Persoonlijk vind ik de reviews over Mango nogal wisselvallig. Ik heb zelf meegemaakt dat de voorraad soms niet klopt – je ziet iets online beschikbaar staan, maar bij bestellen blijkt het toch uitverkocht. Dat is best frustrerend. Ook de communicatie kan beter; toen ik een vraag had over mijn bestelling, duurde het langer dan verwacht voordat ik een reactie kreeg. Daarnaast zou de website een opknapbeurt kunnen gebruiken, want het is soms lastig om goed door de site te navigeren en het bestelproces verloopt niet altijd vlekkeloos. Aan de positieve kant waardeer ik de snelle levering en de duurzame verpakkingen echt. Ik zou graag zien dat Mango deze verbeterpunten oppakt zodat de algehele winkelervaring consistenter wordt.
De door ons geselecteerde videos.
we bought a $300 mango 🥭
the world's most expensive mango...🥭
VIRAL Mango Ice Cream
Ik vond de productkwaliteit van Mango over het algemeen goed. Mijn favoriete jurk van afgelopen seizoen voelde hoogwaardig aan en zat perfect, zelfs na meerdere keren wassen bleef hij er als nieuw uitzien. Toch heb ik wel een keer een trui gekregen die al na een paar weken begonnen was te pillen. Toen ik contact opnam over de garantie, duurde het even voordat ik een vervanging kreeg. Het zou top zijn als Mango sneller reageert op garantievragen en misschien strenger controleert op de kwaliteit voordat ze producten naar klanten versturen. Zo is de ervaring echt perfect.
Voor mij klopt de prijs-kwaliteitverhouding bij Mango best goed. Ik heb bijvoorbeeld een paar gezellige truien en jurken gekocht die niet alleen betaalbaar waren, maar ook lang meegaan zonder snel slijtende plekken. Een keer was ik echt tevreden met mijn aankoop van een elegante jas die perfect paste en van goede stofkwaliteit was. Toch is er ruimte voor verbetering. De leveringen kunnen soms traag zijn, zoals toen mijn bestelling van drie dagen vertraging had zonder duidelijke communicatie. Ook zou ik willen dat de klantenservice makkelijker bereikbaar is, vooral als je vragen hebt over een retour of een defect artikel. Als Mango hier wat aan werkt, wordt de prijs-kwaliteitverhouding nog aantrekkelijker.
Eigenlijk ben ik behoorlijk teleurgesteld in de klantenservice van Mango. Een paar keer probeerde ik contact op te nemen over een retourzending, maar de lijn zat altijd vast of ik moest uren wachten voordat iemand opnam. Een keer had ik een incomplete set ontvangen en het duurde weken voordat ik mijn geld terugkreeg. Het zou echt helpen als Mango hun klantenservice beter toegankelijk maakt, bijvoorbeeld door een online chatfunctie toe te voegen of de reactietijd te verkorten. Ook zou het duidelijker moeten zijn op de website hoe je een klacht kunt indienen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Een beetje meer transparantie en snellere afhandeling zouden een groot verschil maken.
Mijn ervaring met de levering van Mango was eigenlijk best goed. Mijn bestelling kwam snel aan, precies binnen de aangegeven termijn, en het pakketje was mooi en stevig verpakt. Dat waardeer ik echt, want zo blijft alles zonder schade bij je aankomen. Ook vond ik het fijn dat de verzending gratis was, dat maakt het bestellen soms net iets prettiger.
Maar er was ook een keer een probleem toen ik iets wilde retourneren. Het mocht een beetje langer duren dan ik had verwacht om mijn geld terug te krijgen, en het was lastig om duidelijkheid te krijgen van de klantenservice. Het zou echt beter zijn als Mango de terugbetalingen sneller kan regelen en de communicatie met klanten soepeler kan laten verlopen. Daarnaast zou het handig zijn als je beter op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling, vooral als er vertragingen zijn. Al met al is er zeker ruimte voor verbetering, maar de basiservaring was positief.
Ik heb zelf best wat ervaringen met Mango en ik moet zeggen dat hun reputatie soms wat shaky is. De kleding is meestal wel trendy en niet te duur, wat ik wel waardeer. Maar ik vond het laatst super frustrerend toen ik een verkeerd artikel kreeg en er uren over deed om contact op te nemen met de klantenservice. Ze reageerden pas na meerdere e-mails, wat echt tijdverspilling was. Mango zou echt kunnen werken aan een snellere en vriendelijkere klantenservice, misschien met meer medewerkers of een betere training. Ook zou het handig zijn als ze prijzen en aanbiedingen duidelijker communiceren, zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij het afrekenen. Als ze deze punten aanpakken, denk ik dat hun reputatie veel sterker kan worden.
Ik vind het tof dat Mango echt bezig is met duurzaamheid. Toen ik hun kleding kocht, viel me meteen de milieuvriendelijke verpakkingen op; geen plastic zakjes, maar stevige kartonnen dozen. Dat geeft een goed gevoel, weet je. Toch denk ik dat ze nog meer kunnen doen, bijvoorbeeld door meer gebruik te maken van gerecyclede materialen in de kleding zelf of door een inleverpunt te organiseren voor oude kleding. Innovatie zit er ook in dat ze nieuwe duurzame stoffen blijven ontwikkelen. Het zou geweldig zijn als Mango transparanter was over hun duurzaamheidsdoelen en de voortgang daarvan deelt met klanten.
Ik vind de aanbiedingen van Mango soms best verwarrend. Vaak zie je een gratis verzending als je een simpel T-shirt koopt, wat handig is. Maar laatst kocht ik een mooie jurk en kwam er 5 dagen later achter dat die eigenlijk voor de helft van de prijs te krijgen was tijdens een flash sale. Dat was behoorlijk tegenvallen. Het zou fijn zijn als Mango duidelijker communiceert over hun promoties, zodat je beter kunt timing je aankopen. Misschien kunnen ze ook een nieuwsbrief sturen met exclusieve deals voor vaste klanten. Zo krijg je meer waar voor je geld zonder dat je teleurgesteld raakt.
Nieuwste reviews
Zeer tevreden!
Hier haklaarsjes besteld in de korting voor 30euro, zeer comfortabel en mooi!
Heb er een simpel T-shirt bij gedaan voor de gratis verzending, had toch nog een nieuwe nodig (deze zit ook lekker trouwens).
Pakketje kwam op tijd, goed verpakt in een mooie doos en onbeschadigd.
Zeer tevreden!
Hoe incapabel kan je zijn. Wil je iets online bestellen, krijg je een melding dat je emailadres ongeledig is. Ik gebruik deze al 20 jaar. Afijn, dan maar in de winkel... o nee, de winkelvoorraad functie werkt ook niet.
2 weken geleden een bestelling gedaan bij mango en heb mijn bestelling nog steeds niet binnen!
Op mails reageren ze niet meer en het telefoon nummer doet het niet!!
Bestel niet bij mango
Hoe incapabel kan je zijn. Wil je iets online bestellen, krijg je een melding dat je emailadres ongeledig is. Ik gebruik deze al 20 jaar. Afijn, dan maar in de winkel... o nee, de winkelvoorraad functie werkt ook niet.
Hier haklaarsjes besteld in de korting voor 30euro, zeer comfortabel en mooi!
Heb er een simpel T-shirt bij gedaan voor de gratis verzending, had toch nog een nieuwe nodig (deze zit ook lekker trouwens).
Pakketje kwam op tijd, goed verpakt in een mooie doos en onbeschadigd.
Zeer tevreden!
Een trui besteld. Helaas zaten er na een paar keer dragen al twee gaatjes in. Ik heb daarom contact gezocht met de klantenservice via hun contactformulier.
Ze konden helaas geen nieuwe trui geven omdat deze niet meer op voorraad was. Maar ze hebben mij wel netjes mijn geld terug gegeven, zodat ik de gaten eventueel kan laten repareren.
Het duurt inderdaad even voordat de klacht behandeld was, maar de geboden oplossing was naar grote tevredenheid. Ik kan me niets voorstellen bij alle negatieve reviews die geplaatst zijn.
Ik ben erg tevreden met Mango!
Ik had zelf een fout gemaakt door een foutief e-mailadres in te voeren (geen log-in aangemaakt), dus ik kreeg geen gegeven via de mail.
Een alleraardigste dame heeft me top geholpen via de helpdesk.
Tussen alle negatieve berichten hier een positief bericht.