkomen. Daarnaast had ik één keer een klein defect aan een lamp, maar gelukkig loste de garantie dat snel op. Ik denk dat Vivolanda nog wat kan verbeteren in de consistentie van hun productkwaliteit, want hoewel de meeste dingen goed zijn, kan het af en toe beter. Al met al ben ik tevreden en zou ik ze zeker aanbevelen!
De door ons geselecteerde videos.
CHARLOTTE TILBURY Airbrush Flawless Foundation TONO 12 COOL review
Ik vind de productkwaliteit van Vivolanda echt top. Alles wat ik heb besteld voelt stevig en goed in elkaar zitten. Bijvoorbeeld mijn nieuwe lamp werkt perfect en ziet er ook nog eens heel stijl uit in huis. Mocht er iets mis zijn, dan is de garantie ook geregeld zonder gedoe. Een keer had ik een lamp die niet aan ging, en de klantenservice regelde snel een vervanging. Wel zou het fijn zijn als ze wat beter letten op de verpakking. Een pakketje kwam bij mij eens met een beschadigde hoek, maar gelukkig was alles verder in orde. Al met al ben ik tevreden, maar een beetje extra zorg bij de verzending zou het nog beter maken.
Ik vind dat de prijs-kwaliteitverhouding bij Vivolanda best goed is. Toen ik een Corsair 570X behuizing kocht voor 98 euro, was ik super tevreden met de kwaliteit en de snelle levering. Ook de verschillende betaalopties maken het makkelijk om te bestellen. Toch zijn er wat verbeterpunten. De verzendkosten waren voor mij wat aan de hoge kant en het had duidelijker kunnen zijn hoe lang de levering eigenlijk zou duren. Daarnaast had ik een headset aangeschaft die helaas na twee maanden kapot ging, wat teleurstellend was. Het zou top zijn als Vivolanda meer aandacht besteedt aan de duurzaamheid van hun producten en de verzendinformatie transparanter maakt. Over het algemeen krijg je echter waar voor je geld, mits je goed oplet bij je keuzes.
Ik vind de klantenservice van Vivolanda over het algemeen prima. Toen mijn lamp kapot ging, belde ik even en kregen ze meteen een vervangend exemplaar zonder gedoe. Dat was echt fijn. Maar er zijn ook dingen die beter kunnen. Een keer had ik last van onduidelijke informatie over mijn retourzending en ik kreeg nauwelijks updates, wat best frustrerend was. Het zou echt helpen als ze meer transparantie bieden, bijvoorbeeld door automatische statusupdates te sturen. Daarnaast vond ik de reparatiekosten nogal hoog en de wachttijd aan de lange kant. Misschien kunnen ze hier wat flexibeler mee omgaan of duidelijker communiceren over de prijzen vooraf. Al met al is de service goed, maar er zijn zeker verbeterpunten die Vivolanda kan oppakken.
Ik ben best tevreden over de levering bij Vivolanda. Mijn eerste bestelling kwam namelijk super snel binnen twee dagen, wat ik echt fijn vond. De tracking was helemaal duidelijk, dus ik wist altijd precies waar mijn pakketje was. Maar er was ook een minder leuke ervaring: bij een andere bestelling ontbrak er een onderdeel. Gelukkig reageerde de klantenservice meteen en werd het snel opgelost. Toch vind ik de verzendkosten soms wat hoog. Het zou top zijn als ze daar wat beter in kunnen worden. Al met al gaat het goed, maar er is zeker ruimte voor een beetje verbetering.
Ik vind dat Vivolanda een goede reputatie heeft opgebouwd, vooral dankzij hun supervriendelijke klantenservice. Meerdere keren heb ik contact gehad met hun team wanneer ik vragen had over een product, en ze stonden altijd klaar om te helpen. Ook zijn de producten die ik heb besteld altijd betrouwbaar en komen ze snel aan. Toch viel het me op dat sommige aanbiedingen wat misleidend kunnen zijn, waardoor het lastig is om precies te weten wat je krijgt. Het zou fijn zijn als Vivolanda transparanter kan zijn met hun promoties, zodat er geen verwarring ontstaat. Over het algemeen ben ik tevreden en zou ik Vivolanda zeker aanraden, mits ze hun aanbiedingen wat duidelijker maken.
Ik ben echt blij met de aanbiedingen bij Vivolanda. Onlangs scoorde ik een flinke korting op een set potplanten die mijn woonkamer helemaal opfleuren. Het is superhandig om zulke deals te vinden, want het maakt het makkelijker om mijn huis mooi te houden zonder te veel uit te geven. Wel zou ik graag vaker speciale acties zien, bijvoorbeeld seizoensgebonden kortingen of bundelaanbiedingen. Soms zijn de populaire deals snel weg, dus misschien kunnen ze de voorraad iets beter beheren of vaker vernieuwen. Maar over het algemeen ben ik erg tevreden met wat ze bieden!
Nieuwste reviews
Princess wok
De pan die ik al een tijdje in mijn bezit had vertoonde rare plekjes op de bodem. De pan opgestuurd ter beoordeling. En zonder probleem een nieuwe pan ontvangen. Super service!
Geen bericht gekregen dat mijn pakketje klaar lag , En track en trace was ook niets bekend.
Dus kon mijn pakketje ophalen nadat ik het contact formulier had ingevuld en gevraagd waar het bleef . Het lag al de hele week klaar . Was bijna terug gestuurd
Vivo V40 Quick Review ✅ #samajhkayseekho #learnontiktok
Replying to @aali_chaudhary Here's The Short Review of Vivo v21e ⚡⚡ #tech
Slechtste reviews
Aangegeven dat het met postnl verzonden…
Aangegeven dat het met postnl verzonden moest worden (ook extra voor betaald) versturen ze met dhl (goedkoper)
Maar heb postnl aangegeven, omdat dhl niet langs komt, en heel veel problemen mee heb. Pakketten kwijt etc... Hier bestel ik nooit meer. En ik betaal de rekening ook echt niet.
Zeer klantonvriendelijk, dure headset naar 2 maanden al kapot, retour gedaan en krijg gelijk te horen gebruikers schade, dus eigen schuld! weg gegooid dus 70 euro!! Dit kan misschien gebeuren als hij een jaar oud is ofzo, maar niet naar 2 maanden! Alsnog een mail naar de klachten service gestuurd omdat ik het er niet mee eens ben, nu nog steeds geen reactie terug?!
Geen bericht gekregen dat mijn pakketje klaar lag , En track en trace was ook niets bekend.
Dus kon mijn pakketje ophalen nadat ik het contact formulier had ingevuld en gevraagd waar het bleef . Het lag al de hele week klaar . Was bijna terug gestuurd
De pan die ik al een tijdje in mijn bezit had vertoonde rare plekjes op de bodem. De pan opgestuurd ter beoordeling. En zonder probleem een nieuwe pan ontvangen. Super service!
Gisteren een takkenschaar besteld bij Blokker.nl. De levering zou volgens de website geschieden door hun partner Jorz.nl. Nieuwsgierig wie dat was deze site opgezocht. Automatisch werd je vervolgens doorgelinkt naar vivolanda.nl. Partners, dochters of zusters, in ieder geval werd de schaar met track and trace vandaag keurig op tijd en goed verpakt geleverd.
Snelle levering en artikel goed verpakt. Alles is in werkende staat aangekomen. Ik raad dit bedrijf aan voor het kopen van producten. Ik heb een koffiemolen en blender gekocht, ik vind het product leuk en het werkt geweldig. Dank aan het Vivoland-team voor het goede werk.