Mijn indruk van HomeHaves

Ik merk zelf dat de reviews over HomeHaves echt van alles zeggen. Toen ik bijvoorbeeld contact opnam over een defect product, kregen ze me binnen een dag teruggeschreven en losten ze het meteen op. Dat vond ik super. Maar ik zag ook dat sommige anderen klaagden over langere wachttijden en onduidelijke communicatie. Het zou echt helpen als HomeHaves hun klantenservice wat meer uniform maakt en misschien extra training geeft, zodat iedereen dezelfde goede ervaring heeft.

De door ons geselecteerde videos.


Unboxing Dubbele Prullenbak Umuzi
Teenager Is The Only Man Left In The House & Gets Caught CLAPPING the Servants
RV Electrical 101 | Newbie guide to RV electrical systems

Nieuwste reviews

Gordijnen besteld, niets geleverd

Gordijnen besteld. Niks geleverd. Niet mee in contact te komen. Bestelstatus blijft op besteld staan, geen verzending. Meermaals klantenservice gemaild en via chatbot benaderd, maar geen response. Bestel hier absoluut niet!! Het ziet ernaar uit dat het inderdaad oplichters zijn.. en dan wel een mail krijgen met de vraag hoe je ervaring was?!

S
Suzanne 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Meer dan een week geleden gordijnen…

Meer dan een week geleden gordijnen besteld en tot op heden niks ontvangen. Vervolgens een mail gestuurd wanneer ik mijn bestelling krijg maar geen reactie! Maar net wel een mail ontvangen hoe m'n ervaring is? Nou bij deze heel slecht!

E
Ellen Bearzatto 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Het zijn oplichters.

Het zijn oplichters. Eerst een bed gekocht. Driemaal defect geleverd, vol met schimmel. Kunnen ze niets aan doen zeggen ze, want externe partij. Keer op keer nieuw bed geleverd. Defect. Uiteindelijk een goed bed geleverd, na 1 jaar begon het te piepen en te kraken, heb het kunnen weggooien deze boxspring. Duizend keer moeten bellen voor geen reactie. Kastje naar de muur. 0 service. Gemeld bij HomeHaves, kunnen ze niets mee doen. Heb een cadeaubon gekregen van 100 euro, om BIJ HUN te besteden. Wel voor minimaal 125 euro, anders mocht ik niet bestellen. Verdienen ze dus weer mee. Toen 2 messensets gekocht, plus pan plus twee hoeslakens. Pan bleek niet voor inductie te zijn, in tegenstelling tot wat op de site staat. Kan hem dus niet gebruiken. Hoeslakens zijn niet geleverd. Meermaals gemaild. 'Binnen 24u reactie.' Geen reactie. Via chat ook geen reactie. Bellen kan inmiddels niet meer. Ben dus alweer opgelicht en kan niets doen.. Had ik die cadeaubon maar niet gebruikt. Weer geld kwijt aan een louche organisatie. Het zijn oplichters, koop hier niets!

A
Anoniem 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over HomeHaves.


The 9th one is my FAVE 🤩 #amazonfinds #productreview #amazonhome

The thurd one is my FAVE 🤗 #amazonfinds #productreview

a few of my favorite home items ❤️ #firsthome #homedecor #home

Slechtste reviews

Gordijnen besteld, niets geleverd

Gordijnen besteld. Niks geleverd. Niet mee in contact te komen. Bestelstatus blijft op besteld staan, geen verzending. Meermaals klantenservice gemaild en via chatbot benaderd, maar geen response. Bestel hier absoluut niet!! Het ziet ernaar uit dat het inderdaad oplichters zijn.. en dan wel een mail krijgen met de vraag hoe je ervaring was?!

S
Suzanne 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Meer dan een week geleden gordijnen…

Meer dan een week geleden gordijnen besteld en tot op heden niks ontvangen. Vervolgens een mail gestuurd wanneer ik mijn bestelling krijg maar geen reactie! Maar net wel een mail ontvangen hoe m'n ervaring is? Nou bij deze heel slecht!

E
Ellen Bearzatto 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Het zijn oplichters.

Het zijn oplichters. Eerst een bed gekocht. Driemaal defect geleverd, vol met schimmel. Kunnen ze niets aan doen zeggen ze, want externe partij. Keer op keer nieuw bed geleverd. Defect. Uiteindelijk een goed bed geleverd, na 1 jaar begon het te piepen en te kraken, heb het kunnen weggooien deze boxspring. Duizend keer moeten bellen voor geen reactie. Kastje naar de muur. 0 service. Gemeld bij HomeHaves, kunnen ze niets mee doen. Heb een cadeaubon gekregen van 100 euro, om BIJ HUN te besteden. Wel voor minimaal 125 euro, anders mocht ik niet bestellen. Verdienen ze dus weer mee. Toen 2 messensets gekocht, plus pan plus twee hoeslakens. Pan bleek niet voor inductie te zijn, in tegenstelling tot wat op de site staat. Kan hem dus niet gebruiken. Hoeslakens zijn niet geleverd. Meermaals gemaild. 'Binnen 24u reactie.' Geen reactie. Via chat ook geen reactie. Bellen kan inmiddels niet meer. Ben dus alweer opgelicht en kan niets doen.. Had ik die cadeaubon maar niet gebruikt. Weer geld kwijt aan een louche organisatie. Het zijn oplichters, koop hier niets!

A
Anoniem 7 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Zeer snelle levering en oplossing

Zeer snelle levering gelukkig maar ik vond de stoel iets minder passen bij het interieur. klantenservice gemaild en na perfecte en snelle hulp en terugbetaling meteen de andere kleur stoel gekocht! Zo hoort een bedrijf en een klantenservice te werken! Als je gaat inrichten moet je hier geshopt hebben! Bedankt.

P
Patricia 1 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Zeer tevreden, op tijd geleverd en nette afhandeling

Over Homehaves ben ik, in ieder geval na één bestelling, zeker tevreden. Het bestelde apparaat, een digitale airfryer, werd zeer snel geleverd. Na ongeveer twee maanden in het bezit te hebben, liep het schermpje regelmatig vast. Kon het ding niet eens meer uitzetten. Teruggestuurd naar Homehaves, en bericht gekregen dat een vervangend item toegestuurd wordt. Prima toch?

A
Anneke 6 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Hele fijne service bij HomeHaves

Hele fijne service bij HomeHaves. Onlangs twee ronde wandrekken besteld en je krijgt precies wat je ziet. Keurig binnen 3 werkdagen bezorgd zoals werd aangegeven. Erg blij mee en ze hangen mooi, strak tegen de wand op onze slaapkamer.

S
Stephan 5 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review