Laat me je even vertellen wat ik over Tommy Teleshopping heb gelezen. Veel mensen zijn tevreden over de kwaliteit van hun producten en vinden de prijzen echt goed voor wat je krijgt. De snelle levering wordt vaak genoemd als een groot pluspunt. Maar er zijn ook wat terughoudendheden. Sommige reviewers klagen dat de communicatie soms te wensen overlaat, bijvoorbeeld dat het lastig is om contact op te nemen of dat antwoorden traag komen. Ook de financiële afhandeling kan beter, zoals duidelijkheid rondom facturen en betalingsmogelijkheden. Ik denk dat Tommy hier echt wat kan verbeteren door bijvoorbeeld een live chat optie toe te voegen of duidelijkere instructies te geven bij betalingen. Al met al doet Tommy het goed, maar met een paar aanpassingen kunnen ze de klantervaring nog verder naar een hoger niveau tillen.
De door ons geselecteerde videos.
Walkfit Platinum | Tommy Teleshopping
Turbo Scrub Elektrische Schoonmaakborsel | Tommy Teleshopping
Dr Ho Circulation Promoter | Tommy Teleshopping
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met de productkwaliteit van Tommy Teleshopping over het algemeen positief is. Bijvoorbeeld, de magnetron die ik besteld heb werkt supergoed en ziet er ook nog eens strak uit in mijn keuken. Maar niet alles was perfect: na ongeveer drie maanden begon de afstandsbediening van de magnetron soms niet goed te reageren. Gelukkig bood de garantie een snelle oplossing en kreeg ik een vervangend exemplaar zonder gedoe. Toch zou het top zijn als ze hun producten wat robuuster maken, zodat dit soort problemen minder snel voorkomen. Al met al geeft de garantie wel een gerust gevoel bij mijn aankopen bij Tommy Teleshopping.
Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van Tommy Teleshopping echt goed. Het product is super comfortabel en helpt echt tegen mijn zere voeten. De grote voetpedalen zijn een handige feature die het gebruik een stuk makkelijker maken. Bovendien waren de kortingen bij het bestellen een fijne bonus. Wat ik wel minder vind, zijn de verzend- en retourkosten die best hoog kunnen zijn. Ook als er iets kapot gaat, zijn de reparatiekosten best prijzig. Het zou fijn zijn als ze daar wat kunnen bijschaven. Maar over het algemeen krijg je zeker wat voor je geld bij Tommy Teleshopping.
Ik vond de klantenservice van Tommy Teleshopping best goed. Toen ik een keer een verkeerd product had ontvangen, belde ik even en ze regelden alles super snel zonder gedoe. Ook de klachtenafhandeling liep meestal soepel, maar er was één keer een grote retour die een tijdje duurde en ik voelde dat er meer verantwoordelijkheid genomen had kunnen worden. Daarnaast was het soms onduidelijk hoe de betaling precies werd afgehandeld, vooral bij grotere bestellingen. Het zou top zijn als ze daar meer transparant over zijn en misschien een snellere verwerking kunnen bieden. Over het geheel genomen ben ik tevreden, maar met deze kleine verbeteringen wordt het nog beter!
Persoonlijk heb ik redelijk goede ervaringen met de levering bij Tommy Teleshopping. Mijn pakketje kwam altijd snel aan en was goed verpakt, wat fijn is. Maar als het op retourneren aankomt, loopt het soms minder soepel. Eenmalig had ik moeite om contact te krijgen met de klantenservice en duurde het langer dan verwacht voordat mijn retour werd verwerkt. Het zou top zijn als ze het retourproces kunnen versimpelen, bijvoorbeeld door duidelijkere instructies te geven en de responstijd van de klantenservice te verkorten. Dat maakt het bestellen en terugsturen een stuk makkelijker!
Ik vind dat Tommy Teleshopping een beetje een wisselvallige reputatie heeft. Zelf heb ik bijvoorbeeld genoten van hun goede deals en de kwaliteit van de producten was top. Maar laatst duurde de levering echt te lang en kreeg ik geen duidelijke updates. Ook was het betalen soms lastiger dan verwacht, wat best frustrerend was. Het zou echt helpen als ze hun website duidelijker maken over levertijden en betaalopties, en misschien wat sneller reageren op vragen van klanten. Zo wordt de ervaring voor iedereen een stuk fijner.
Ik vind dat Tommy Teleshopping echt slimme keuzes maakt op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Bijvoorbeeld, hun waterkussens zijn niet alleen handig in gebruik, maar gemaakt van milieuvriendelijke materialen. Ook de grote voetpedalen zijn zo ontworpen dat ze langer meegaan en minder afval produceren. Toch zou het top zijn als ze nog meer inzetten op herbruikbare verpakkingen of energiezuinige productiemethoden. Daarnaast zou een uitgebreider recycleprogramma voor oude producten een mooie volgende stap zijn. Al met al merk ik dat ze wel bezig zijn, maar er is altijd ruimte voor nog meer duurzame verbeteringen.
Ik ben over het algemeen tevreden met de aanbiedingen bij Tommy Teleshopping. Zo heb ik laatst een legpillow gekocht met de 1+1 gratis actie, wat echt een goede deal was. Ook de gratis cadeaus bij bestellingen vind ik altijd leuk. Wat ik echter minder fijn vind, zijn de constante herhaalaanbiedingen die ik na een aankoop blijf ontvangen. Het kan best irritant worden. Het zou top zijn als ze hier wat minder op inzetten of meer gepersonaliseerde aanbiedingen sturen die echt passen bij wat je gekocht hebt.
Nieuwste reviews
Mensen snappen nog steeds niet dat het…
Mensen snappen nog steeds niet dat het rotzooi uit Amerika is en die mensen die alles geweldig vinden zoals in de reclame krijgen daar heus wel voor betaald doen ze niet gratis .
Ik zou er nooit kopen.
COMBI ALERT 🤩 Run don’t walk naar de @Albert Heijn voor deze geweldige deal 👀💙
Slechtste reviews
De Cerafit steel pannen zijn van…
De Cerafit steel pannen zijn van slechte kwaliteit, er komen makkelijk krassen op, de bodem wordt bruin bij het bakken en je KAN absoluut NIET bakken zonder olie zoals gezegd, en vlees plakt in de pan daardoor heel moeilijk om schoon te maken. Zeer teleurstellend.
Tommy teleshopping, bestel je wat komt het niet aan . Bestelling is niet op voorraad. Dan komen ze met verzendkosten €6,95 . Dan bel je zelf, krijg je geen feedback. Dan word het 11,95 verzendkosten voor iets dat nooit verzonden is en niet op voorraad was. Dan sturen ze het door naar incasso en word het vervolgens 47,00 €. Bel je vervolgens ultimo incasso vertellen ze je doodleuk dat ze het dossier niet volledig binnen hebben. Maar een factuur opmaken kunnen ze wel zonder de nodige informatie. Bellen bellen en nog eens bellen. Nooit bestellen bij Tommy teleshopping!!!!!!
Mensen snappen nog steeds niet dat het rotzooi uit Amerika is en die mensen die alles geweldig vinden zoals in de reclame krijgen daar heus wel voor betaald doen ze niet gratis .
Ik zou er nooit kopen.