Mijn indruk van Oakley

Ik moet zeggen dat mijn ervaring met Oakley gemengd is. Toen ik mijn eerste zonnebril bij hen kocht, viel de kwaliteit echt mee – het materiaal voelde sterk aan en de lenzen waren helder. Maar toen ik een tweede keer bestelde, had ik problemen met de levering; mijn pakketje kwam bijna een week te laat en er was wat onduidelijkheid over de tracking. Toen ik contact opnam met de klantenservice, duurde het even voordat ik een antwoord kreeg, wat best frustrerend was. Aan de positieve kant was het retourproces eenvoudig toen ik uiteindelijk besloot de bril terug te sturen. Ik zou graag zien dat Oakley consistenter wordt in hun verzendingen en sneller reageert op klantvragen, zodat de hele ervaring wat soepeler verloopt.

De door ons geselecteerde videos.


Watch This Before You Buy Oakley Sunglasses
Oakley Reviews Episode 28B: FearGearGarage
Oakley Half Jacket 2.0 Sunglasses Review - OO9144-02

Nieuwste reviews

Waardeloze kwaliteit zonnebrillen

Waardeloze kwaliteit zonnebrillen. Nu al voor de 2de keer een tinfoil bril waarvan de linkerpoot spontaan afbreekt. Ik koop deze dure brillen van slechte kwaliteit niet meer

j
jeroen 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Nooit ontvangen

We hebben een case besteld, betaald maar nooit ontvangen. Contact gehad met de Oakley helpdesk, ze gaven aan het order nummer niet te herkennen. Alle bewijs ingediend (incl betaling) maar nooit een oplossing van Oakley gezien. Met ander woorden 25 euro weg.

W
Wilma Weidgraaf 1 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Fout op de website.

Onlangs kocht ik twee Oakley Custom zonnebrillen op de website Oakley.com. Eén bril was een Oakley Mainlink XL. Toen ik op de website een standaardversie bekeek van de Mainlink XL stond daarbij een linkje waarmee je deze bril ook als Custom zelf kon samenstellen. Dit heb ik vervolgens gedaan. Bij ontvangst bleek de bril geen Mainlink XL te zijn maar de smallere Mainlink met 57mm glazen. Deze past dus niet! Vervolgens heb ik een mail gestuurd naar de Oakley klantenservice. Daarop kreeg ik een bevestigend antwoord dat dit de smalle versie was en verder helemaal niets…. Toen ik daarna opnieuw de website bekeek was de link verdwenen. Dit vond ik heel vreemd…. Nadat ik Oakley hierop heb gewezen in een nieuwe email heb ik niets meer vernomen van de Oakley klantenservice. Wat een drama! Zoveel geld voor een bril die voor mij waardeloos is. Ik draag al meer dan tien jaar brillen van dit merk, maar misschien wordt het tijd voor iets anders….

W
Wilbert 1 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Oakley.


The viral @Oakley Radar EV Paths are so beautiful. But what does a $350 pair of sport sunglasses come with?

What Oakley Sport Sunglasses to get in 2024? I’ve made a review on this. This is the first out of 9(10) models. Follow me here or look up The Former Athlete on YT for full review.

Are running glasses a waste of money? This is my first time trying my own pair of running glasses and from my experience I think it’s worth investing in one solid pair that will last you a couple of years. I think the sunglasses are great for my runs passed 8am. Anytime before that I like getting the early morning sun on my eyes when I run

Slechtste reviews

Waardeloze kwaliteit zonnebrillen

Waardeloze kwaliteit zonnebrillen. Nu al voor de 2de keer een tinfoil bril waarvan de linkerpoot spontaan afbreekt. Ik koop deze dure brillen van slechte kwaliteit niet meer

j
jeroen 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Nooit ontvangen

We hebben een case besteld, betaald maar nooit ontvangen. Contact gehad met de Oakley helpdesk, ze gaven aan het order nummer niet te herkennen. Alle bewijs ingediend (incl betaling) maar nooit een oplossing van Oakley gezien. Met ander woorden 25 euro weg.

W
Wilma Weidgraaf 1 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Fout op de website.

Onlangs kocht ik twee Oakley Custom zonnebrillen op de website Oakley.com. Eén bril was een Oakley Mainlink XL. Toen ik op de website een standaardversie bekeek van de Mainlink XL stond daarbij een linkje waarmee je deze bril ook als Custom zelf kon samenstellen. Dit heb ik vervolgens gedaan. Bij ontvangst bleek de bril geen Mainlink XL te zijn maar de smallere Mainlink met 57mm glazen. Deze past dus niet! Vervolgens heb ik een mail gestuurd naar de Oakley klantenservice. Daarop kreeg ik een bevestigend antwoord dat dit de smalle versie was en verder helemaal niets…. Toen ik daarna opnieuw de website bekeek was de link verdwenen. Dit vond ik heel vreemd…. Nadat ik Oakley hierop heb gewezen in een nieuwe email heb ik niets meer vernomen van de Oakley klantenservice. Wat een drama! Zoveel geld voor een bril die voor mij waardeloos is. Ik draag al meer dan tien jaar brillen van dit merk, maar misschien wordt het tijd voor iets anders….

W
Wilbert 1 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Waardeloze kwaliteit zonnebrillen

Waardeloze kwaliteit zonnebrillen. Nu al voor de 2de keer een tinfoil bril waarvan de linkerpoot spontaan afbreekt. Ik koop deze dure brillen van slechte kwaliteit niet meer

j
jeroen 8 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Nooit ontvangen

We hebben een case besteld, betaald maar nooit ontvangen. Contact gehad met de Oakley helpdesk, ze gaven aan het order nummer niet te herkennen. Alle bewijs ingediend (incl betaling) maar nooit een oplossing van Oakley gezien. Met ander woorden 25 euro weg.

W
Wilma Weidgraaf 1 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Fout op de website.

Onlangs kocht ik twee Oakley Custom zonnebrillen op de website Oakley.com. Eén bril was een Oakley Mainlink XL. Toen ik op de website een standaardversie bekeek van de Mainlink XL stond daarbij een linkje waarmee je deze bril ook als Custom zelf kon samenstellen. Dit heb ik vervolgens gedaan. Bij ontvangst bleek de bril geen Mainlink XL te zijn maar de smallere Mainlink met 57mm glazen. Deze past dus niet! Vervolgens heb ik een mail gestuurd naar de Oakley klantenservice. Daarop kreeg ik een bevestigend antwoord dat dit de smalle versie was en verder helemaal niets…. Toen ik daarna opnieuw de website bekeek was de link verdwenen. Dit vond ik heel vreemd…. Nadat ik Oakley hierop heb gewezen in een nieuwe email heb ik niets meer vernomen van de Oakley klantenservice. Wat een drama! Zoveel geld voor een bril die voor mij waardeloos is. Ik draag al meer dan tien jaar brillen van dit merk, maar misschien wordt het tijd voor iets anders….

W
Wilbert 1 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review