![]()
Foot Locker: Supergoed of Superrommelig? Wat Klanten Echt Ervaren
Mijn indruk van Foot Locker
Ik vind dat Foot Locker echt onvoorspelbaar is. Soms scoor je supergoed met snelle levering en scherpe prijzen, maar dan hoor je ook vaak over vervelende ervaringen zoals trage of foutieve leveringen en een klantenservice die nauwelijks helpt. Zelf heb ik een keer mijn schoenen teruggestuurd, maar het duurde veel langer dan ze beloofden en het kostte me heel wat gedoe. Ze zouden echt transparanter moeten zijn met hun prijzen en het retourproces een stuk eenvoudiger moeten maken. Ook zou het helpen als hun klantenservice vriendelijker en efficiënter reageert op problemen. Zo kunnen ze de balans tussen positieve en negatieve ervaringen beter opmaken.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Onvriendelijk behandeld door personeel
Het was 15 minuten voor sluitingstijd, maar de deur was nog open en er stonden nog een heleboel klanten binnen bij Footlocker Hilversum. Ik liep naar binnen en zocht naar maat M van een Nike shirt. Ik pakte de onderste van de stapel, maar dat was niet de juiste maat dus ik probeerde die weer netjes terug te leggen, maar omdat ik een tas vasthield met mijn ene hand kon ik hem niet helemaal goed terugleggen. Hij viel net naast de stapel en precies toen ik hem opnieuw wilde vastpakken om hem opnieuw te vouwen en recht op de stapel te leggen, kwam de blonde kortere mevrouw met een hele geirriteerd toon naar me toelopen en riep ze: zal ik je helpen, want je gooit echt de hele stapel overeind en dat moeten wij weer allemaal rechtzetten. Dit riep ze heel luidruchtig, geirriteerd en aanvallend. Ik schrok van haar toon en zei dat ik het al gevonden had. Toen riep ze: nou was dat het? Ik zei ja, ik ga dit nu afrekenen bij de kassa. Ik ben echt geschrokken van de manier hoe zij mij aansprak en ik vind het echt heel onvriendelijk. Zo hoor jij een klant absoluut niet te behandelen, vooral niet als je ziet dat ik struggle en je ook netjes kan aanbieden om even mijn tas vast te houden zodat ik het wel goed kan zetten of beter gezegd, even kan afwachten om te kijken of ik wegloop of hem nog recht zet. Want ik was nog bezig. Daarnaast weet je niet of iemand zijn dag had of niet. Onprofessioneel asociaal gedrag.
Foot locker Maastricht
Foot locker Maastricht geen personeel die je kan of wil helpen. Het eerste personeelslid heeft een andere maat gehaald maar toen die maat niet goed was geen hulp voor een ander alternatief, liep gewoon weg en niet meer gezien. Daarna een andere medewerker proberen aan te spreken maar liep tot drie keer toe weg. Geen aanbeveling.
Online schoenen gekocht
Online schoenen gekocht. Zoon (13) blij en heeft ze direct aangedaan. Nu blijkt dat er 2 verschillende maten in de doos zaten. Een 42,5 en een 44,5 (hoe dan). Helaas omdat mijn zoon ze heeft gedragen kunnen ze er niets meer aan doen, volgens de klantenservice, die overigens telefonisch niet bereikbaar is.. Als pleister op de wond 10% korting op een volgende bestelling. Ja dag...
Onze Tiktok aanraders over Foot Locker.
Giving cuffing season a whole new meaning with these exclusive Foot Locker Salomon ACS+
The latest and greatest at Foot Locker. #FootLockerID #TheHeartOfSneakers
Cửa hàng footlocker đầu tiên tại việt nam có gì ?? #review #footlocker #vute
Slechtste reviews
Onvriendelijk behandeld door personeel
Het was 15 minuten voor sluitingstijd, maar de deur was nog open en er stonden nog een heleboel klanten binnen bij Footlocker Hilversum. Ik liep naar binnen en zocht naar maat M van een Nike shirt. Ik pakte de onderste van de stapel, maar dat was niet de juiste maat dus ik probeerde die weer netjes terug te leggen, maar omdat ik een tas vasthield met mijn ene hand kon ik hem niet helemaal goed terugleggen. Hij viel net naast de stapel en precies toen ik hem opnieuw wilde vastpakken om hem opnieuw te vouwen en recht op de stapel te leggen, kwam de blonde kortere mevrouw met een hele geirriteerd toon naar me toelopen en riep ze: zal ik je helpen, want je gooit echt de hele stapel overeind en dat moeten wij weer allemaal rechtzetten. Dit riep ze heel luidruchtig, geirriteerd en aanvallend. Ik schrok van haar toon en zei dat ik het al gevonden had. Toen riep ze: nou was dat het? Ik zei ja, ik ga dit nu afrekenen bij de kassa. Ik ben echt geschrokken van de manier hoe zij mij aansprak en ik vind het echt heel onvriendelijk. Zo hoor jij een klant absoluut niet te behandelen, vooral niet als je ziet dat ik struggle en je ook netjes kan aanbieden om even mijn tas vast te houden zodat ik het wel goed kan zetten of beter gezegd, even kan afwachten om te kijken of ik wegloop of hem nog recht zet. Want ik was nog bezig. Daarnaast weet je niet of iemand zijn dag had of niet. Onprofessioneel asociaal gedrag.
Foot locker Maastricht
Foot locker Maastricht geen personeel die je kan of wil helpen. Het eerste personeelslid heeft een andere maat gehaald maar toen die maat niet goed was geen hulp voor een ander alternatief, liep gewoon weg en niet meer gezien. Daarna een andere medewerker proberen aan te spreken maar liep tot drie keer toe weg. Geen aanbeveling.
Online schoenen gekocht
Online schoenen gekocht. Zoon (13) blij en heeft ze direct aangedaan. Nu blijkt dat er 2 verschillende maten in de doos zaten. Een 42,5 en een 44,5 (hoe dan). Helaas omdat mijn zoon ze heeft gedragen kunnen ze er niets meer aan doen, volgens de klantenservice, die overigens telefonisch niet bereikbaar is.. Als pleister op de wond 10% korting op een volgende bestelling. Ja dag...
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Snel bezorgd, alles prima!
Adidas sneakers besteld. Twee dagen later bezorgd. Ik was wat huiverig na het lezen van de reviews maar bij mij geen problemen. Alles positief! Bevestiging van bestelling gekregen, track en trace bezorging. Sneakers zagen er perfect uit.
Binnen 2 dagen mijn bestelling binnen
Binnen 2 dagen mijn bestelling, adidas samba, binnen. Was wat ongerust na alle reviews hier, maar het kan dus ook gewoon goed gaan gelukkig!!