Rolgordijn: Waarom zijn klanten zo tevreden over hun nieuwe gordijnen?
Mijn indruk van Rolgordijn
Persoonlijk ben ik best tevreden over Rolgordijn. De kwaliteit van hun gordijnen is echt top en die vijfjarige garantie geeft een fijn gevoel. Ik vond het assortiment super groot, dus ik kon makkelijk een kleur en stof vinden die perfect bij mijn interieur paste. Toch was er één keer wat mis met de meting – het duurde wat langer dan verwacht omdat er wat miscommunicatie was. Ook toen ik een keer een klacht had, duurde het even voordat ik een reactie kreeg. Gelukkig was de klantenservice verder heel vriendelijk en behulpzaam, en de levering ging snel. Het zou fijn zijn als ze hun meetproces wat beter kunnen organiseren en sneller reageren op klachten, maar verder kan ik Rolgordijn zeker aanraden!De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
IGeen reactie na melding defecte jaloezie
Ik heb voor het hele huis jaloezieën gekocht en na 2 weken was er 1 defect , kan gebeuren maar op 23/5 doe ik hiervan melding en ik krijg een mail terug dat ze het gaan ophalen voor herstellen , ondertussen is het 5/6 en is het nog steeds niet opgehaald. Op mijn laatste mails kreeg ik zelf geen antwoord terug Spijtig want tot nu toe was ik hier tevreden en pijnlijk als je voor meer dan 3000 € kocht
Inmeten niet goed + afhandeling klachten is heel traag
We hebben 2 mei plissegordijnen besteld die door Raambekleding NL zijn ingemeten. Toen we het gingen ophangen bleek de maat te groot (de gordijnen lopen vast tegen de muur). Hierover is op 20 mei een melding gemaakt, en we hebben donderdag 30 mei maar nog eens gemaild, maar tot op heden geen reactie gehad. We hebben een paar jaar terug ook een bestelling geplaatst waar toen ook wat mis mee was (verkeerd gemonteerd!) en daar hebben we toen ook al bijna 4 weken op moeten wachten. De producten zien er goed uit, maar jullie monteur mag echt eens beter opletten. Daarbij mogen jullie eens wat sneller op klachten reageren! Wat een geklooi weer.
Rampzalige dienst naverkoop!
We plaatsten een bestelling voor 4 vouwgordijnen die op 18/04/24 bij ons geleverd werden. Na de installatie rolden we de vouwgordijnen (witte stof) naar beneden en stelden we vast dat er op alle vouwgordijnen vlekken zaten die op roest leken. We dienden een klacht in via de website op 23/04/24 (met beelden). Aangezien er geen reactie kwam, stuurden we op 05/05/24 een e-mail. Aangezien er nog steeds geen reactie kwam, hebben we de klantendienst gebeld op 13/05/2024. Ze zouden binnen de 5 werkdagen contact met ons opnemen. Vandaag is het 22/05/24 en we hebben nog steeds geen nieuws.
Onze Tiktok aanraders over Rolgordijn.
Code NESRINE5 is geldig t/m 3 oktober 2023 | De nieuwe rolgordijnen van
Heb weer wat hoor #klustips #smarthome #slimmegordijnen
😙🤌🏼 wil jij ook flexen? Wij hebben de Slide Pro op onze gordijnen geïnstalleerd en daarmee gaan onze gordijnen automatisch open en dicht bij zonsopgang en -ondergang 🌅🌄 Hoe chill?! Om je huis beter te isoleren is het top en je gaat met een geruster hart op vakantie😉🥷🏼
Slechtste reviews
IGeen reactie na melding defecte jaloezie
Ik heb voor het hele huis jaloezieën gekocht en na 2 weken was er 1 defect , kan gebeuren maar op 23/5 doe ik hiervan melding en ik krijg een mail terug dat ze het gaan ophalen voor herstellen , ondertussen is het 5/6 en is het nog steeds niet opgehaald. Op mijn laatste mails kreeg ik zelf geen antwoord terug Spijtig want tot nu toe was ik hier tevreden en pijnlijk als je voor meer dan 3000 € kocht
Inmeten niet goed + afhandeling klachten is heel traag
We hebben 2 mei plissegordijnen besteld die door Raambekleding NL zijn ingemeten. Toen we het gingen ophangen bleek de maat te groot (de gordijnen lopen vast tegen de muur). Hierover is op 20 mei een melding gemaakt, en we hebben donderdag 30 mei maar nog eens gemaild, maar tot op heden geen reactie gehad. We hebben een paar jaar terug ook een bestelling geplaatst waar toen ook wat mis mee was (verkeerd gemonteerd!) en daar hebben we toen ook al bijna 4 weken op moeten wachten. De producten zien er goed uit, maar jullie monteur mag echt eens beter opletten. Daarbij mogen jullie eens wat sneller op klachten reageren! Wat een geklooi weer.
Rampzalige dienst naverkoop!
We plaatsten een bestelling voor 4 vouwgordijnen die op 18/04/24 bij ons geleverd werden. Na de installatie rolden we de vouwgordijnen (witte stof) naar beneden en stelden we vast dat er op alle vouwgordijnen vlekken zaten die op roest leken. We dienden een klacht in via de website op 23/04/24 (met beelden). Aangezien er geen reactie kwam, stuurden we op 05/05/24 een e-mail. Aangezien er nog steeds geen reactie kwam, hebben we de klantendienst gebeld op 13/05/2024. Ze zouden binnen de 5 werkdagen contact met ons opnemen. Vandaag is het 22/05/24 en we hebben nog steeds geen nieuws.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Geweldige ervaring bij Rolgordijn.com
Ik heb onlangs rolgordijnen op maat gekocht bij Rolgordijn.com en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Het bestellen van de gordijnen ging heel gemakkelijk via de website, waar het ruime aanbod aan verschillende stoffen en kleuren mij positief verraste. De gratis bezorging direct vanuit de fabriek was ook een groot pluspunt voor mij, omdat ik hierdoor geen extra kosten hoefde te maken. Bovendien kreeg ik maar liefst 5 jaar garantie op mijn rolgordijnen wat mij veel vertrouwen gaf in mijn aankoop. Toen mijn gordijnen arriveerdekreeg ik direct bevestigd dat deze helemaal naar wens zijn en perfect passen in het interieur. De service van Rolgordijn.com is werkelijk uitmuntend gebleken - vriendelijk personeel, snelle levering én geweldige producten die goedkoop zijn dan andere websites! Kortom: als je op zoek bent naar voordelige rolgordijenen met hoogwaardige kwaliteit en uitstekende service- dan raad ik zeker Rolgordijn.com ten zeerste aan!
Stellen wederom niet teleur!
Voor inmiddels de 4de keer een bestelling geplaatst bij Raambekleding Nederland en wederom zo blij met de geleverde plissé gordijnen. Snelle levering, duidelijke instructies en goede kwaliteit.
Helemaal Top!
Top! Na online zoeken gevonden wat we graag wilde hebben voor onze ramen. Daarna gekeken bij wie we dit wilde aanschaffen. Raambekleding Nederland bleek echt de goedkoopste voor de Megaview van Luxaflex. Naar de winkel in Rijswijk gegaan om ter plekke te bekijken. Heel vriendelijk geholpen door Jacqueline en ze heeft alles genoteerd en een inmeetafspraak geregeld. Kregen ook wat kleurstalen mee. Vriendelijke man kwam inmeten, helemaal top, denkt ook met je mee. Na een vrij snelle levering alles opgehangen en past echt perfect. Zo blij met de luxaflexen en de service! Helemaal top!