Persoonlijk ben ik altijd tevreden geweest over de producten van Seasons; de kwaliteit zit er gewoon in en ze komen altijd snel aan. Een keer was mijn bestelling zelfs extra goed verpakt, wat ik echt waardeerde. Echter, toen ik laatst een defect product had, bleek de garantie-informatie nogal vaag te zijn en duurde het lang voordat mijn klacht werd opgelost. Het zou echt helpen als Seasons de garantievoorwaarden duidelijker communiceert en de klachtenafhandeling soepeler laat verlopen.
De door ons geselecteerde videos.
Seasons Review - with Tom Vasel
My Brutally Honest Review Of The Sims 4 Seasons
Seasons - Shut Up & Sit Down Review
Ik ben echt tevreden met de kwaliteit van de producten van Seasons. Toen ik mijn eerste bestelling ontving, merkte ik meteen dat alles stevig en goed afgewerkt was. Bijvoorbeeld, de keukenapparatuur die ik kocht werkt vlekkeloos en ziet er strak uit in mijn keuken. Wat de garantie betreft, had ik een probleem met een van de apparaten na drie maanden. Ik nam contact op met de klantenservice en ze regelden het snel: binnen een paar dagen had ik een vervangend onderdeel ontvangen zonder gedoe. Wel zou het handig zijn als Seasons de garantievoorwaarden iets duidelijker op hun website zet, zodat je meteen weet wat je kunt verwachten.
Ik vond de klantenservice bij Seasons best teleurstellend. Een keer had ik een probleem met een verkeerde levering en ik moest meerdere keren bellen voordat ik iemand kreeg die me kon helpen. Het duurde ook langer dan verwacht voordat mijn klacht werd opgelost. Het zou echt helpen als ze een snellere responstijd hadden en misschien een live chat optie zouden toevoegen voor directe hulp. Daarnaast zou het prettig zijn als er duidelijkere informatie beschikbaar is over het indienen van klachten, zodat je niet hoeft te puzzelen over wie je moet contacteren.
Ik vind de levering bij Seasons over het algemeen goed geregeld. Mijn bestellingen komen meestal binnen een paar dagen en alles is altijd keurig ingepakt, wat echt prettig is. Een keer zat mijn pakket wat later dan beloofd, maar de klantenservice reageerde snel en loste het probleem alsnog op. Het zou nog beter zijn als ze een live tracking kunnen aanbieden, zodat je precies weet waar je pakketje is. Verder is retourneren makkelijk, maar misschien kunnen ze de retourlabels nog wat gebruiksvriendelijker maken.
Season 2 is 🔥 so far #lost #tvshow #television #tv
Já tinha deixado aqui o unboxing, mas senti que nao estava a ser 100% honesta, e portanto, acabei por postar aqui o que tinha postado no meu spam da rede vizinha. Atencao, isto nao significa que eu nao vá usar a mala ou que não tenha gostado dela, mas não era isto que eu esperava por uma mala de 42Eur, ainda por cima pela fama que tem :( e isso desiludiu-me um pouco! A marca é uma marca portuguesa e eu gosto de comprar produtos nacionais e apoiar novas marcas, mas da mesma forma devo mencionar quando as coisas não correm a 100%. De resto o envio foi rápido! Eu até já tinha mandando mensagem à marca por causa de uma outra mala, que não cheguei a comprar e elas foram sempre super queridas e breves nas respostas. There is no hate, é só mesmo uma opinião sincera ❤️