Persoonlijk vind ik Internet-Bikes een prima keuze als je snel een fiets wilt scoren tegen een goede prijs. Toen ik mijn eerste bestelling plaatste, was de levering echt snel en de fiets zag er strak uit bij aankomst. Echter, na een paar maanden merkten sommige onderdelen wat slijtage, wat best teleurstellend was. Toen ik contact opnam met de klantenservice, liep het even tegen de wolgen; het duurde wat voordat ik een reactie kreeg en de oplossing was niet helemaal wat ik had gehoopt. Ook de retourkosten waren hoger dan ik had verwacht, wat het terugsturen van een onderdeel wat omslachtig maakte. Ik zou aanraden dat Internet-Bikes meer investeert in een snellere en betrouwbaardere klantenservice, en misschien de retourprocedure wat soepeler maakt. Dat zou de algehele ervaring echt een stuk beter maken!
De door ons geselecteerde videos.
The Reviews Are In! See what people said about these E-bikes.
Are Bike Reviews Ruining Bikes? | GCN Tech Show Ep. 359
Top 6 Rideandglide.co.uk E-Bikes Reviews, Product Review, FREE PDF Case Study Report #Short
Ik vond de productkwaliteit van Internet-Bikes best solide. Mijn stadsfiets voelt stevig aan en rijdt soepel, precies wat ik zocht. Maar toen ik na zes maanden merkte dat de ketting sneller slijt dan verwacht, was de garantieafhandeling niet zo snel als ik had gehoopt. Het zou fijn zijn als ze duidelijkere instructies geven over garantieclaims en sneller reageren op zulke problemen. Daarnaast merkte ik dat de afwerking op sommige onderdelen wat gladder kon, zoals de handgrepen die na een paar weken al wat los begonnen te raken. Al met al ben ik tevreden met mijn aankoop, maar met wat verbeteringen in de garantie en afwerking zou het echt top zijn.
Toen ik bij Internet-Bikes een hybride fiets kocht, viel de prijs in het eerste uur echt mee vergeleken met andere winkels. De fiets zelf is stevig en ziet er mooi uit, precies wat ik zocht. Maar toen ik later wat accessoires wilde toevoegen, kwamen er extra kosten bovenop die ik niet had verwacht. Dat was wel tegenvallend. Ook moest ik een keer iets laten repareren en de service duurde wat langer dan ik had gehoopt. Het zou top zijn als ze vanaf het begin duidelijker zijn over mogelijke extra kosten en de service sneller kunnen schakelen. Al met al krijg je wel wat waar voor je geld, maar er zijn zeker verbeterpunten die de prijs-kwaliteitverhouding nog beter kunnen maken.
Ik heb zelf best een wisselende ervaring gehad met de klantenservice van Internet-Bikes. Een keer moest ik een defect onderdeel retourneren en dat ging redelijk soepel, hoewel de communicatie wat langer duurde dan ik had gehoopt. Toen ik later nog een vraag had over een product, kregen ze snel en duidelijk antwoord, wat ik heel fijn vond. Toch merk ik dat het soms onduidelijk is hoe snel je echt een reactie kunt verwachten, en de retourkosten zijn aan de hoge kant. Het zou echt helpen als ze hier meer consistentie in kunnen brengen en misschien de retourkosten wat vriendelijker maken. Al met al kan de klantenservice beter op sommige punten, maar er zijn ook zeker positieve kanten te vinden.
Toen ik mijn nieuwe elektrische fiets bij Internet-Bikes bestelde, ging alles in eerste instantie supersnel. Binnen drie dagen stond hij al aan mijn deur, wat echt fijn was. Maar toen ik merkte dat er een onderdeel miste, liep het retourproces behoorlijk vast. Ik moest meerdere keren contact opnemen en uiteindelijk bleek er een extra verzendkosten in rekening gebracht te worden voor het terugsturen. Het zou echt beter kunnen als ze het retourproces eenvoudiger maken en zulke extra kosten vermijden wanneer de fout niet bij de klant ligt. Gelukkig was de klantenservice toch aardig en hielpen ze me uiteindelijk snel verder. Al met al was het een goede ervaring, maar er zijn zeker verbeterpunten op het gebied van levering en retourneren.
Ik vind de reputatie van Internet-Bikes best wisselvallig. Zelf heb ik een goede ervaring gehad met een snelle levering en duidelijke voorraadinfo, wat echt top was. Maar toen er een onderdeel met roest begon te roesten, duurde het lang voordat de klantenservice een oplossing bood. Het zou echt helpen als ze hun communicatie kunnen verbeteren en sneller reageren op problemen. Daarnaast zou een strengere kwaliteitscontrole voorkomen dat er inferieure producten de kop opsteken. Als ze deze punten oppakken, kunnen ze hun betrouwbaarheid zeker vergroten.
Ik vind dat Internet-Bikes echt vooruitstrevend is als het gaat om innovatie en duurzaamheid. Toen ik mijn elektrische fiets kocht, viel me meteen op hoe duidelijk alle productinformatie was en hoe eenvoudig het was om de fiets zelf in elkaar te zetten. De verpakking was bovendien milieuvriendelijk, wat ik erg waardeer. Echter merkte ik dat er toch wat onnodig plastic werd gebruikt bij sommige onderdelen van de fiets, wat beter kan. Ook zou het fijn zijn als de klantenservice duurzamer was, bijvoorbeeld door meer digitale ondersteuning te bieden in plaats van paperless communicatie. Een telefoongesprek aanbieden bij problemen zou ook helpen om de service nog groener en klantvriendelijker te maken.
Ik ben echt blij met de aanbiedingen van Internet-Bikes. Onlangs scoorde ik een superdeal op een mountainbike waar ik al een tijdje naar keek, en dat voor een prijs die ik niet had gedacht. De kortingsacties komen regelmatig, wat altijd fijn is als je op zoek bent naar iets specifieks. De verzending ging ook vlot, mijn fiets was binnen een paar dagen aan huis geleverd. Een verbeterpunt zou kunnen zijn om duidelijker te communiceren wanneer de volgende actie begint, zodat je geen goede deal mist. Daarnaast zou het leuk zijn als ze vaker exclusieve kortingen aanbieden voor vaste klanten.
Nieuwste reviews
Een leuke meisjesfiets besteld ( 18…
Een leuke meisjesfiets besteld ( 18 inch) , netjes verpakt, zelf afgemonteerd.
Mooie kwaliteit fiets en een stuk goedkoper dan in de fietsenwinkel ( zien staan).
Blij mee
Echt een verschrikkelijke ervaring!!
Na meer dan een maand van frustratie en teleurstelling, ben ik niet alleen zonder fiets, maar ook zonder mijn hard verdiende geld gebleven. Het gebrek aan communicatie en actie is ronduit schandalig en ik ben diep teleurgesteld in hun klantenservice.
Ik raad ten zeerste af om iets te kopen. Hun lage prijzen zijn misleidend, want ze leveren niet en geven je geld niet terug. Mijn ervaring met dit bedrijf was een complete verspilling van geld en tijd. Wees gewaarschuwd!!!!!!!
Kwaliteit is niet super en volgens mij voorkopen ze afgekeurde fietsen.
Wat een bedrijf! Weer typische zo’n handelaar!
Fietsje gekocht voor m’n kindje maar word gewoon zonder te controleren verstuurd het gevalletje van hun probleem mijn probleem maken en is het goed dan hebben we mazzel !
Dus een kapotte fiets in de doos met gevolg huilend kindje, teleurgesteld en geen fiets gaat natuurlijk weer een weekend over heen… helemaal klaar mee!
Inderdaad nu nar bijna een week een nieuwe fiets
Doos open gemaakt heb je een heel andere fiets en veel minder leuk. Kind heeft niks door maar papa vind het jammer…. Omdat het weer zonder overleg gebeurd.
Fiets hebben we binnen gekregen en hij is zonder houten plankjes.
3 weken later heeft de fiets nog geen druppel
Water gezien en fiets begint al te roesten
Echt een verschrikkelijke ervaring!!
Na meer dan een maand van frustratie en teleurstelling, ben ik niet alleen zonder fiets, maar ook zonder mijn hard verdiende geld gebleven. Het gebrek aan communicatie en actie is ronduit schandalig en ik ben diep teleurgesteld in hun klantenservice.
Ik raad ten zeerste af om iets te kopen. Hun lage prijzen zijn misleidend, want ze leveren niet en geven je geld niet terug. Mijn ervaring met dit bedrijf was een complete verspilling van geld en tijd. Wees gewaarschuwd!!!!!!!
Kwaliteit is niet super en volgens mij voorkopen ze afgekeurde fietsen.
Wat een bedrijf! Weer typische zo’n handelaar!
Fietsje gekocht voor m’n kindje maar word gewoon zonder te controleren verstuurd het gevalletje van hun probleem mijn probleem maken en is het goed dan hebben we mazzel !
Dus een kapotte fiets in de doos met gevolg huilend kindje, teleurgesteld en geen fiets gaat natuurlijk weer een weekend over heen… helemaal klaar mee!
Inderdaad nu nar bijna een week een nieuwe fiets
Doos open gemaakt heb je een heel andere fiets en veel minder leuk. Kind heeft niks door maar papa vind het jammer…. Omdat het weer zonder overleg gebeurd.
Fiets hebben we binnen gekregen en hij is zonder houten plankjes.
3 weken later heeft de fiets nog geen druppel
Water gezien en fiets begint al te roesten
Verschrikkelijke zaken, eerst dagenlang aant wachten tot ze m’n fiets terugsturen, eindelijk verstuurd word die niet geleverd?
Wat een rotzooitje, kunt ze ook niet bellen want een klantenservice kunnen ze blijkbaar niet staande houden met zo’n **** bedrijf.
E-mails duren dagen lang tot ze daarop reageren.
Ben nog nooit zo’n slecht bedrijf tegengekomen.
Een leuke meisjesfiets besteld ( 18 inch) , netjes verpakt, zelf afgemonteerd.
Mooie kwaliteit fiets en een stuk goedkoper dan in de fietsenwinkel ( zien staan).
Blij mee
De website is overzichtelijk en geeft voldoende informatie. Ik heb o.a. fietsbanden besteld. De prijs lag lager dan bij de concurrenten. Na de bestelling werd ik goed geïnformeerd v.w.b. de afhandeling. De producten werden de volgende dag al geleverd (door DHL). Ze waren goed verpakt. Een tevreden klant!
Top service. Vlotte afhandeling van mijn bestelling.
Na het melden van een probleem met één van de geleverde onderdelen, werd onmiddellijk een actie ondernomen.