Sanifun: Geweldige Klantenservice, Maar…? Wat Zeggen de Reviews?
Mijn indruk van Sanifun
Persoonlijk heb ik best gemengde ervaringen met Sanifun. Aan de ene kant was de klantenservice echt supervriendelijk en snel toen ik een defect onderdeel moest laten vervangen. Dat vond ik fijn! Maar aan de andere kant viel de kwaliteit van sommige producten minder mee dan ik had gehoopt. Bijvoorbeeld mijn stoelpoot bleek na een paar maanden al los te raken. Het zou top zijn als Sanifun wat meer kan investeren in stevigere materialen, zodat je producten langer meegaan. Ook zou een duidelijkere communicatie over garantievoorwaarden helpen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Al met al zijn er zeker positieve kanten, maar er is zeker ruimte voor verbetering als je op zoek bent naar duurzame kwaliteit.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Geleverd zoals verwacht
Geleverd zoals verwacht, en heel hulpzaam.
Wisselstuk
Enkele jaren geleden een douchecabine aangekocht, nu problemen met de sluiting van de deuren. Contact opgenomen met de klantendienst. Snel geholpen en zeer goed afgehandeld. Een wisselstuk kosteloos opgestuurd. Bedankt klantendienst.
Onze Tiktok aanraders over Sanifun.
ላንዳ ወተት እና ቁርስ ቀይ ወጥ - 250 ብር ሽሮ - 150 ብር ቅንጬ - 180 ብር ጨጨብሳ - 180 ብር መንጋለ ሙሉ - 200 ብር መንጋለ እሩብ - 50 ብር ቂጣ ሙሉ - 200 ብር ቂጣ እሩብ - 50 ብር 📍ሰሚት ፍየል ቤት ከንግድ ባንኩ ወደ 20 ሜትር በሚወስደው ሰፊ ኮበል
#fyp #foryoupage #halal #viral #munchbox #sani #sanis
Mūsu ilggadējais draugs taku skrējējs Jānis Kūms zina, cik būtiski ir atjaunoties pēc smaga treniņa vai sacensībām. Izvēlies Isostar atjaunojošo olbaltumvielu un ogļhidrātu dzērienu un ķermenis Tev pateiks paldies! 🩷 📍 Kur var iegādāties? Lielākajos Rimi, Depo, Elvi veikalos, Mysport un mūsu mājaslapā INTERVALS.LV
Slechtste reviews
Levensgevaarlijke douche
Douchecabine garcia van nog geen 4 maanden oud Raam gesprongen terwijl mijn zoon onder de douche zat Gelukkig zat hij op het stoeltje met zijn hoofd naar beneden anders was het leed niet te overzien
De (klanten)service van Sanifun online sanitair is Sanitriest…
De (klanten)service van Sanifun online sanitair is Sanitriest. Op verzoek van een klant heb ik op 7 december 2023 een Drake 80 douchecabine geplaatst bij een, op dat moment tevreden, klant. Gelezen een aantal reviews had ik zo m'n bedenkingen. Die werden helaas bewaarheid. Op 5 januari 2024 kreeg een melding over een lekkage aan de achterzijde van de douchecabine. De lekkage heb ik noodgedwongen op zondag 7 januari geprobeerd te verhelpen. Er was sprake van een lekkende aansluitslang. De aansluiting van de 1/2"nippel op de waterleiding en de cabine was waterdicht . De lekkage zat in de (vaste) verbinding van de haakse nippel met de flexibele slang. Een materiaalfout in de door Sanifun geleverde aansluitslangen. Deze heb ik acuut vervangen om verdere lekkageproblemen te voorkomen. Daarna heb ik dinsdag 9 januari contact gezocht met de klantenservice van Sanifun (dat kan alleen per mail) en verzocht om de gemaakte kosten voor het vervangen van het door Sanifun geleverde inferieure materiaal aan mij te vergoeden. De klanten service eiste bewijsstukken foto's van de lekkage en slechts dan konden vervangende aansluitslangen worden geleverd. De zaak per mail nogmaals toegelicht. Acute situatie vanwege de lekkage, de afstand tussen de klant en mij 180 km v.v. en bovenal dat inferieur materiaal echt hun verantwoordelijkheid is. De reactie van Sanifun was ronduit stuitend. Zonder nadere toelichting werd het klachtenticket afgesloten en werd er niet meer gereageerd op mijn contactpogingen. Diep triest. Mijn conclusie: Sanifun is absoluut geen betrouwbare partner, de klantenservice heeft het empathische vermogen van een blikje sardientjes. Ik heb de indruk dat de klantenservice uitsluitend klachten buiten de deur houd, haar verantwoordelijkheid niet pakt en niets oplost wanneer het geld kost. Daar doe ik geen zaken meer mee.
De kwaliteit van de douche is echt…
De kwaliteit van de douche is echt ondermaats. Het is echt maar een tijdelijke douche. Maximaal 1 tot 2 jaar. De douche begint overal mankementen te krijgen. Wieltjes worden slecht, kraantje is al afgebroken, "legplankje" begint los te laten, verf begint te bladeren. Ik heb de afgebroken kraan gereclameerd in september 2023, kreeg snel een reactie dat de mail was doorgestuurd naar een andere firma. Deze nam ook snel contact op, niets mee. Maar dan begint de elende. Kraantje is opgestuurd, 3 weken later nog niets. Mail gestuurd. Kraantje is niet voorradig, volgende week. 3 weken later wederom niets. Medewerker was helaas ziek, volgende week wordt het kraantje verstuurd, 4 weken later niets. Kraantje wordt deze week verstuurd, 3 weken later, wederom niets. Weer een mail gestuurd, reactie "levering is retour gekomen" we sturen een nieuwe op. Weer 3 weken later nog niets. Wederom navraag. Kraan is volgens onze gegevens geleverd de vorige keer. Ja klopt, teruggeleverd bij jullie, heb ik toen gereageerd. Daarna, 2 maanden stil. Zeer triest!!!
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Wisselstuk
Enkele jaren geleden een douchecabine aangekocht, nu problemen met de sluiting van de deuren. Contact opgenomen met de klantendienst. Snel geholpen en zeer goed afgehandeld. Een wisselstuk kosteloos opgestuurd. Bedankt klantendienst.
Ik vind het een super bedrijftop aangezien…
Ik vind het een super bedrijf aangezien ik mijn douche al bijna 2 jaar heb en toch denken ze met mij mee en krijg ik goede service er voor terug