Voor mij is Spelhuis echt een topsite als je van bordspellen houdt. Ik heb altijd snel mijn bestellingen binnen en alles komt super netjes verpakt aan. Die handgeschreven briefjes vind ik echt een leuk extraatje, het voelt persoonlijk. Wel is het soms frustrerend dat een spel dat ik wil bestellen niet op voorraad is. Een keer moest ik mijn bestelling annuleren omdat het toch niet op tijd kwam. Het zou fijn zijn als ze hun voorraadbeheer wat beter kunnen aanpakken, zodat je zeker weet dat wat je bestelt ook echt beschikbaar is.
De door ons geselecteerde videos.
Het Spelhuis - winkel Zonhoven
Het bekende dobbelspel Keer op Keer - Review
Test jouw geluk met het kaartspel Ten - Review
Ik vind de productkwaliteit van Spelhuis echt solide. Een keer had ik een bordspel besteld en één speelstuk was gebroken aangekomen. Ik nam meteen contact op en zij regelden het snel en zonder gedoe. Ook hun garantie is prima; het gaf me het gevoel dat ze achter hun producten staan. Toch zou het handig zijn als de garantie-informatie iets duidelijker en makkelijker te vinden is op de website. Zo weten klanten precies wat ze kunnen verwachten zonder eerst te moeten zoeken. Over het algemeen ben ik erg tevreden met hoe Spelhuis omgaat met kwaliteit en garantie.
Voor mij zelf zit de prijs-kwaliteitverhouding bij Spelhuis prima. Ik heb meerdere keren spullen besteld en vond de prijzen eerlijk voor wat je krijgt. De producten zijn altijd van goede kwaliteit en voldoen aan mijn verwachtingen. De levering is snel, wat ook een pluspunt is. Eén keer had ik wat moeite met de klantenservice toen ik een bestelling wilde annuleren, dat ging niet zo soepel. Het zou top zijn als ze daar wat klantvriendelijker en flexibeler in kunnen zijn. Over het algemeen ben ik echter tevreden met wat ik betaal en de kwaliteit die ik ontvang.
Ik vond de klantenservice van Spelhuis eigenlijk best oké. Toen ik een product verkeerd had ontvangen, belde ik meteen even op. De medewerker was vriendelijk en regelde dat ik het juiste dingje kreeg zonder gedoe. Toch merkte ik dat het soms wat traag kan zijn met reageren op e-mails. Een keer werd mijn pre-order ineens geannuleerd zonder uitleg, wat super frustrerend was omdat ik er al op had gerekend. Het zou top zijn als ze beter communiceren als er iets misgaat en bijvoorbeeld een directe chatfunctie hebben voor sneller contact. Over het algemeen waardeer ik hun vriendelijke aanpak, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de reactietijd en transparantie bij problemen.
Mijn ervaring met de levering van Spelhuis is over het algemeen goed. Mijn bestellingen kwamen meestal snel en veilig aan, en alles was netjes verpakt. Een keer had ik echter een spel beschadigd ontvangen en hoewel ik contact opnam, duurde het even voordat er een oplossing kwam. Ook vond ik het lastig toen een pre-order die ik had geplaatst ineens werd geannuleerd omdat het niet op voorraad was, en de communicatie hierover was niet helemaal duidelijk. Het zou top zijn als Spelhuis sneller reageert in zulke situaties en de voorraadstatus accurater aangeeft op de website. Verder zijn de prijzen scherp en de levering over het algemeen soepel, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de klantenservice bij problemen met bestellingen.
Ik denk dat Spelhuis een sterke reputatie heeft als het gaat om de kwaliteit van hun spellen. Toen ik laatst een bordspel bij hen kocht, was het echt goed gemaakt en hebben we er uren plezier van gehad. Wat me echter wel tegenviel, was dat ik een keer een vraag had over een ontbrekend onderdeel en het best even duurde voordat ik een reactie kreeg van de klantenservice. Het zou fijn zijn als ze sneller reageren en misschien een beter systeem hebben om vragen direct af te handelen. Dat zou hun reputatie nog verder versterken.
Ik vind dat Spelhuis echt knalt als het gaat om innovatie. Toen ik laatst een nieuw spel ontdekte dat helemaal afweek van de traditionele bordspellen die ik gewend ben, was ik superblij. Ze blijven echt vernieuwen en hebben spannende thema's. Wat duurzaamheid betreft, zou het top zijn als ze meer inzetten op milieuvriendelijke materialen voor hun spellen en verpakkingen. Het viel me namelijk op dat veel dozen nog steeds van gewoon karton zijn. Misschien kunnen ze overstappen op gerecyclede of biologisch afbreekbare materialen. Maar ik waardeer dat ze openstaan voor feedback en ik hoop dat ze dit stukje gaan oppakken!
Ik vond de aanbiedingen van Spelhuis meestal prima, maar het zou tof zijn als ze vaker tijdelijke kortingsacties hadden naast de vaste deals. Soms voelde het aanbod een beetje eentonig aan. Een idee is om bijvoorbeeld seizoensgebonden promoties of exclusieve kortingen voor trouwe klanten toe te voegen. Aan de andere kant was de snelle levering echt een pluspunt, en de leuke extra attenties maken het shoppen bij hen altijd leuk!
Nieuwste reviews
Prima
Wat aan de dure kant, maar ik heb er zelf voor gekozen om de bestelling toch te plaatsen. Op andere plaatsen was het immers al uitverkocht. Gewoon netjes en snel geleverd.
Reply to @tropic.jade Alstu, als je meer wilt zien, meldt het dan even! #K3
Zoek je nog een spel voor 2 spelers? Dit zijn Odette haar favoriete 2 speler spellen, kom ze uitproberen in onze winkel of bestel ze op onze website! . Van bestelling tot bord: jouw favoriete spellen binnen handbereik! Haal ze op in de winkel of bestel gemakkelijk online. Bij vragen zijn we altijd bereikbaar, zeven dagen per week! . . .
Sebastiaan vertelt wat de leukste spellen zijn voor beginnend bordspel spelers! Wat was jou eerste bordspel? . Onze populaire spellen voor beginners zijn te vinden op onze website! . .
Slechtste reviews
Artikel teruggestuurd doordat het bij…
Artikel teruggestuurd doordat het bij een andere webshop een stuk goedkoper was. Na hun ontvangst geven ze aan dat het artikel beschadigd is, en betalen ze 10% minder terug. Echter tonen ze na hier tweemaal om verzocht te hebben geen fotobewijs van de beschadigde verpakking, waardoor ik geen gebruik kan maken van de verzekering van de bezorgdienst. Doordat ze mij niet in de gelegenheid stellen, onbehulpzaam zijn met bewijzen, kost dit mij dus 27 euro. Onprettige service als het misgaat dus blijkbaar.
Pre-Order van 900 euro in minder dan 24 uur van te voren afzeggen omdat ze het opeens toch niet op voorraad hebben.
Nu is het nergens meer te krijgen. Ze zouden nog reactie geven hierop maar laten je gewoon stikken.
Pre-Order hier niks !
Neemt op 18-7-23 bestelling op afbetaling aan en levert goederen af op ander adres. Controle op persoon die besteld gebeurt echter niet. Er heeft iemand anders op mijn naam goederen besteld op afbetaling die ook nooit geleverd zijn op mijn adres. Ik wordt 2 maanden later geconfronteerd met aanmaningen van bestellingen die ik nooit heb gedaan en nooit heb ontvangen.
Wat aan de dure kant, maar ik heb er zelf voor gekozen om de bestelling toch te plaatsen. Op andere plaatsen was het immers al uitverkocht. Gewoon netjes en snel geleverd.