Ik merk zelf dat de reviews over HomeHaves echt van alles zeggen. Toen ik bijvoorbeeld contact opnam over een defect product, kregen ze me binnen een dag teruggeschreven en losten ze het meteen op. Dat vond ik super. Maar ik zag ook dat sommige anderen klaagden over langere wachttijden en onduidelijke communicatie. Het zou echt helpen als HomeHaves hun klantenservice wat meer uniform maakt en misschien extra training geeft, zodat iedereen dezelfde goede ervaring heeft.
De door ons geselecteerde videos.
Unboxing Dubbele Prullenbak Umuzi
Teenager Is The Only Man Left In The House & Gets Caught CLAPPING the Servants
RV Electrical 101 | Newbie guide to RV electrical systems
Ik heb bij HomeHaves zelf een paar meubels gekocht en ik moet zeggen dat de kwaliteit soms best tegenvalt. Zo had ik een salontafel die na zes maanden al krassen begon te krijgen, wat natuurlijk jammer is. Gelukkig reageerde hun garantieafdeling super snel en kregen we zonder gedoe een vervangend exemplaar toegestuurd. Het zou top zijn als ze wat consistenter kunnen zijn met de materialen die ze gebruiken, zodat je niet telkens hoeft te hopen dat alles lang meegaat. Over het algemeen waardeer ik hun snelle service, maar er is zeker ruimte voor verbetering in de productkwaliteit.
Persoonlijk vind ik de prijs-kwaliteitverhouding bij HomeHaves redelijk goed, maar er zijn zeker wat dingen die beter kunnen. Toen ik bijvoorbeeld een set keukengerei kocht, was het iets duurder dan bij een andere winkel, maar de kwaliteit bleek wel top te zijn en ging langer mee. Toch zou het fijn zijn als ze vaker speciale acties of kortingen aanbieden, zodat het aantrekkelijker wordt. Ook merkte ik dat de verzendkosten soms best hoog waren, wat het totale plaatje wat duurder maakt. Een mogelijkheid voor gratis verzending bij grotere bestellingen zou echt een pluspunt zijn. Al met al ben ik tevreden met wat ik krijg voor mijn geld, maar met wat kleine aanpassingen kan HomeHaves de prijs-kwaliteitverhouding nog flink verbeteren.
Mijn ervaring met de klantenservice van HomeHaves is gemengd. Aan de ene kant reageerde het team via e-mail vrij snel toen ik een vraag had over een product, wat ik erg waardeerde. Echter, wanneer ik telefonisch contact probeerde op te nemen, was het vaak lastig om iemand te bereiken, en het duurde soms dagen voordat ik een antwoord kreeg. Een keer had ik problemen met een retourzending en hoewel de uiteindelijke afhandeling goed verliep, had ik liever gehad dat het proces soepeler en sneller verliep. Het zou fijn zijn als HomeHaves meer consistente bereikbaarheid biedt, bijvoorbeeld door extra contactkanalen te openen of de responstijden te verkorten. Daarnaast zou duidelijkeere communicatie rondom retour- en terugbetalingsprocedures het vertrouwen verder kunnen vergroten.
Ik vond de levering bij HomeHaves eigenlijk best soepel verlopen. Mijn bestelling kwam precies op tijd aan en het pakket was goed verpakt, wat ik altijd fijn vind. De update-mails hielden me op de hoogte van elke stap, wat erg prettig was. Toen ik later iets wilde retourneren, ging dat ook redelijk vlot, maar het duurde wel wat langer dan ik had verwacht om een reactie te krijgen van de klantenservice. Het zou top zijn als ze de retourprocedure kunnen versnellen en misschien meer directe communicatiekanalen kunnen aanbieden, zoals een chatfunctie op de website. Zo wordt het voor klanten nog makkelijker en sneller om retouren te regelen.
Mijn ervaring met de reputatie van HomeHaves is best wisselvallig. Toen ik laatst een nieuwe tafel bestelde, duurde de levering langer dan beloofd en was het lastig om duidelijkheid te krijgen via de klantenservice. Gelukkig kwam de tafel uiteindelijk goed aan en was de kwaliteit echt prima. Een ander keer had ik een vraag over een product en werd ik vriendelijk geholpen door een medewerker die me goed uitlegde wat ik nodig had. Ik zou het echt fijn vinden als HomeHaves hun communicatie kan verbeteren, bijvoorbeeld door duidelijkere updates te geven over bestellingen en sneller te reageren op vragen. Zo kunnen ze de betrouwbaarheid nog verder vergroten. Over het algemeen doen ze het goed, maar er is zeker ruimte voor verbetering wat de communicatie betreft.
Ik vind dat HomeHaves echt stappen zet op het gebied van innovatie en duurzaamheid. Zo hebben ze onlangs hun wandrekken herontworpen met modulair ontwerp, waardoor je ze makkelijk kunt aanpassen aan jouw ruimte. Ook gebruik ik hun producten gemaakt van gerecyclede materialen, wat een groot pluspunt is in mijn boek. Wat ik echter zou willen zien, is dat ze nog meer investeren in de levensduur van hun producten. Soms merk ik dat onderdelen sneller slijten dan verwacht. Desondanks waardeer ik hun duidelijke intentie om milieuvriendelijk te werken en nieuwe ideeën te blijven introduceren.
Uit mijn ervaring biedt HomeHaves echt scherpe aanbiedingen, vooral als je je aanmeldt voor hun nieuwsbrief. Een keer kreeg ik 20% korting op een sofa waar ik al maanden naar keek, dat vond ik top! Toch merkte ik ook dat sommige promoties niet zo duidelijk waren. Een promotie zei "koop één, krijg één gratis", maar bij de kassa bleek dat het niet van toepassing was op de gewenste kleur. Het zou fijn zijn als de voorwaarden beter uitgelegd worden, zodat er geen verwarring ontstaat. Over het algemeen ben ik tevreden met de deals die ik krijg bij HomeHaves!
Nieuwste reviews
Gordijnen besteld, niets geleverd
Gordijnen besteld. Niks geleverd. Niet mee in contact te komen. Bestelstatus blijft op besteld staan, geen verzending. Meermaals klantenservice gemaild en via chatbot benaderd, maar geen response. Bestel hier absoluut niet!! Het ziet ernaar uit dat het inderdaad oplichters zijn.. en dan wel een mail krijgen met de vraag hoe je ervaring was?!
Meer dan een week geleden gordijnen besteld en tot op heden niks ontvangen.
Vervolgens een mail gestuurd wanneer ik mijn bestelling krijg maar geen reactie!
Maar net wel een mail ontvangen hoe m'n ervaring is?
Nou bij deze heel slecht!
Het zijn oplichters.
Eerst een bed gekocht. Driemaal defect geleverd, vol met schimmel. Kunnen ze niets aan doen zeggen ze, want externe partij. Keer op keer nieuw bed geleverd. Defect. Uiteindelijk een goed bed geleverd, na 1 jaar begon het te piepen en te kraken, heb het kunnen weggooien deze boxspring. Duizend keer moeten bellen voor geen reactie. Kastje naar de muur. 0 service.
Gemeld bij HomeHaves, kunnen ze niets mee doen. Heb een cadeaubon gekregen van 100 euro, om BIJ HUN te besteden. Wel voor minimaal 125 euro, anders mocht ik niet bestellen. Verdienen ze dus weer mee. Toen 2 messensets gekocht, plus pan plus twee hoeslakens. Pan bleek niet voor inductie te zijn, in tegenstelling tot wat op de site staat. Kan hem dus niet gebruiken. Hoeslakens zijn niet geleverd. Meermaals gemaild. 'Binnen 24u reactie.' Geen reactie. Via chat ook geen reactie. Bellen kan inmiddels niet meer. Ben dus alweer opgelicht en kan niets doen.. Had ik die cadeaubon maar niet gebruikt. Weer geld kwijt aan een louche organisatie. Het zijn oplichters, koop hier niets!
The 9th one is my FAVE 🤩 #amazonfinds #productreview #amazonhome
The thurd one is my FAVE 🤗 #amazonfinds #productreview
a few of my favorite home items ❤️ #firsthome #homedecor #home
Slechtste reviews
Gordijnen besteld, niets geleverd
Gordijnen besteld. Niks geleverd. Niet mee in contact te komen. Bestelstatus blijft op besteld staan, geen verzending. Meermaals klantenservice gemaild en via chatbot benaderd, maar geen response. Bestel hier absoluut niet!! Het ziet ernaar uit dat het inderdaad oplichters zijn.. en dan wel een mail krijgen met de vraag hoe je ervaring was?!
Meer dan een week geleden gordijnen besteld en tot op heden niks ontvangen.
Vervolgens een mail gestuurd wanneer ik mijn bestelling krijg maar geen reactie!
Maar net wel een mail ontvangen hoe m'n ervaring is?
Nou bij deze heel slecht!
Het zijn oplichters.
Eerst een bed gekocht. Driemaal defect geleverd, vol met schimmel. Kunnen ze niets aan doen zeggen ze, want externe partij. Keer op keer nieuw bed geleverd. Defect. Uiteindelijk een goed bed geleverd, na 1 jaar begon het te piepen en te kraken, heb het kunnen weggooien deze boxspring. Duizend keer moeten bellen voor geen reactie. Kastje naar de muur. 0 service.
Gemeld bij HomeHaves, kunnen ze niets mee doen. Heb een cadeaubon gekregen van 100 euro, om BIJ HUN te besteden. Wel voor minimaal 125 euro, anders mocht ik niet bestellen. Verdienen ze dus weer mee. Toen 2 messensets gekocht, plus pan plus twee hoeslakens. Pan bleek niet voor inductie te zijn, in tegenstelling tot wat op de site staat. Kan hem dus niet gebruiken. Hoeslakens zijn niet geleverd. Meermaals gemaild. 'Binnen 24u reactie.' Geen reactie. Via chat ook geen reactie. Bellen kan inmiddels niet meer. Ben dus alweer opgelicht en kan niets doen.. Had ik die cadeaubon maar niet gebruikt. Weer geld kwijt aan een louche organisatie. Het zijn oplichters, koop hier niets!
Zeer snelle levering gelukkig maar ik vond de stoel iets minder passen bij het interieur. klantenservice gemaild en na perfecte en snelle hulp en terugbetaling meteen de andere kleur stoel gekocht! Zo hoort een bedrijf en een klantenservice te werken! Als je gaat inrichten moet je hier geshopt hebben! Bedankt.
Zeer tevreden, op tijd geleverd en nette afhandeling
Over Homehaves ben ik, in ieder geval na één bestelling, zeker tevreden. Het bestelde apparaat, een digitale airfryer, werd zeer snel geleverd. Na ongeveer twee maanden in het bezit te hebben, liep het schermpje regelmatig vast. Kon het ding niet eens meer uitzetten. Teruggestuurd naar Homehaves, en bericht gekregen dat een vervangend item toegestuurd wordt. Prima toch?
Hele fijne service bij HomeHaves. Onlangs twee ronde wandrekken besteld en je krijgt precies wat je ziet. Keurig binnen 3 werkdagen bezorgd zoals werd aangegeven. Erg blij mee en ze hangen mooi, strak tegen de wand op onze slaapkamer.