Deurengigant: Verbluffende Levering vs. Bouwfouten: Wat Klanten Echt Zeggen!
Mijn indruk van Deurengigant
Persoonlijk vind ik de reviews van Deurengigant behoorlijk wisselvallig. Veel mensen klagen dat de deuren minder stevig zijn dan beloofd en dat de afwerking soms slap is. Ik denk dat ze echt moeten investeren in betere materialen en strengere kwaliteitschecks om dit te verbeteren. Aan de andere kant hoor je ook vaak dat de levering snel en de montage professioneel is, wat zeker een pluspunt is. Maar de communicatie laat vaak te wensen over; afspraken worden niet altijd nagekomen en het is lastig om ergens antwoord op te krijgen. Het zou top zijn als ze hier meer in zouden investeren, zodat de hele ervaring consistenter wordt voor de klant.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Een vervolg op geen Skantrae deuren
Een vervolg op geen Skantrae deuren , geen maatwerk en een reactie van Deurengigant dat hij met mij in gesprek is, wat onwaar is. Reactie op mijn review eind januari 4 dagen geleden ontvangen via Trustpilot. Mogelijk doelt de Deurengigant op de brief van mijn jurist waarin gevraagd wordt om een gesprek en schikking teneinde een gang naar de kantonrechter te voorkomen. Ondanks overtuigend bewijs dat dit niet het geval is, blijft de Deurengigant beweren dat hij Skantrae deuren en maatwerk heeft geleverd. Bij de kantonrechter zal het in dit geval zo gaan dat beide partijen worden gehoord en je op de gang tot een vergelijk moet komen. Als de vertegenwoordiger van Deurengigant niet schikt, zal dat in mijn voordeel zijn. Voor zover ik weet is de advocaat de dagvaarding aan het voorbereiden. Mogelijk wil het bedrijf dit voorkomen.... Verder voor mensen, die overwegen klant te worden. Bestel je de deuren online en je bent niet tevreden dan kun je verhaal halen bij Thuiswinkel als je klacht ten onrechte is afgewezen. Wel even controleren of het bedrijf nog aangesloten is. Laat je de maat nemen van de deuren en er is iets mis, dan is het risico voor jou. Het wordt gezien als een koop in de zaak , ook als je door omstandigheden moet kiezen voor deuren , die je niet hebt gezien. Zoals in mijn geval. Het bedrijf is namelijk niet aangesloten bij een Geschillencommissie. Dan rest de rechtsbijstandverzekering, maar zowel Thuiswinkel als hulp via de rechtsbijstand vergen enorm veel tijd. Ik ben nu een jaar bezig. Zelf een procedure met en gekozen advocaat is voor de enkeling vaak te duur. Verder: maatwerk is zelden terecht en zeker niet bij deuren die gegrond geleverd worden. Kies voor een goede timmerman aangesloten bij een brancheorganisatie en laat deze de deuren bestellen bij een betrouwbare dealer. Ik heb me als vrouw van 71 in de maling laten nemen. Volg niet mijn voorbeeld.
Netjes gedaan.
De deuren zijn gisteren geleverd , en volgens afspraak , ingemeten en gemonteerd. We zijn tevreden. De deuren moesten op maat gemaakt worden omdat er werkelijk niets recht is in onze woning( 1920 ) Het eind resultaat is mooi geworden. Enigste min punt is de levertijd 8-10weken. Al met al een tevreden klant
Nogmaals wil ik mijn teleurstelling…
Nogmaals wil ik mijn teleurstelling uiten in Gigantisch.nl en met name jullie niet-klantvriendelijke service. Vooral het argument dat sommige zaken gerechtvaardigd zouden zijn, omdat Deurengigant al eerder zo heeft gecommuniceerd. Elke keer hebben we dit direct tegengesproken. Maar voor ons is duidelijk dat onderstaande foto’s voor Deurengigant voldoen aan de kwaliteitsnormen van een nieuwe deur en zelf geen enkele verantwoordelijk nemen voor door henzelf veroorzaakte schade. U moet zich schamen.
Onze Tiktok aanraders over Deurengigant reviews en ervaringen.
People don’t get this #fypシ #foryou #anime #animethings #powerscaling
Anime de robô gigante que me emocionou! #anime #otaku #nerd
Zelfde rondje, andere meter! Wat vind jij fijner? 🏃🏻♀️ #hardlopen #hartslagmeter
Slechtste reviews
Binnendeuren incl inmeetservice en montage
- komen afspraken niet na
- klant niet centraal
- inmeetservice onjuiste advies gegeven
- tijdens inmeten verkeerde maat deuren besteld
- monteur chagrijnig en melde afgelakte deuren plaats ik niet
- ze willen geld niet terugeven IPV daarvan nieuwe hogere offerte.
- deze nieuwe offerte wederom onjuiste maten, zelfs monteur kan niet inmeten
- ofwel klant dupe van fout deurengigan.
-houden letterlijk de deur dicht bij klachten
- onkundige onprofessionele bende waar je moet dreigen met juridische stappen om je geld terug te krijgen
Een vervolg op geen Skantrae deuren
Een vervolg op geen Skantrae deuren , geen maatwerk en een reactie van Deurengigant dat hij met mij in gesprek is, wat onwaar is. Reactie op mijn review eind januari 4 dagen geleden ontvangen via Trustpilot. Mogelijk doelt de Deurengigant op de brief van mijn jurist waarin gevraagd wordt om een gesprek en schikking teneinde een gang naar de kantonrechter te voorkomen. Ondanks overtuigend bewijs dat dit niet het geval is, blijft de Deurengigant beweren dat hij Skantrae deuren en maatwerk heeft geleverd. Bij de kantonrechter zal het in dit geval zo gaan dat beide partijen worden gehoord en je op de gang tot een vergelijk moet komen. Als de vertegenwoordiger van Deurengigant niet schikt, zal dat in mijn voordeel zijn. Voor zover ik weet is de advocaat de dagvaarding aan het voorbereiden. Mogelijk wil het bedrijf dit voorkomen.... Verder voor mensen, die overwegen klant te worden. Bestel je de deuren online en je bent niet tevreden dan kun je verhaal halen bij Thuiswinkel als je klacht ten onrechte is afgewezen. Wel even controleren of het bedrijf nog aangesloten is. Laat je de maat nemen van de deuren en er is iets mis, dan is het risico voor jou. Het wordt gezien als een koop in de zaak , ook als je door omstandigheden moet kiezen voor deuren , die je niet hebt gezien. Zoals in mijn geval. Het bedrijf is namelijk niet aangesloten bij een Geschillencommissie. Dan rest de rechtsbijstandverzekering, maar zowel Thuiswinkel als hulp via de rechtsbijstand vergen enorm veel tijd. Ik ben nu een jaar bezig. Zelf een procedure met en gekozen advocaat is voor de enkeling vaak te duur. Verder: maatwerk is zelden terecht en zeker niet bij deuren die gegrond geleverd worden. Kies voor een goede timmerman aangesloten bij een brancheorganisatie en laat deze de deuren bestellen bij een betrouwbare dealer. Ik heb me als vrouw van 71 in de maling laten nemen. Volg niet mijn voorbeeld.
Nogmaals wil ik mijn teleurstelling…
Nogmaals wil ik mijn teleurstelling uiten in Gigantisch.nl en met name jullie niet-klantvriendelijke service. Vooral het argument dat sommige zaken gerechtvaardigd zouden zijn, omdat Deurengigant al eerder zo heeft gecommuniceerd. Elke keer hebben we dit direct tegengesproken. Maar voor ons is duidelijk dat onderstaande foto’s voor Deurengigant voldoen aan de kwaliteitsnormen van een nieuwe deur en zelf geen enkele verantwoordelijk nemen voor door henzelf veroorzaakte schade. U moet zich schamen.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Mijn complimenten aan deurengigant hoe…
Mijn complimenten aan deurengigant hoe ze mijn melding in juni 2023 over een lamme klink aan 1 vd deuren , die ik in het najaar van 2020 bij ze gekocht heb, hebben afgewikkeld. Ik kreeg dezelfde dag nog reactie en na wat mailwisselingen hebben ze contact gelegd met de fabrikant (Dekker hout ) die binnen een paar weken onder garantie een nieuw binnenwerk opstuurde waar het probleem mee op te lossen was Ik ben erg content
Netjes gedaan.
De deuren zijn gisteren geleverd , en volgens afspraak , ingemeten en gemonteerd. We zijn tevreden. De deuren moesten op maat gemaakt worden omdat er werkelijk niets recht is in onze woning( 1920 ) Het eind resultaat is mooi geworden. Enigste min punt is de levertijd 8-10weken. Al met al een tevreden klant
Het bedrijf deurengigant.nl service
Het bedrijf deurengigant.nl service desk veel gebeld ze bedenken vaak voor oplossing. heb veel gemerkt dat ze service goed bezig zijn. heb vergoeding gehad van foutlevering en als deur niet goed is gelijk omgeruild meerderen keren gehad. als mensen dit zeggen is slecht een fabriek maak fouten en service desk niet.