Filippa K: Duurzame Mode: Stijlvolle Keuze of Klantenservice Nachtmerrie?
Mijn indruk van Filippa K
Persoonlijk vind ik de reviews over Filippa K best een gemengd verhaal. Aan de ene kant haken mensen zich vast aan de mooie, duurzame kleding en de strakke Scandinavische stijl die echt wat toevoegt aan de garderobe. Ik heb zelf ook een paar items van ze en ben er blij mee. Maar aan de andere kant zijn er flink wat klachten over de klantenservice. Zo meldde een aantal reviewers dat het super lastig was om contact op te nemen als er iets misging met een bestelling of terugbetaling. Dat vind ik wel balen, want goede service hoort toch bij zo’n kwaliteitsmerk. Misschien kan Filippa K hier wat meer in investeren, bijvoorbeeld door sneller te reageren op vragen of gemakkelijker retourzendingen te regelen. Al met al denk ik dat Filippa K een goede keuze is als je waarde hecht aan stijl en duurzaamheid, maar het zou top zijn als ze hun klantenservice wat kunnen verbeteren.De door ons geselecteerde videos.
Nieuwste reviews
Zelfs team leider Klara staat…
Zelfs team leider Klara staat blindelings achter slechte after sales service van FILIPPA K. Een klacht indienen tegen Filippa K schijnt een taboe te zijn, Over een ondeugdelijk product van Filippa K moet je je mond dicht houden anders wordt je onheus bejegend, asociaal en brutaal behandeld door Filippa K. Ze beseffen niet eens dat ze wettelijk een klacht over een ondeugdelijk product naar behoren moeten oplossen. In plaats van daarvan staan ze juist achter hun ondeugdelijke producten en je wordt als een stuk vuil behandeld als niet klacht hebt over een ondeugdelijk product waarover Filippa K eigenlijk eindverantwoordelijke voor is.
Klantenservice telefonisch niet…
Klantenservice telefonisch niet bereikbaar. Geen reacties op emails. Chatfunctie op site niet beschikbaar. Retour en terugbetaling na 3 weken teuggestuurd te hebben nog steeds niet verwerkt.
Op 9 november heb ik een bevestiging…
Op 9 november heb ik een bevestiging gekregen dat mijn retour in goede orde was ontvangen. Binnen een paar dagen zou ik mijn geld terug gestort krijgen op mijn creditcard €429,60. Tot op heden niks retour ontvangen en de klantenservice niet te bereiken en ook telefonisch niet te bereiken. STORT MIJN GELD TERUG.
Onze Tiktok aanraders over Filippa K.
BEST Piece from Filippa K
I now have the "darcey wool trousers" in 3 colors, truly the best trousers everrrr
Finally found the perfect puffer after a looong hunt @FILIPPA K 🇸🇪☃️
Slechtste reviews
Zelfs team leider Klara staat…
Zelfs team leider Klara staat blindelings achter slechte after sales service van FILIPPA K. Een klacht indienen tegen Filippa K schijnt een taboe te zijn, Over een ondeugdelijk product van Filippa K moet je je mond dicht houden anders wordt je onheus bejegend, asociaal en brutaal behandeld door Filippa K. Ze beseffen niet eens dat ze wettelijk een klacht over een ondeugdelijk product naar behoren moeten oplossen. In plaats van daarvan staan ze juist achter hun ondeugdelijke producten en je wordt als een stuk vuil behandeld als niet klacht hebt over een ondeugdelijk product waarover Filippa K eigenlijk eindverantwoordelijke voor is.
Op 9 november heb ik een bevestiging…
Op 9 november heb ik een bevestiging gekregen dat mijn retour in goede orde was ontvangen. Binnen een paar dagen zou ik mijn geld terug gestort krijgen op mijn creditcard €429,60. Tot op heden niks retour ontvangen en de klantenservice niet te bereiken en ook telefonisch niet te bereiken. STORT MIJN GELD TERUG.
Anderen bekeken ook
Beste reviews
Ik heb onlangs kleding gekocht van Filippa K en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. De minimalistische Scandinavische stijl die ze bieden is echt iets bijzonders en anders dan andere merken waar ik eerder kleren heb gekocht.
Zelfs team leider Klara staat…
Zelfs team leider Klara staat blindelings achter slechte after sales service van FILIPPA K. Een klacht indienen tegen Filippa K schijnt een taboe te zijn, Over een ondeugdelijk product van Filippa K moet je je mond dicht houden anders wordt je onheus bejegend, asociaal en brutaal behandeld door Filippa K. Ze beseffen niet eens dat ze wettelijk een klacht over een ondeugdelijk product naar behoren moeten oplossen. In plaats van daarvan staan ze juist achter hun ondeugdelijke producten en je wordt als een stuk vuil behandeld als niet klacht hebt over een ondeugdelijk product waarover Filippa K eigenlijk eindverantwoordelijke voor is.
Op 9 november heb ik een bevestiging…
Op 9 november heb ik een bevestiging gekregen dat mijn retour in goede orde was ontvangen. Binnen een paar dagen zou ik mijn geld terug gestort krijgen op mijn creditcard €429,60. Tot op heden niks retour ontvangen en de klantenservice niet te bereiken en ook telefonisch niet te bereiken. STORT MIJN GELD TERUG.