Wat mij betreft zijn de lenzen van Sightful echt top – ze zitten lekker comfortabel en de prijs is super. Toen ik voor het eerst bestelde, kwam alles razendsnel binnen, wat ik echt fijn vond. De website is ook heel gebruiksvriendelijk, je vindt makkelijk wat je zoekt. Maar er zijn zeker wat verbeterpunten. Zo reageerde de klantenservice laatst wat langzaam toen ik een vraag had over mijn bestelling. Het retourbeleid kan ook beter; ik had graag wat meer flexibiliteit gezien bij het terugsturen van een product. Al met al ben ik tevreden, maar met wat aanpassingen kan Sightful nog beter worden.
De door ons geselecteerde videos.
This is Spacetop G1. The AR laptop for work.
The Spacetop Laptop Uses AR Glasses Instead of a Monitor
Spacetop Early Access
Mijn ervaring met de productkwaliteit van Sightful is over het algemeen positief. De maandlenzen zitten super comfortabel en ik heb echt geen last van droge ogen, wat bij andere merken wel vaak gebeurt. Een groot pluspunt vind ik ook dat de verpakkingen royaal zijn en de prijs redelijk. Toch was er een keer een keer een defecte lens bij mijn bestelling, en het regelen van de garantie kostte wat langer dan ik had verwacht. Het zou top zijn als Sightful hier sneller op inspeelt en de communicatie met de klantenservice kan verbeteren. Verder mis ik wat variatie in hun assortiment, bijvoorbeeld meer opties qua materialen of kleuren zouden fijn zijn.
Ik moet zeggen dat de prijs-kwaliteitverhouding bij Sightful echt top is. De lenzen die ik heb gekocht zijn niet alleen betaalbaar, maar ook van super goede kwaliteit. Bijvoorbeeld, mijn laatste bestelling kwam snel binnen en de lenzen waren precies wat ik nodig had zonder dat ik te veel betaalde. Eén ding dat beter kan, is de compensatie bij vertragingen. Een keer had ik mijn levering later dan verwacht en kreeg ik niet echt iets terug, dat zou beter kunnen. Maar verder ben ik heel tevreden met wat ik krijg voor mijn geld bij Sightful.
Ik heb gemengde ervaringen met de klantenservice van Sightful. Positief was dat mijn bestelling super snel aankwam en het personeel altijd vriendelijk leek. Een keer had ik een vraag over mijn levering en kreeg ik binnen een uur een antwoord via de chat, wat ik erg prettig vond. Maar er waren ook minder fijne momenten. Een keer liep mijn bestelling vertraging op en de communicatie hierover was nogal vaag, ik kreeg geen duidelijke updates. Toen ik contact opnam om te vragen wat er aan de hand was, voelde het alsof de medewerker niet echt wist hoe ze mij konden helpen. Ook kreeg ik geen compensatie voor de vertraging, wat ik best jammer vond. Ik denk dat Sightful kan verbeteren door beter te communiceren over levertijden en door hun team meer te trainen in professionele klantenservice. Een duidelijke vervolgactie bij klachten zou ook helpen om klanten meer vertrouwen te geven.
De levering bij Sightful was voor mij meestal snel en vlekkeloos. Een keer bestelde ik een paar nieuwe brillen en ze zaten er al na twee dagen op mijn deur, precies zoals beloofd. Het bestelproces was simpel en de prijzen kloppen prima. Toch had ik één keer een probleem toen mijn favoriete montuur niet op voorraad bleek te zijn, wat de levering vertraagde en ik kreeg niet direct duidelijkheid hierover. Daarnaast vond ik het retourneren soms wat duurder dan ik had verwacht, wat best lastig kan zijn. Het zou top zijn als Sightful hier meer transparantie in kan brengen en misschien de retourkosten kan verlagen. Over het algemeen ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de communicatie en retourmogelijkheden.
Ik vind dat Sightful echt een sterke reputatie heeft. Toen ik overstapte, merkte ik meteen hoe snel mijn bestelling werd verwerkt en verzonden. Het was handig dat ik binnen een dag mijn kwaliteitslenzen in huis had. De klantenservice was ook top: ik had een vraag over mijn bestelling en kreeg meteen een vriendelijk en duidelijk antwoord. Een klein verbeterpuntje zou kunnen zijn dat de website wat overzichtelijker kan, vooral bij het herbestellen van producten. Maar verder voel ik me gewaardeerd als klant en merk ik dat zij consistent leveren wat ze beloven. Dat geeft vertrouwen en maakt dat ik graag bij Sightful blijf.
Ik vind dat Sightful echt knalt op het gebied van innovatie met hun slimme lensplaatsing en gave marketing. Persoonlijk gebruik ik hun product al een tijdje en het is super gebruiksvriendelijk. Maar wat ik wel mis, is dat ze nog niet echt bezig lijken met duurzaamheid. Het zou top zijn als ze bijvoorbeeld overstappen op duurzame materialen of hun verpakkingen milieuvriendelijker maken. Zo kunnen ze niet alleen blijven vernieuwen, maar ook een positieve impact hebben op onze planeet.
Ik moet zeggen dat de aanbiedingen en promoties bij Sightful me echt goed bevallen. Als vaste klant krijg ik vaak fijne kortingen, wat altijd een pluspunt is als je regelmatig lenzen moet bestellen. Een keer profiteerde ik van een speciale actie waarbij ik twee pakken lenzen voor de prijs van één kreeg, dat was super handig! Ook het loyalty programma vind ik top; het is leuk om spaarpunten te verzamelen voor extra korting. Toch zou het nog beter zijn als ze af en toe exclusieve deals aanbieden voor nieuwe klanten, zodat ook nieuwkomers meteen een mooi voordeel hebben. Verder zou ik het fijn vinden als ze meer variatie in hun acties brengen, zodat er altijd wel iets interessants te vinden is.
Nieuwste reviews
Levertijd 2-5 werkdagen, laat me niet lachen
Levertijd 2-5 werkdagen.
Ik wacht al bijna 14 dagen op mijn bestelling, met als resultaat dat ik halfblind op reis zal moeten vertrekken.
Dit is de tweede keer dat dit gebeurd. En ik krijg steeds het excuus dat de leverancier niet aanlevert.
Maar op hun website stond voor kort nog altijd de bovenstaande levertijd. Zoals al in feedbackberichten vermeld, informeer je klanten DEFTIG over de levertijd van torische lenzen. Want dit is niet de eerste keer.
Ik blijf bij m'n statement, namelijk: doe jezelf een plezier en bestel elders. Want blijkbaar is Sightful de enige website die vertraging heeft bij Coopervision. Bij wat navraag bij andere leveranciers voor Coopervision, heb ik meteen de geschikte lenzen binnen aangegeven termijn, voor een kleine meerkost.
Jammergenoeg had vision direct mijn lenzen niet meer meer en kregen ze ook niet meer. Omdat ik zo tevreden was over hun wilde ik niet, maar wilde wel de huidige lenzen blijven gebruiken. En dit bewijst wel weer dat hoewel je naar een ander bedrijf gaat er verder niet zoveel veranderd. Snelle levering en ziet er gewoon prima uit.
Your credit score is one metric of monitoring your financial health. You can get your free credit score and credit report from Borrowell - they will actually email it to you weekly so you can see how you’re doing. A good credit score helps you qualify for loans and get great rates, so you need a good credit score if you’re planning on a big purchase like a car or a home in the future.
Retour zelf te betalen vanuit België naar Nederland 19,40€!! Verkeerde lenzen besteld. Doosjes lenzen ongeopend en in perfecte staat.
Ik meldde dit aan Sightful en daar kreeg ik als enig antwoord "wat vervelend!" Is dat klantenservice?
De concurrentie doet gelukkig veel beter.
Al 3 weken aan t appen voor een oplossing te krijgen voor verkeerde lenzen. Een code gekregen maar werkt niet, tot 4 x toe opnieuw een code gekregen. Je krijgt 20 vragen gesteld maar uiteindelijk geven ze geen oplossing.
21 december 2022 heb ik voor 1 jaar lenzen en lenzenvloeistof bij Sightful besteld. Op 30 dec. ontving ik de eerste mail waarin zij aangeven niet aan de gestelde leverdatum te kunnen houden. Daarna volgden nog meerdere mail waarin Sightful telkens de datum levering vooruit schuift en aangeeft dat de leverancier niet op tijd kan leveren. Levering duurt toch geen 2 maanden. Ook ik krijg als compensatie een kortingscode voor 10% bij een volgende bestelling. Wat heb ik daaraan. Ik wil mijn lenzen. Ook heb ik mijn lenzen en vloeistoffen 2 maanden geleden al betaald. 1 deel van de bestelling schijnt er wel te zijn. Na de zoveelste mail met uitstel heb ik Sightful nu gevraagd mij dat deel alvast vandaag te verzenden.
Ik draag torische lezen en ik weet dat er langere levertijd op mijn lenzen zitten, maar 2 maanden heb ik nog nooit meegemaakt en ik draag al 30 jaar lenzen.
Erg slecht.
Noem ze maar op,alensa/ mister spex / 123lens/ visiondirect / lensplaza. Nergens lukt het me om biofinity toric maandlenzen goedkoper te bestellen. Dan bij Sightful. Nu er al 3 keer besteld, ik heb nu de status zilver dat 7% korting is. Op naar status goud.
Prima lenzen die ik al jaren gebruik. Met een account en een aantal bestellingen heb ik nu een gold status en dus een goedkopere prijs. Altijd op tijd geleverd en de lenzen zijn altijd op voorraad. Bestellingen blijven in je account staan, dus herhaal gewoon mijn bestelling.
Aanrader om hier voortaan je lenzen te bestellen.
Eindelijk een bedrijf dat bereid is om niet met absurde marges te werken. Lenzen tegen een fatsoenlijke prijs, geen uitbuiting vanwege de afhankelijkheid van de gebruiker. Ga zo door op deze weg