In mijn ervaring met GYZS zie je echt dat ze goede kwaliteit bieden voor de prijs. Ik heb zelf een paar keer besteld en alles was snel geleverd, wat altijd fijn is. Toch liep het soms wel mis, zoals toen ik een verkeerd product ontving en het even duurde voordat het werd opgelost. Het zou top zijn als ze hun communicatie met klanten kunnen verbeteren en het retourproces soepeler kunnen maken. Aan de andere kant vind ik het klasse dat ze zoveel aandacht besteden aan duurzaamheid en innovatie. Dat geeft echt een goed gevoel om bij een bedrijf te kopen dat ook aan de toekomst denkt.
De door ons geselecteerde videos.
Nuki 2.0 - De smart lock voor gemak! GYZS.nl
De 5 beste vlakschuurmachines
Nuki Smart Lock - via je smartphone je deurslot bedienen
Persoonlijk ben ik best tevreden over de productkwaliteit van GYZS. Toen ik laatst een nieuwe blender bestelde, werkte hij meteen perfect en reageerde de garantie snel toen er een probleem was. Maar er was ook een keer dat ik een verkeerd kleurproduct kreeg, wat best irritant was. Het zou top zijn als ze hun verzendproces wat strakker kunnen checken om zulke foutjes te voorkomen. Over het algemeen is de kwaliteit goed en de garantie betrouwbaar, maar een beetje meer aandacht voor de nauwkeurigheid bij het verzenden zou het helemaal afmaken.
Persoonlijk ben ik echt blij met de prijs-kwaliteitverhouding bij GYZS. Zo heb ik laatst een stevige stormvaste jas gekocht voor een stuk minder dan bij andere winkels, en de kwaliteit bleek super te zijn na een paar natte dagen. Toch is er wel ruimte voor verbetering. Bijvoorbeeld, de prijsinformatie op de website kan soms verwarrend zijn. Het zou makkelijker zijn als alle kortingen en aanbiedingen duidelijk weergegeven worden. Daarnaast zou het retour sturen een stuk eenvoudiger kunnen, liefst met gratis retourzending. Dat zou mijn shopervaring nog beter maken!
Mijn ervaring met de klantenservice van GYZS is best wisselvallig. Toen ik een beschadigd product ontving, belde ik meteen en de medewerker was super behulpzaam. Ze regelde snel een vervanging zonder extra kosten, wat ik echt waardeerde. Maar een andere keer had ik moeite om iemand te bereiken en voelde het alsof mijn klacht niet serieus werd genomen. Het zou echt helpen als GYZS de communicatie kan verbeteren, misschien door meer medewerkers in te zetten tijdens drukke periodes en ervoor te zorgen dat iedereen vriendelijk en geduldig blijft aan de telefoon. Zo wordt het voor klanten een stuk makkelijker en aangenamer.
Ik was eigenlijk best tevreden met de levering van GYZS. Mijn bestelling kwam sneller dan ik had verwacht, wat altijd fijn is. Toen er helaas een paar spullen beschadigd aankwamen, nam ik meteen contact op met hun klantenservice. Ze regelden alles heel soepel en zorgden dat ik snel vervangende items kreeg. Toch merkte ik dat de communicatie soms wat stroef verliep. Een trackingnummer was bijvoorbeeld niet altijd duidelijk, waardoor ik soms in het ongewisse zat over waar mijn pakketje precies was. Ook duurde het retourproces een keer iets langer dan ik had gehoopt. Het zou top zijn als GYZS hier wat sneller in kan worden, misschien door betere updates te geven over de status van zendingen en retouren. Al met al ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering zodat alles nog beter kan verlopen.
Persoonlijk vind ik de reputatie van GYZS best gemengd. Ik was echt blij met hoe makkelijk de website in elkaar zit en het brede assortiment heeft me veel opties geboden. Maar er was ook een keer dat ik dacht dat een product op voorraad was, om later te horen dat dat niet zo was. Dat was wel frustrerend. Daarnaast duurde het een tijdje voordat de klantenservice reageerde, en toen was de hulp niet helemaal wat ik verwacht had. Het zou fijn zijn als GYZS de voorraadnummers beter updatet en de klantenservice sneller en behulpzamer maakt. Zo kunnen ze echt een sterke reputatie opbouwen.
Ik vind dat GYZS echt de juiste kant op gaat met innovatie en duurzaamheid. Toen ik laatst contact had over een product, vertelde een medewerker dat ze bezig zijn met het gebruik van volledig recyclebare materialen, wat ik top vind. Ook hebben ze geïnvesteerd in energiezuinige productiemethoden, wat niet onbelangrijk is. Toch denk ik dat ze nog kunnen verbeteren door bijvoorbeeld meer lokale leveranciers te betrekken om transport te verminderen. Daarnaast zou het cool zijn als ze meer transparantie bieden over hun duurzame initiatieven, zodat klanten precies weten wat er achter de schermen gebeurt. Over het algemeen laat GYZS zien dat ze serieus bezig zijn, maar er zijn zeker nog kansen om nog groener en innovatiever te worden.
Nieuwste reviews
Levering duurde veel langer dan…
Levering duurde veel langer dan verwacht. Konden geen reden vinden waarom 2 van de 4 artikelen er niet waren en ook geen reden waarom de andere 2 niet waren verzonden. Na mijn 1e belletje de 2 aanwezige item direct verzonden. Voor de andere 2 moest ik weer een belletje doen. Deze zijn alsnog de volgende dag verzonden. Keurig opgelost, maar als ik niet gebeld had, was er waarschijnlijk nu (na 2 weken) nog niets. Maar dat is mijn aanname. Ze hadden kunnen mailen dat 2 onderweg waren en 2 op nalevering. Dan waren het 5 sterren geweest. Nu moest ik na een week bellen waar mijn bestelling bleef.
Slecht communicatie m.b.t levering van het product. Ik bestel 8 st. M12x110 bouten de prijs was aantrekkelijk en met de lever datum kon ik ook leven, maar naar mate de leverdatum dichterbij kwam werd het akelig stil. Meerdere mails gestuurd , waarbij uiteindelijk werd aangegeven dat leverdatum niet aan te geven was. Helaas Gyzs een gemiste kans . Wel een positieve wending het bedrag is netjes overgemaakt …
Product ongebruikt geretourneerd geen retour betaling!
Product ongebruikt geretourneerd, niks vernomen. Na zelf contact op genomen te hebben werd verteld dat de retour was geaccepteerd en dat ik binnen 2 werkdagen me geld terug zou krijgen. Een maand later nog steeds geen geld retour ontvangen.
Meerdere keren contact opgenomen, elke keer verhalen over refunds die zijn gecanceld door hun refund betalings provider. Allemaal redenen waar ik als klant niks mee te maken heb.
Ik raad iedereen aan hier niks te bestellen. Ik bestel veel online en heb nog nooit zo dergelijk iets mee gemaakt.
helaas werkt men niet aan een oplossing en reageert men met een standaard knip en plak tekstje, en dat je uit 80000 items wel kan bestellen, nou beste lui van gyzs ik koop nog geen schroefje meer bij jullie. en ik ben niet de enigste waar het aan de service schort. lekker zo doorgaan gyzs. kunnen jullie de hele dag gaan koffie drinken ipv orders normaal verwerken. en adviseer iedereen niet hier te kopen je komt van een koude kermis thuis.
Er was een misverstand over mijn bestelling. Dit is echt perfect opgelost door vloerglijders.nl dank voor jullie inzet om tot een goede oplossing te komen. Vrgr Robert Rinzema
Draadsoldeer met massieve draad.
Product wat in t algemeen momenteel moeilijk verkrijgbaar is. Bij Gyzs besteld. Levertijd was wat langer. Maar we zijn allang blij dat we weer draadsoldeer hebben.
Zocht een geschikte deurknop voor een deurschild, zowel qua vorm, kleur en materiaal. De deurknop was namelijk ontvreemd. Vond deze bij GYZS voor een schappelijke prijs. Moest wel het gat in het deurschild opboren om 'm passend te krijgen, maar prima gelukt!