![]()
LANDE: Waarom zijn klanten zo blij? Ontdek hun ervaringen!
Mijn indruk van LANDE
Ik ben zelf echt blij met LANDE. De producten die ik heb gekocht zijn van topkwaliteit en het advies dat ik kreeg was heel deskundig. Wat ik vooral fijn vind, is hoe klantgericht ze zijn; mijn levering was super snel en toen ik iets wilde retourneren, ging dat ook heel makkelijk. De klantenservice is altijd vriendelijk en als je een probleem hebt, lossen ze dat echt goed op. Toch merk ik soms dat sommige dingen niet helemaal duidelijk zijn, bijvoorbeeld de contractvoorwaarden kunnen beter uitgelegd worden. Het zou fijn zijn als ze hier wat transparanter over zijn, zodat je precies weet wat je tekent. Over het algemeen voel ik me echter heel goed geholpen door LANDE en zou ik ze zeker aanraden.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Een open uitnodigend advies
Een open uitnodigend advies aansluitend aan mijn wensen. Correcte uitleg en afhandeling, heldere afspraken en deze goed uitvoeren, Chapeau!
Ik ben geholpen door Lucas van der…
Ik ben geholpen door Lucas van der Velde en hij heeft mij zeer kundig geholpen. Heel prettig en vriendelijk. Zeer duidelijk advies, waardoor zowel mijn moeder en ik een goede keuze hebben kunnen maken, chapeau!
Te ‘eager’ om een contract af af te…
Te ‘eager’ om een contract af af te sluiten. Na lezing van de details geconstateerd dat de details onvoldoende telefonisch werden besproken. Het veronderstelde elektra gebruik strookt niet met de werkelijkheid, waardoor het maandbedrag te laag werd vastgelegd. Tip: geef de klant tijd om op z’n gemak het contract in detail door te lezen, alvorens om een handtekening te vragen. Nu kan ik gelukkig het contract nog ontbinden.
Onze Tiktok aanraders over LANDE.
King the Land review #netflix #kdrama #fyp @Netflix K-Content
Pack my suitcase to go to Iceland 🤎 Wat een waanzinnig land is IJsland! We zijn hier nu 3 dagen en hebben al zo veel bijzondere plekken gezien. Dus mocht IJsland nog op je bucket list staan, gaan! Wat tips voor als je in november naar IJsland gaat: - Werk met laagjes: hempjes, pulleys/truien, thermokleding, zo heb je het nooit koud en kan je altijd iets uitdoen als de zon gaat schijnen. - Neem naast moonboots/bergschoenen ook anti slip elementen mee. Zeker als je naar de geisers of gletsjers wil, dan is dit een must! - Neem warme kleding/ski wear mee, want het kan behoorlijk koud zijn in IJsland in november. - Neem een zonnebril + zonnebrandcrème mee. Ondanks dat het veel kan regenen en sneeuwen in november, breekt soms ook de zon door. - Neem badkleding mee voor als je naar een lagoon of hot springs gaat 🫶🏻 - Een poncho/regenhoes voor je tas is ook fijn, als je bijvoorbeeld naar de watervallen gaat. - Uiteraard film gear! Ik heb alleen een tripod mee, maar als je een drone hebt, zeeeker een aanrader om die mee te nemen. Ik heb al zoo veel toffe drone beelden gezien van IJsland! - Pinnen: je kan heel makkelijk pinnen met je pinpas of creditcard, maar je betaalt wel een fee. Tip: gebruik apps zoals Wise en koppel deze aan je Apple Pay. Dan is de fee lager en kan je makkelijk overal met je telefoon betalen. - Powerbank! Het is koud in IJsland dus je batterij van je telefoon gaat sneller leeg. En als je toffe beelden wil maken, zou ik zeker een powerbank meenemen. Sla deze post zeker op als je ook naar IJsland wil gaan! Wij gaan weer verder dit land ontdekken, fijn weekend lieverds! 🥰 Ski wear:
Have you been to Åland? 🤩 #yourtraveltofinland #åland
Slechtste reviews
NIET DOEN!
Mooi verhaal verkocht gekregen aan de telefoon Met uitleg en opnames en toelichtingen onder welke wet ze allemaal niet vallen en welke keurmerken er niet van toepassing zijn echter na het controleren van dit aanbod bij Eneco de leverancier zelf bleek het complete onzin en kwam ik twee keer duurder uit Eneco geeft aan dat als ze een aantal factoren veranderen ze tot dit lage maandbedrag komen om je vervolgens een jaar of drie jaar contract te laten tekenen. NIET DOEN!!
Deze club wil alleen maar verkopen en…
Deze club wil alleen maar verkopen en als er achteraf toch problemen om de hoek komen zijn ze niet thuis De telefoniste kan je niet verder helpen en op een terugbelverzoek word niet gereageerd Ben inmiddels al 1,5 week bezig om met ze in contact te komen
Slecht advies
Het advies leek gunstig maar na een maand ( nadat ik was overgestapt) werd er gevraagd of ik er toch maar even €150 wilden opwaarderen anders moest ik een eind bedrag van zo’n €800 bij betalen. Dus met de boete erbij van het overstappen ,die ik er na 1 keer al uit zou hebben voel ik me nog al opgelicht ( ik werd net alweer gebeld voor zo’n “fantastisch”advies .
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Vriendelijk en heel duidelijk, komt afspraken na
Lieke is heel vriendelijk, geeft duidelijk antwoorden op vragen. Ze komt haar afspraken tot nu toe na. Heel prettig
Ik ben geholpen door Lucas van der…
Ik ben geholpen door Lucas van der Velde en hij heeft mij zeer kundig geholpen. Heel prettig en vriendelijk. Zeer duidelijk advies, waardoor zowel mijn moeder en ik een goede keuze hebben kunnen maken, chapeau!
Toni gaf Duidelijke inform was zeer…
Toni gaf Duidelijke inform was zeer klantgericht. Goed luisteren. Vriendelijk geholpen. Kreeg zelfs naam en telefoonnummer voor evt. vragen. Gesprek kwam vertrouwensvol over. Nam genoeg tijd om alles te bespreken en waar nodig te verduidelijken. Gaf me zelfs bedenktijd en belde volgens afspraak terug. Nu afwachten of alle partijen de overstap correct afhandelen.