Ik heb zelf gemengde ervaringen met de reviews over La Redoute. Veel mensen zijn blij met de stijlvolle kleding en snelle levering, wat natuurlijk een pluspunt is. Maar ik zag ook vaak klachten over beschadigde spullen bij de levering en onduidelijke prijsopgaven. Zelf merkte ik dat het lastig kon zijn om contact te krijgen met de klantenservice en dat de antwoorden niet altijd even behulpzaam waren. La Redoute zou echt transparanter kunnen zijn met hun prijzen en het retourproces een stuk eenvoudiger kunnen maken. Daarnaast zou meer training voor het klantenserviceteam helpen om frustraties bij klanten te verminderen.
De door ons geselecteerde videos.
La Redoute UK Website Review
New bed linen with our #RedouteGirls Nanja ☕
Expensive Home Items I Would Never Buy Again (brutally honest reviews)
Persoonlijk heb ik nogal wisselende ervaringen gehad met de productkwaliteit van La Redoute. Een keer bestelde ik een elegante fauteuil die er in het begin fantastisch uitzag, maar na een paar maanden begon de stof al flink te slijten. Dat was natuurlijk teleurstellend. Ook had ik een keer een set beddengoed ontvangen waarbij er een knoop miste, wat het meteen wat lastig maakte om het in elkaar te zetten. Aan de positieve kant was de levering altijd snel en reageerde de klantenservice snel toen ik contact opnam. Ze boden meteen een oplossing aan toen er iets misging, wat ik erg waardeerde. Ik denk dat La Redoute kan verbeteren door beter te letten op de duurzaamheid van hun producten en ervoor te zorgen dat bestellingen compleet en in goede staat aankomen. Dat zou de algehele ervaring zeker een stuk fijner maken.
Ik ben zelf behoorlijk tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding bij La Redoute. De jas die ik laatst kocht voelt echt stevig aan en ziet er veel duurder uit dan hij is. Ook de schoenen die ik had besteld, zijn super comfortabel en gaan lang mee. Toch had ik één keer problemen met een kortingscode die niet werkte, wat best irritant was. Het zou top zijn als ze hun kortingssystemen wat soepeler maken en duidelijker communiceren over prijswijzigingen. Ook een snellere en eenvoudigere manier om terug te betalen als er iets mis is met een product zou de ervaring echt verbeteren. Al met al krijg ik veel waar voor mijn geld, maar er is altijd ruimte voor verbetering!
Persoonlijk heb ik best verschillende ervaringen gehad met de klantenservice van La Redoute. Een keer moest ik snel een kledingstuk retourneren omdat het niet paste. Via de chat op de website was dat super makkelijk geregeld en kreeg ik mijn geld binnen een paar dagen terug. Dat vond ik echt handig! Maar een andere keer had ik geen bevestigingsemail gekregen na mijn bestelling, wat best frustrerend was. Ik moest even rondzoeken en uiteindelijk toch contact opnemen via WhatsApp, wat ook werkte, maar het duurde wat langer dan ik had gehoopt. Het zou echt fijn zijn als La Redoute ervoor zorgt dat alle bevestigingen automatisch en direct verstuurd worden. Daarnaast zou het top zijn als ze nog sneller reageren wanneer er iets misgaat, zodat je niet zo lang hoeft te wachten op een oplossing. Over het algemeen is de service goed als het goed gaat, maar consistentie en snellere communicatie kunnen zeker beter.
Ik heb zelf nogal wisselende ervaringen gehad met de levering en retour bij La Redoute. Een keer kwam mijn bestelling supersnel aan en zat alles keurig verpakt, wat echt fijn was. Maar een ander moment had ik geen van mijn spullen ontvangen en het duurde een eeuwigheid voordat ik een terugbetaling kreeg. Ook was het lastig om iemand van de klantenservice te bereiken toen ik iets wilde retourneren. Ze zouden echt moeten werken aan betere communicatie en betrouwbaardere leveringen, zodat klanten niet zo veel stress hebben.
Ik vind de reputatie van La Redoute best wisselvallig. Persoonlijk ben ik blij met de stijl en de kwaliteit van hun kleding, maar ik heb ook wat minder goede ervaringen gehad met hun klantenservice. Een keer duurde het echt te lang voordat ik een antwoord kreeg op een retourvraag, wat frustrerend was. Ze zouden echt kunnen verbeteren door sneller te reageren en transparanter te zijn met hun reviews. Ook zou het fijn zijn als ze meer verantwoordelijkheid nemen wanneer er iets misgaat, zodat je als klant het gevoel hebt dat je serieus wordt genomen. Als ze hier wat aan werken, kan hun reputatie echt een stuk sterker worden.
Ik vind dat La Redoute wel meer kan doen op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Natuurlijk zijn de dekens super comfortabel en het is leuk dat ze regelmatig nieuwe designs uitbrengen. Maar ik mis dat ze echt duurzame materialen gebruiken, zoals biologisch katoen of gerecyclede stoffen. Ook was het lastig om informatie te vinden over hoe je de dekens milieuvriendelijk kunt onderhouden. Het zou top zijn als ze hier transparanter over zijn en meer eco-vriendelijke opties aanbieden. Daarnaast was mijn eerste bestelling via de telefoon best ingewikkeld. Een eenvoudigere online bestelprocedure zou niet alleen innovatiever zijn, maar ook duurzamer doordat er minder fouten en herbestellingen nodig zijn.
Ik vind de aanbiedingen en promoties bij La Redoute soms best lastig. Laatst probeerde ik een kortingscode te gebruiken voor een nieuwe jas, maar die werkte gewoon niet en dat was echt vervelend. Aan de andere kant zijn er ook wel regelmatig goede deals, zoals tijdens de seizoensuitverkoop waarbij ik vaak iets moois kan scoren. Het zou top zijn als de kortingscodes betrouwbaarder waren en als de prijzen en promoties duidelijker gecommuniceerd worden. Zo voorkom je verwarring en kun je echt optimaal profiteren van de aanbiedingen zonder gedoe.
Nieuwste reviews
Vieze vlekken in kussensloop en geen service
Ik kreeg een kussensloop met meerdere vieze vlekken erin… echt niet oké. Vervolgens krijg ik als oplossing dat ik hem kan retourneren, en dan mijn geld terug krijg.
…
Dat lijkt mij geen oplossing. Als ik er toch een wil moet ik een nieuwe bestellen. Vind ik hele slechte service. Heb ik ook gezegd maar ze willen er niets aan doen.
Vervolgens plaats ik hier een review en wordt net gedaan of ik contact kan opnemen om het op te lossen. Ik krijg vervolgens exact dezelfde oplossing.
Ik koop hier in elk geval geen (gebruikte) kussenslopen meer.
Een prachtige salontafel besteld, maar bij het in elkaar zetten is geen gebruiksaanwijzing geleverd. Ook geen pakbon, factuur of een retourlabel. Een vreselijk lastig tafel om in elkaar te zetten en wij hebben besloten het te retourneren. Geprobeerd een retour formulier te downloaden en daar gaat het totaal mis. Dit is ons niet gelukt. Nu retour gestuurd op eigen kosten, helaas naar België en dat kostte aardig wat. Wees gewaarschuwd als je hier koopt. Hopelijk storten ze het aankoop bedrag nog terug op mijn rekening.
Vandaag zouden mijn slippers geleverd worden.
Ik hoorde onze brievenbus en wat blijkt....de slippers.
Ik pak de papieren zak van de deurmat en ik zag het meteen.De zak was al open geweest en opnieuw dichtgeplakt.
Géén slippers in de zak alleen de pakbon.
Na meteen gebeld te hebben met La redoute wordt er nu een onderzoek ingesteld bij Post NL.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt.Te gek voor woorden!
Hopelijk wordt het toch nog goed opgelost.
Zo dankbaar om deze plek mijn thuis te kunnen noemen 🤍 | Publiciteit met
MINI LA REDOUTE A/W HAUL @LaRedouteUK Let me know if you want more styling videos here
If you love Sezane you need to check out @La Redoute #frenchfashion
Slechtste reviews
Vieze vlekken in kussensloop en geen service
Ik kreeg een kussensloop met meerdere vieze vlekken erin… echt niet oké. Vervolgens krijg ik als oplossing dat ik hem kan retourneren, en dan mijn geld terug krijg.
…
Dat lijkt mij geen oplossing. Als ik er toch een wil moet ik een nieuwe bestellen. Vind ik hele slechte service. Heb ik ook gezegd maar ze willen er niets aan doen.
Vervolgens plaats ik hier een review en wordt net gedaan of ik contact kan opnemen om het op te lossen. Ik krijg vervolgens exact dezelfde oplossing.
Ik koop hier in elk geval geen (gebruikte) kussenslopen meer.
Ik bestel een paar sneakers, zet ze in mijn mandje en aangezien ik moest werken wou ik thuis op mijn eigen computer betalen…
En ondanks dat ze in mijn mandje zaten zijn ze plots uitverkocht????
Zonder waarschuwing of eender wat???
Eerste bestelling maar ook laatste dus…
Ik heb nu al een aantal keren hier besteld.
Ik hou van hun styl die hier in Nederland nergens te vinden is.
Mijn huis is samen met Loberon en La redoute helemaal leuk .
Ook hun kleding is geweldig.
Ik schrik wel van de reviews over moeilijke retouren etc ,hopelijk gebeurt mij dat niet en verbeteren ze dit en ook hun bereikbaarheid ( bij mij was altijd alles ok daarom nooit nodig gehad)
Channe Greve
Goede leveringen, kwaliteit producten, goed verpakt!
Ik heb vele slechte reviews gezien en getwijfeld of ik wel moest bestellen. Maar vanwege de goede prijzen kon ik het niet laten.
Alles is echt op en top! Hele mooie producten, snelle levering en dat voor een hele goede prijs. Alles komt super goed veilig verpakt binnen!
Zeker een aanrader. Ga hier nog veel meer bestellen!
Top website! Met een mooi gamma voor iedereen.
Badkamer op zondag besteld en deze werd woensdag geleverd.
Zeer goede koerierdienst, ik kon zelf online een datum kiezen voor de levering.
En het belangrijkste, ik heb alles zonder schade ontvangen!
Ik ga zeker en vast nog bestellen! Ik ben grote fan!