Persoonlijk vind ik dat de meeste reviews over Scapino positief zijn, vooral wat betreft de kwaliteit en betaalbaarheid van hun schoenen en kleding. Veel mensen zijn blij met de pasvorm en het ruime assortiment. Toch hoor ik ook regelmatig klachten over de klantenservice, vooral rondom garantie en retouren. Zo had ik zelf een keer moeite met het retourneren van een paar schoenen omdat de terugbetaling lang duurde. Het zou echt helpen als Scapino hun retourproces versnelt en de communicatie met klanten duidelijker maakt. Ook zou consistentie in de klantenservice niet kwaad kunnen, want soms krijg je wel eens tegenstrijdige antwoorden. Met deze verbeteringen kan Scapino hun reputatie zeker nog verder versterken.
De door ons geselecteerde videos.
Frank T Scarpino DUI Attorney Oak Brook 5 Star Review by Howie Ng
Hotel Scapino hotel review | Hotels in Mamaia | Romanian Hotels
The first time you stand up on pointe shoes 😣🩰 #ballerina #pointe
Ik vind de schoenen van Scapino meestal prima zitten en de prijzen zijn echt aantrekkelijk. Een paar keer heb ik de maat moeten ruilen omdat ze toch iets te groot waren, wat best vervelend was. Ook was de kleur van een paar schoenen anders dan ik op de website zag. Toen ik contact opnam met de klantenservice, duurde het even voordat ik geholpen werd en de retourkosten waren hoger dan ik had verwacht. Het zou top zijn als Scapino hun retourbeleid duidelijker maakt en de klantenservice wat sneller reageert. Ondanks deze dingen blijf ik terugkomen vanwege het ruime assortiment en de goede pasvorm van hun schoenen.
Ik vind dat Scapino een goede prijs-kwaliteitverhouding biedt. De schoenen zijn niet alleen betaalbaar, maar ook van stevige kwaliteit en comfortabel om te dragen. Toen ik bijvoorbeeld laatst een paar wandelschoenen kocht, bleken ze perfect geschikt voor lange hikes zonder al te veel prijs te betalen. Wel merk ik dat het soms lastig is om kortingen te scoren; dat zou makkelijker kunnen, zoals bijvoorbeeld via een klantenkaart of meer regelmatige promoties. Daarnaast zou het fijn zijn als de retourkosten verlaagd worden of als er een optie komt voor contante terugbetalingen. Ondanks deze verbeterpunten blijf ik terugkomen bij Scapino omdat de keuze aan modellen groot is en je over het algemeen veel waar voor je geld krijgt.
Mijn ervaring met de klantenservice van Scapino is een beetje wisselvallig. Een keer liep ik bestellingen verkeerd bij de online aanschaf en het personeel in de winkel was echt top om het snel recht te zetten. Ze waren vriendelijk en hielpen me meteen verder. Maar toen ik laatst een defect paar had teruggestuurd, duurde het super lang voordat ik een antwoord kreeg en was de communicatie echt verwarrend. Het zou fijn zijn als Scapino hun online support sneller laat reageren en duidelijker uitlegt wat er gebeurt. Ook zou meer training voor het personeel kunnen helpen om consistent vriendelijk en behulpzaam te blijven, zowel online als in de winkels.
In mijn ervaring gaat de levering bij Scapino meestal prima. Een keer bestelde ik een paar schoenen en ze kwamen sneller dan verwacht aan, wat altijd fijn is. Toen ik een paar moest retourneren omdat de maat niet goed zat, was dat ook makkelijk geregeld via hun online systeem. Toch merkte ik een keer dat een product verkeerd gelabeld was, waardoor ik eerst wat vertraging had om het op te lossen. Het zou top zijn als ze daar wat beter op letten, zodat er minder fouten gebeuren. Over het algemeen ben ik tevreden met hoe ze leveren en retourneren, maar een beetje extra nauwkeurigheid kan zeker geen kwaad.
Ik ben zelf al meerdere keren bij Scapino geweest en was altijd welkom door het vriendelijke personeel. Een keer had ik een probleem met een paar schoenen die niet goed pasten, en ze waren super behulpzaam om een passende oplossing te vinden. De winkel heeft een fijne sfeer en een goed assortiment, maar ik zou graag zien dat ze nog meer duurzame opties toevoegen aan hun collectie. Ook zou het handig zijn als de website nog gebruiksvriendelijker wordt, zodat je makkelijker kunt zien wat op voorraad is. Over het algemeen heb ik een positieve ervaring en vertrouw ik op de goede reputatie van Scapino.
Ik vind dat Scapino echt meer kan doen op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Toen ik laatst iets bestelde, kwam het in drie aparte verpakkingen binnen, wat natuurlijk veel plastic verspilling betekent. Het zou top zijn als ze kunnen kiezen voor stevigere verpakkingen of bijvoorbeeld recyclebaar materiaal gebruiken. Ook zou het handig zijn als ze een optie aanbieden om bestellingen toch in één keer te verzenden, ook al kost dat misschien iets meer. Zo laten ze zien dat ze echt geven om het milieu en komen innovatie en duurzaamheid beter samen.
Ik vond de aanbiedingen en promoties bij Scapino echt top. Ze hebben altijd wel een mooie deal voor goede schoenen, wat ik super handig vind. Een keer scoorde ik een paar trendy sneakers met 40% korting, dat was echt een koopje! Wat beter kan, is dat ze wat minder mails sturen na je bestelling. Het wordt soms best veel en dat kan wat overweldigend zijn. Verder zijn bestellen en ophalen echt makkelijk geregeld, dat maakt winkelen bij hen nog prettiger.
Nieuwste reviews
DHL levering in de winkel
DHL levering in de winkel. Bij het volgen van de zending moet ik de postcode van de winkel invoeren ipv van mijn eigen postcode. Krijg vragen over de levering of het afleveradres zakelijk is. Blijkt bij het afhalen dat het gaat om twee zendingen, verwacht dan ook 2 verzendcodes was wel 1 bestelling.
Geen € 5,00 nieuwsbrief korting bestelling was totaal €75,00.
Direct veel mailtjes
Ik kreeg van de vier jassen er maar drie geleverd en stonden wel vier op de pakbon. Na bellen kreeg ik de laatste geleverd. Maar twee jassen moesten worden omgeruild en ook dit gaf problemen wat de jad die was ingevoerd was niet de jad die was geleverd, de codes klopte niet wat ook weer la ger duurde om op te lossen.
In de winkel zelf hebben ze het netjes opgelost jammer dat ze qua online bestellen zoveel fouten maken
Eigenlijk wil ik geen enkele ster geven. Vanmiddag een totaal klantonvriendelijke situatie meegemaakt in Scapino, Almere Stad.
Ik zag leuke schoenen in mijn maat maar alleen het showmodel. Ik zocht daaronder naar dezelfde maat, 1 kapotte doos met beschadigde schoenen erin.
Ik geef bij de kassa aan dat ik het showmodel wel wil maar dan met korting.
De vrouw deed erg lastig en verwees mij door naar een man. Uiteindelijk met mijn broer daarheen gelopen. Kwam een man uit een magazijn gelopen na een tijdje. Die ging meteen in de verdediging. Met zinnen als ik citeer : er zijn ook mensen die niet moeilijk doen en het gewoon kopen, en met ja we verkopen zovaak schoenen die zo goed als nieuw zijn.
Deze man bleef gemene steken geven. We zijn de winkel uitgelopen met de reacties van hem achter ons aan. Alsof die een statement wou maken al roepend bij alle andere klanten.
En dit is een medewerker die je hoort te helpen?
Mij zie je daar niet meer.
We werden compleet overruled en afgewimpeld.
Kortom wat een baggerpersoneel!!
DHL levering in de winkel. Bij het volgen van de zending moet ik de postcode van de winkel invoeren ipv van mijn eigen postcode. Krijg vragen over de levering of het afleveradres zakelijk is. Blijkt bij het afhalen dat het gaat om twee zendingen, verwacht dan ook 2 verzendcodes was wel 1 bestelling.
Geen € 5,00 nieuwsbrief korting bestelling was totaal €75,00.
Direct veel mailtjes
Op 17.5.2024 een paar sportschoenen gekocht bij SCAPINO in Oldenzaal. 69.99 euro.
Gisteren was de zelfde schoen in de aanbieding voor 50% minder.
Ik had ze nog niet gedragen, en ben naar SCAPINO in Goor gegaan met de vraag of ik een tegoed bon, of een paar nieuwe schoenen met korting kon krijgen.
(ik vond het prijsverschil wel groot)
Zeer vriendelijk geholpen door het personeel, en de bedrijfsleidster.
U KRIJGT GEWOON 35 EURO TERUG.
BEDANKT SCAPINO GOOR.
GEWELDIGE SERVICE
Schoenen waren online uitverkocht. Aangegeven dat ik mail wil ontvangen als ze er weer zouden zijn. Die mail kreeg ik en toen had ik een dag later de schoenen die ik zo graag wilde hebben! Goede, snelle service voor een betaalbare prijs!