Mijn indruk van Expresso

Persoonlijk heb ik ook gemengde ervaringen met Expresso. Een keer vond ik de broek die ik kocht echt perfect passen en de stof voelde geweldig aan, maar een andere keer had ik problemen met een shirt dat al na een paar keer wassen its niet meer goed zat. Toen ik contact opnam met de klantenservice over mijn retour, duurde het langer dan verwacht om een antwoord te krijgen en waren de kosten hoger dan wat ik had gezien op de website. Het zou echt helpen als Expresso duidelijker was over de retourkosten en de communicatie sneller en consistenter. Ook zou een stabielere kwaliteit van de kleding ervoor zorgen dat ik en andere klanten vaker tevreden zijn met onze aankopen.

De door ons geselecteerde videos.


Top 3 Espresso Machines 2024 👌
The 9Barista Espresso Machine Review
The Best Espresso Machines Under £100

Nieuwste reviews

Vorig jaar op 8 mei een vest gekocht…

Vorig jaar op 8 mei een vest gekocht bij Expresso. Een vest van waardeloos materiaal. 4x gedragen en er 4x haken/ beschadiging aan opgelopen. Vest is verder ongebruikt in de kast blijven hangen, ook door het wisselen van de seizoenen. Nu het een beetje beter weer geworden is kwam ik het vest weer tegen en besloot ik contact op te nemen met Expresso en had ik foto's toegevoegd. Tot mijn verbazing ondernemen ze geen enkele aktie omdat het vest 3 weken ouder is dan 1 jaar! Duur merk en nog nooit klachten gehad. Wat een slechte service. Zij leveren iets van slechte kwaliteit en geven nu dus niet thuis.

K
Klant 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Slechte kwaliteit kleding

In september 2023 een aantal items gekocht bij expresso. Binnen 7 maanden zijn er 4! Items stuk gegaan. Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij expresso. Ik heb er, via de mail, een melding van gemaakt. Daarop krijg ik een algemeen mailtje terug, ik voel mij niet serieus genomen. Ik hoop dat de kwaliteit en de service snel weer op orde is.

N
Netty Doelitzsch-Methorst 9 maanden geleden
4
Totaal
Zou hier weer kopen?

Webshop bestellingen ruilen in de…

Webshop bestellingen ruilen in de winkel wordt niet op prijs gesteld door medewerker (manager) Rotterdam Meent. Is geïrriteerd voordat je geholpen word meerdere malen overkomen. Krijgt eerst reactie dat ik iets mee had moeten nemen (terecht) en na rustig te blijven toch hulp gekregen. Zonde dat medewerker zoveel negatieve spanning overbrengt. Boodschap kan vriendelijker gebracht worden op inhoud had ze wel gelijk. Kwaliteit en pasvorm kleding is slecht. Broeken veel te lang (wel 30 cm) waardoor je op kosten loopt om in te korten. Kleding en winkelervaring is niet aan te raden.

K
K Wissa 1 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Expresso.


Je vindt Espresso love op de Lambertus Zijlplein 29.Do i need to say more🤤🍫☕️🍰?

Machine Expresso Portable Nano 💯 20 Bars #outin #espresso #café

Grande shaken expresso #starbucks #drink #review

Slechtste reviews

Expresso stuurt klanten GEDRAGEN kleding

3 jaar geleden bestelde ik bij Expresso online kleding en kreeg tot twee keer toe gedragen stukken toegestuurd, dat was goed te ruiken. Na excuses had ik toch geen bestellingen meer geplaatst. Tot verleden week, en wat schetst mijn verbazing? Ik ontving weer GEDRAGEN kleding kon dat ruiken, en een gekreukelde blouse! Deze keer wel in nieuwe plastics en papiertjes, dat was namelijk de eerste keer ook niet het geval. Nu misleidt Expresso zijn klanten: gedragen kleding sturen en doen alsof het ongedragen is. Nu nooit meer een bestelling plaatsen bij Expresso Online.

S
Sas123 6 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Vorig jaar op 8 mei een vest gekocht…

Vorig jaar op 8 mei een vest gekocht bij Expresso. Een vest van waardeloos materiaal. 4x gedragen en er 4x haken/ beschadiging aan opgelopen. Vest is verder ongebruikt in de kast blijven hangen, ook door het wisselen van de seizoenen. Nu het een beetje beter weer geworden is kwam ik het vest weer tegen en besloot ik contact op te nemen met Expresso en had ik foto's toegevoegd. Tot mijn verbazing ondernemen ze geen enkele aktie omdat het vest 3 weken ouder is dan 1 jaar! Duur merk en nog nooit klachten gehad. Wat een slechte service. Zij leveren iets van slechte kwaliteit en geven nu dus niet thuis.

K
Klant 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

slechte service

online broek besteld, was geen goed model wilde omruilen in het winkel maar dat gaat niet, teruggestuurd maar duurt 14 dagen voordat ik mijn geld terug hebt, beetje belachelijk omdat je betaalt direct als je online wat besteld maar geld teruggeven Ho maar

A
Azra Lodhi 2 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Dankbare klant

Ik doe mijn inkopen voor het grootste deel bij expresso in Groningen. Ze zijn daar erg klantvriendelijk en klantgericht. Ze zijn behulpzaam en niets is ze teveel. Als mijn man zit te wachten wordt hem vaak een kopje koffie aangeboden. Alle lof voor de bedrijfleidster en haar team.

H
H.M. Schaaphok 2 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Zeer tevreden

Ik bestel vaker bij Expresso. Je wordt altijd goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Bestelling altijd erg snel binnen. Bij een retourzending doen ze nooit moeilijk, snel geld terug. Kleding is mooi, zit goed, mooie stoffen. Tevreden klant!!

M
Marjolijn 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Goede, betaalbare kleding met goede pasvorm; zeer goede service

Ik heb inmiddels al flink wat aankopen gedaan bij Expresso.nl en ik vind hun service geweldig. ze hebben goede en leuke, betaalbare kleding met een goede hollandse pasvorm. in de verzending en financiele afhandeling zijn ze super snel en kwalitatief zeer goed. ik raad deze webwinkel absoluut aan.

E
E. Montis 10 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review