Mijn indruk van Leg&go

Ik heb zelf flink wat reviews over Leg&go doorgenomen en ik moet zeggen dat de meeste mensen het echt goed vinden. Vooral de hoge kwaliteit van de producten en de snelle klantenservice vallen vaak op. Toen ik zelf een defect product had, reageerde het team supervriendelijk en losten ze het snel op. Toch zie ik dat sommige reviews klagen over de hoge commissiekosten en soms wat stroef communiceren. Het zou mooi zijn als Leg&go hier wat aan kan werken, bijvoorbeeld door de commissies transparanter te maken en de communicatie soepeler te laten verlopen. Over het algemeen geven de reviews een positieve indruk en dat geeft me vertrouwen in hun diensten.

De door ons geselecteerde videos.


leg
the DOWNFALL of Leg. (PACKGOD, void, Park)
LEG DAY CONSEQUENCES 😅

Nieuwste reviews

makkelijk bezwaar maken

Het was makkelijk een bezwaar in te dienen. Je moet wel veel geduld hebben. Maar in ons geval heeft het zich geloond.

O
Olga 5 maanden geleden
8
Totaal
Zou hier weer kopen?

Na 3/4 jaar ons geld ontvangen

Het heeft ongeveer een 3/4 jaar geduurd voor we onze claim met succes hebben mogen ontvangen. De website is zeer toegankelijk en helpt je bij elke stap. Het neemt de kopzorgen van zo’n claim aan te maken volledig weg en voert de juridische stappen voor jouw uit. Een echte aanrader!

S
Sander Koningsveld 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Ze alles gedaan ze hebben gedaan wat ze konden wat ze konden.

Ze alles gedaan wat ze konden. Al had ik zeker meer verwacht als vergoeding. Ik hou niet genoeg over om mij kosten te dekken die gemaakt had. En dat verwacht je wel.

C
Consumer 5 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Leg&go.


😁😁😁 #high #leg #girls

#dc #dlaciebie #minidress #blackdress #pantyhose #legs #blonde

Gaby and Michelle Today 🤩 #GabyLozoya #MichelleOrozco

Slechtste reviews

OPLICHTERIJ

Ik had vlucht vertraagd (een onderbedrijf van Yource) gecontacteerd i.v.m. een vertraging via Ryanair. Langere tijd later sturen ze mij pas een mail ivm de terugbetaling van mijn vlucht. Onderwijl is dit al MAANDEN tussen mij en Ryanair geregeld. De mails eindigen in spam, uiteindelijk stuur ik hen dat ik alles via Ryanair heb kunnen regelen en sturen ze mij een rekening van meer dan 100 euro om hun hulp te compenseren. Vlucht vertraagd heeft mij met NIETS geholpen. Alles is tussen mij en Ryanair gebeurd en ze eisen de helft van mijn vergoeding. Degoutante geldwolven gewoon. Ik heb ook nooit mijn letterlijke toestemming gegeven geld aan te rekeningen voor hun niet bestaande hulp. (Edit: Dit stond in kleine lettertjes aangeduid! Er staat ook dat je tekent om akkoord te gaan met de prijslijst, maar hierbij staat niet dat je dit alsnog moet betalen als je het geschil alleen kunt oplossen. Verder staat er dat je akkoord gaat met een 'juridische volmacht' daar waar men zou verwachten dat er wordt vermeld dat dit betalend is.) Gezien beide partijen onderling een akkoord hadden bereikt, zou de zogezegde zaak van Vluchtvertraagd toch moeten zijn doorgehaald? Maar ik zie dat ze tegen andere reviewers zeggen dat ze sowieso geld eisen. Ook linkt de site naar de reviews van Yource, die wel goed zijn. Terwijl die van vluchtvertraagd enkel 1/5 sterren hebben. Als dit geen oplichterij is, is het op z'n minst misleidende reclame, wat ook niet correct is. Edit als reactie op de reactie van Yource: Bedankt voor het antwoord en de verduidelijking. Ik blijf wel bij mijn gedacht dat jullie site enorm misleidend is, waar uren kan over gesproken worden of dit al dan niet oplichterij is. Het verwijzen naar de reviews van Yource vind ik een vrij bedenkelijke beslissing, want het valt ook op dat de website van vlucht-vertraagd zelf enkel slechte reviews heeft. Ook het betalingsproces is enorm onduidelijk. Ja, ik heb mij toestemming ingediend, maar dit was totaal niet duidelijk gecommuniceerd. Yource zegt dat ze niet begrijpen waarom er twee klachten zijn ingediend. Dit is omdat ik mij tot meerdere derden heb gericht, waarvan enkel jullie site de helft van mijn vergoeding eist. Bij Skycop is alles meteen stopgezet zodra er naar het gecommuniceerd werd dat de betalingen waren afgerond, dit zonder compensatie die vereist was. Ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat als Vlucht-Vertraagd écht met de klanten begaan was, ze het al niet duidelijker hadden gemaakt op de website hoe veel geld zij al dan niet eisen, aangezien ik verre van de enige ben die niet wist dat jullie geld eisten. Hierbij baseer ik mij op zowel Google Reviews én Trustpilot. Het is dus geen gezeur van 'ik heb horen zeggen van iemand dat...' etc. zonder enig bewijs dit te staven. Kortom, jullie site is misleidend. Zeker het verwijzen naar reviews van een moederbedrijf dat niet 100% binnen de branche ligt van deze tak vind ik zeer vreemd. De mails die ik gestuurd hebben waren enorm onprofessioneel, maar ik hoop dat, zelfs al betaal ik deze rekeningen, er op z'n minst iets wordt aangepast aan de interface van jullie website, zodat toekomstige consumenten weten waar ze mee te maken hebben. Ik wil uitgaan van jullie goede wil, maar vind het toch opvallend dat er, ondanks de vele klachten dat jullie ontvangen hebben, geen acties ondernomen zijn. Er werd mij ook door Yource de vraag gesteld waarom ik (en andere personen) de aanvraag hebben ingediend via meerdere instanties. Maar een vlucht die vertraagd is vaak iets waar veel mensen amper tot niet mee te kampen krijgen. Dit zouden net de instanties moeten zijn die extra informatie en begeleiding aanbieden aan hun consumenten. Ergens duidelijk zetten dat er kosten worden aangerekend en benadrukken om niet bij meer dan één instantie de aanvraag in te dienen, lijkt mij toch niet zo een onredelijke verwachting.

A
Anneliese Rozemarijn V.T. 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Ik zou het afraden.

Nou vakantie hehe eindelijk lekker weg. En dan, vertraging aan het begin van je reis. Hierdoor 23 uur gestrand in een stad, in een hotel, maar niet op je bestemming. Het kan gebeuren, maar dan ga je in zee met vlucht vertraagd. Claim is ingediend in Oktober 2023. Na 2 maanden kregen wij bericht dat onze handtekeningen niet goed waren en hierdoor de claim was afgewezen door de luchtvaartmaatschappij. Dus er moesten ( volgens vlucht vertraagd) een juridische procedure aan te pas komen. Ik dacht wacht eens even ik wil de papieren zien van de afwijzing van de claim. Zo heb ik mij beroept op de AVG en inzage in mijn dossier gevraagd. Kort hierna werd ik gebeld door Frans van de juridische afdeling van vlucht vertraagd. Deze legde mij uit dat door de luchtvaartmaatschappij het verzoek was gekomen mijn contract opnieuw te tekenen omdat de luchtvaartmaatschappij mijn handtekening niet vond lijken op die op mijn paspoort. Frans vertelde mij dat dit een nieuw dingetje was waardoor de luchtvaartmaatschappij de claim kon afwijzen. Op dit moment was de commissie van vlucht vertraagd 29%. Door het starten van de juridische procedure kwam hier naar zegge van Frans nog eens 15% bovenop. Dit vond ik wel erg veel en zei dat ik de claim zelf wilde gaan oppakken. Ik moest een nieuw contract tekenen dus ik dacht geen binding met vlucht vertraagd. Frans zei dat ik als particulier geen claim kon indienen bij onze luchtvaartmaatschappij omdat zij dit niet accepteren. Dus zo haalde Frans mij over om een nieuw contract te tekenen. Frans zei heel vriendelijk:" Als je vragen hebt mag je mij altijd bellen of berichten op dit nummer." Dit schepte flink wat vertrouwen. Een paar weken later besloot ik Frans eens te appen over de stand van zaken. 15-02-2024 is dat bericht verzonden. Tot op vandaag nog geen bericht terug mogen ontvangen. Ook wanneer ik bel, geen gehoor. En dan nog het mooiste per 01-01-2024 heeft vlucht vertraagd zijn commissie opgeschroefd naar 35%. Was het nieuwe contract nu nodig voor de juridische stappen? Of was dit om de hogere commissie op te kunnen strijken. Ik zie dit als misleiding en vind dat dit soort zaken niet thuishoren in een juridische wereld. Evenals het weigeren om inzage in een dossier te geven dit is een wettelijk recht van de consument. Tot op heden nog geen betaling gehad. Wel elke maand een automatisch e-mailtje waar instaat dat de procedure nog loopt.

L
Luk Reichrath 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

DUURT VEEL TE LANG EN JE MOET STEEDS…

DUURT VEEL TE LANG EN JE MOET STEEDS OPNIEUW GEGEVENS HERINVOEREN OF BEVESTIGEN

L
LUC M.M. LEURIDAN 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Na iets meer dan 2 jaar toch succes.

Na iets meer dan 2 jaar toch succes. Het begin tussen Vluchtvertraagd.nl en mij was stroef. Maar uiteindelijk toezegging gekregen dat het geld binnen 14 dagen op de rekening moet staan.

n
nigel de ,meijer 6 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Vertraging ryan air

Bedankt voor de goede opvolging

B
Barry Degryse 6 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Vanaf het begin werd uitgelegd hoe men…

Vanaf het begin werd uitgelegd hoe men te werk zal gaan en wat de kosten zijn die hieraan verbonden zijn ( het percentage). Regelmatig werden wij op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Daar waar wij alle hoop op een vergoeding hadden opgegeven is het hen toch gelukt! Dank jullie wel.

W
Wilhelmien Knapen 6 maanden geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review