Echt, ik heb veel gelezen over Sliponline en al doende lijkt het dat ze goede kwaliteit leveren met comfortabele pasvormen en warme isolatie, wat altijd een pluspunt is. De klantenservice wordt vaak geprezen als behulpzaam en de levering gaat snel, wat ik zelf ook kan waarderen. Maar er zijn zeker ook wat minpuntjes. Sommige mensen klaagden dat er vlekken op geretourneerde spullen zaten, wat natuurlijk super vervelend is. Daarnaast lijkt het terugbetalingsproces soms traag of onbetrouwbaar, wat helemaal niet handig is als je gewoon je geld terug wilt. Ik zou het fijn vinden als Sliponline hier wat strengere controles op zou doen en het terugbetalingsproces soepeler maakt. Ook het omruilen en retourneren kan makkelijker, want dat voelt nu wat beperkter aan. Al met al is het een goed bedrijf met potentie, maar er zijn zeker verbeterpunten waar ze aan kunnen werken om de ervaring voor klanten nog beter te maken.
De door ons geselecteerde videos.
Review this camisole super comfortable from @aimly in Join their WhatsApp community to get Rs100 off
Ik vind dat Sliponline over het algemeen solide kwaliteit levert. De slips die ik heb gekocht zitten echt comfortabel en de pasvorm is meestal precies goed. Bovendien is de prijs-kwaliteitverhouding top; je krijgt goede onderkleding zonder dat het duur hoeft te zijn. Toch heb ik één keer een slip teruggestuurd omdat er na het wassen vlekken op zaten, wat natuurlijk vervelend was. Het zou handig zijn als Sliponline beter controleert op eventuele beschadigingen voordat ze de producten versturen. Ook heb ik gemerkt dat sommige materialen wat dunner zijn dan ik had verwacht, wat de levensduur kan beïnvloeden. Wat de garantie betreft, heb ik gemengde ervaringen gehad: soms werd er snel geholpen, maar andere keren was het niet helemaal duidelijk wat er precies gedekt werd. Al met al biedt Sliponline goede producten, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de kwaliteitscontrole en de duidelijkheid rondom de garantievoorwaarden.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij Sliponline best goed. Ze hebben een groot assortiment waar ik vaak wat mooie spullen voor een fijne prijs kan vinden. Bijvoorbeeld, laatst kocht ik een paar schoenen die er top uitzagen zonder dat ik er een fortuin aan hoefde uit te geven. De levering was ook snel, wat ik altijd waardeer. Toch zijn er wel dingen die beter kunnen. Een keer liep een terugbetaling vast en het kostte me veel gedoe om dat opgelost te krijgen. Ook vind ik de verzendkosten soms aan de hoge kant, zeker bij kleinere bestellingen. Als Sliponline deze zaken kan verbeteren, zoals een soepeler retourproces en lagere verzendkosten, dan is de prijs-kwaliteitverhouding echt top.
Ik vond de klantenservice van Sliponline echt prettig om mee te praten. Toen ik een maat moest ruilen, reageerden ze snel via e-mail en hielpen ze me stap voor stap. Een keer had ik een probleem met een geretourneerd product en ik kreeg duidelijke uitleg zonder gedoe. Toch zou de communicatie nog iets vloeiender kunnen, soms duurde het even voordat ik een antwoord kreeg. Ook zou het handig zijn als ze hun retourbeleid nog transparanter maken, zodat er geen misverstanden ontstaan over waarom iets wel of niet wordt teruggenomen. Over het algemeen ben ik tevreden, maar met een paar kleine verbeteringen wordt het helemaal top.
Mijn ervaring met Sliponline was over het algemeen positief als het gaat om levering en retournering. Mijn bestelling kwam supersnel aan, wat altijd fijn is. Het retourproces was ook makkelijk te regelen via hun website. Toch was er één keer dat ik een shirt wilde omruilen voor een andere maat, maar ik moest extra verzendkosten betalen. Dat vond ik best tegenvallend. Daarnaast kreeg ik een keer een retouraanvraag afgewezen zonder duidelijke uitleg, wat frustrerend was. Ik zou graag zien dat Sliponline omruilen zonder extra kosten aanbiedt en duidelijker communiceert bij het verwerken van retouren. Dat zou de gebruikerservaring echt een stuk beter maken!
Ik vind de reputatie van Sliponline echt solide. Zelf heb ik meerdere keren bij hen besteld en was altijd tevreden met de service. De levering was snel en het personeel reageerde vriendelijk en behulpzaam op mijn vragen. Een puntje van verbetering zou kunnen zijn dat hun communicatie over restocks beter kan; soms had ik het gevoel dat ik niet helemaal wist wanneer een product weer beschikbaar was. Maar over het algemeen vertrouw ik Sliponline en kom ik graag terug bij hen.
Ik ben echt onder de indruk van hoe Sliponline inzet op duurzaamheid. Toen ik mijn eerste bestelling plaatste, viel me meteen op dat de verpakkingen niet alleen milieuvriendelijk waren, maar ook stevig genoeg om alles veilig te houden. Het is fijn om te weten dat je bestelling niet alleen snel aankomt, maar ook verantwoord verpakt is. Een tip voor verbetering zou kunnen zijn dat ze nog meer inzetten op hernieuwbare energie in hun logistieke processen, bijvoorbeeld door gebruik te maken van elektrische bezorgvoertuigen. Maar al met al geeft Sliponline me een goed gevoel dat ze innovatief bezig zijn met duurzaamheid.
Ik vind de aanbiedingen en promoties bij Sliponline echt top. Laatst heb ik een mooie korting gescoord op een paar sneakers waar ik al een tijdje naar keek, en dat zonder gedoe. De acties komen vaak regelmatig terug, dus er is altijd wel iets interessants te vinden. Wat ik wel zou verbeteren is de duidelijkheid rondom de voorwaarden van de aanbiedingen. Soms was het niet meteen duidelijk of de korting bijvoorbeeld gecombineerd kon worden met andere acties. Een duidelijke uitleg of een FAQ-sectie hierover zou handig zijn. Ook zou ik graag zien dat ze vaker exclusieve deals aanbieden voor vaste klanten, dat maakt het winkelen nog aantrekkelijker.
Nieuwste reviews
Goed en netjes verpakt
Goed en netjes verpakt, makkelijk retour beleid, en snelle levering
Dit is mijn eerste en tevens ook laatste bestelling bij dit bedrijf. Ik bestel een onderjurk en de bestelling liep netjes en vlotjes zoals ik in de meeste review lees, alleen bij het retourneren van de onderjurk werd er mij bericht via foto's die zij mee stuurde dat er vlekken op de onderjurk zaten, dus wilde ze wel het product retourneren naar mij, naar geen geld terug. Ik weet zeker dat er bij het retourneren geen vlekken op zaten. Ik las in een vorig review ook zo'n soort ervaring van iemand die bij het retourneren het product zogenaamd had gewassen. Dus leveren perfect maar retourneren wordt er volgens mij expres een rede gezocht om het product niet terug te nemen. Dus pas op met bestellen en ik ga dit op de bodem uitzoeken of hun in hun recht staan want zij kunnen ook niet bewijzen dat ik deze erin heb gemaakt. Kan ook bij het uitpakken bij hun zijn gebeurt.
Met andere woorden: zo vlekkeloos is dit bedrijf niet.
Review slip on balenciaga #sliponshoes #pedipersonalshopper
SLIP pure silk pillowcases were clinically shown* to visibly improve skin hydration and the appearance of fine lines! ✨ *Based on a study (clinical grading and consumer perception) of over 100 women, aged 35-65, who were regular users of cotton or synthetic (non-silk) satin pillowcases and tried a slip pure silk pillowcase for 4 nights. Clinical grading showed statistically significant improvement. Individual results may vary.
#fypシ #fypシ゚viral #bisnisonline #Sandal #sandal
Slechtste reviews
Echt duurzaam
Nou besteld maandag twee slips
Krijg als antwoord dinsdag geleverd
Dinsdag niks helaas we hebben het niet gered
Morgen tussen 8 en 1800
Woensdag weer niks we leveren morgen tussen
8 en 1800 wel het word duurzaam geleverd
Dus ik denk met een postduif en die zal wel neer geknald zijn
Zit nog te wachten
Dit is mijn eerste en tevens ook laatste bestelling bij dit bedrijf. Ik bestel een onderjurk en de bestelling liep netjes en vlotjes zoals ik in de meeste review lees, alleen bij het retourneren van de onderjurk werd er mij bericht via foto's die zij mee stuurde dat er vlekken op de onderjurk zaten, dus wilde ze wel het product retourneren naar mij, naar geen geld terug. Ik weet zeker dat er bij het retourneren geen vlekken op zaten. Ik las in een vorig review ook zo'n soort ervaring van iemand die bij het retourneren het product zogenaamd had gewassen. Dus leveren perfect maar retourneren wordt er volgens mij expres een rede gezocht om het product niet terug te nemen. Dus pas op met bestellen en ik ga dit op de bodem uitzoeken of hun in hun recht staan want zij kunnen ook niet bewijzen dat ik deze erin heb gemaakt. Kan ook bij het uitpakken bij hun zijn gebeurt.
Met andere woorden: zo vlekkeloos is dit bedrijf niet.
Slecht! Product doet niet wat wordt beloofd. Daarnaast ben ik niet te spreken over de service. Het product geretourneerd werd niet aangenomen omdat de labels af zijn geknipt. Smoesjes van hen zoals het plakt niet meer en het is gewassen. Wat zeker niet het geval was. Lijkt mij niet de bedoeling trouwens dat het na 1 keer wassen al niet meer te gebruiken is. Maar dat zegt ook genoeg over hoe zij hun eigen product beoordelen. Gevraagd of het dan mogelijk is om een tegoedbon te krijgen. Hierop was het antwoord ook een nee, op geen enkel manier geholpen. Een kortingscode van 15 procent aangeboden gekregen die ook direct weer teruggedraaid is omdat ze het product terug zouden zenden. Gelukkig konden ze het product die betaald is wel terugzenden. Nou wat fijn, bedankt!
Ik had mijn bestelling geretourneerd maar was niet goed gedocumenteerd door DHL.
Gelukkig was sliponline telefonisch goed bereikbaar. Ik kreeg na het telefoongesprek snel een opvolging via mail. Hierin bevestigde Anne dat ze de retourzending hebben gevonden en dat ze Klarna opdracht heeft gegeven de factuur te annuleren. De dag daarna nogmaals een mail gehad van Franca. Zij legde mij uit dat Klarna de retour met een paar dagen gaat verwerken.
Chapeau dames. Wat een snelle en effectieve service!