Ik ben zelf behoorlijk tevreden over Diabetesmagazijn. De producten die ik heb besteld, zoals mijn nieuwe insulinepomp, waren van topkwaliteit en kwamen razendsnel aan, wat echt belangrijk is als je diabetes hebt. De website is super duidelijk en het was makkelijk om precies te vinden wat ik nodig had. Ook waardeer ik de duurzame verpakkingen, dat geeft een goed gevoel. Toch heb ik wel gelezen dat sommige mensen moeite hebben met de klantenservice, bijvoorbeeld dat ze lang moeten wachten op een reactie. Ik zou het fijn vinden als ze daar wat sneller op reageren of een live chat optie toevoegen. Al met al biedt Diabetesmagazijn goede producten tegen eerlijke prijzen en heb ik persoonlijk profiteren van hun aanbiedingen voor vaste klanten.
De door ons geselecteerde videos.
Is Diabetesmagazijn.nl safe for online shopping? Diabetesmagazijn Detailed Review!
Wellion Luna Duo & Trio - Cholesterol meten
Accu Chek Mobile Glucosemeter
Ik moet zeggen, de productkwaliteit van Diabetesmagazijn vind ik echt goed. Toen ik de glucosemeter bij hen kocht, werkte hij meteen perfect en de aflezingen waren heel duidelijk. Ook de sensorlijmverwijderaar bleek super effectief, precies wat ik nodig had. Wat de garantie betreft, had ik een keer een probleem met een product en de klantenservice reageerde snel en loste het netjes op. Toch denk ik dat ze nog kunnen verbeteren door wat duidelijker te zijn over specifieke producteigenschappen, zoals eerder melden dat de glucosemeter dik bloed niet kan meten. Ook zou het handig zijn als de klantenservice iets sneller reageert op vragen. Al met al ben ik best tevreden met de kwaliteit en de garantie die ze bieden.
Persoonlijk ben ik super tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding bij Diabetesmagazijn. Ik heb meerdere producten aangeschaft, zoals insulinepennen en teststrips, die niet alleen betaalbaar waren maar ook van uitstekende kwaliteit bleken te zijn. De snelle levering was voor mij een groot pluspunt, vooral toen ik iets snel nodig had. Eén dingetje dat beter kan: de verzendkosten. Soms voel ik dat die wat hoog zijn, vooral bij kleinere bestellingen. Het zou top zijn als ze hier flexibeler in konden zijn, bijvoorbeeld door gratis verzending aan te bieden vanaf een bepaald bedrag. Daarnaast heb ik gemerkt dat sommige producten een kortere houdbaarheidsdatum hebben dan ik zou willen, wat soms tot verspilling leidt. Al met al een goede winkel, maar met ruimte voor wat verbeteringen.
Ik moet zeggen dat mijn ervaring met de klantenservice van Diabetesmagazijn gemengd is. Toen ik een vraag had over een product, reageerde de klantenservice snel en vriendelijk, wat ik echt waardeerde. Ze namen de tijd om mijn vraag duidelijk te beantwoorden en hielpen me met het vinden van het juiste product. Echter, toen ik een klacht had over een vertraagde levering, vond ik het lastig om snel een bevredigend antwoord te krijgen. Het duurde een paar dagen voordat ik een reactie kreeg, en de communicatie was niet zo duidelijk als ik had gehoopt. Ik zou het fijn vinden als Diabetesmagazijn een duidelijkere klachtenprocedure zou invoeren en zorgen voor snellere opvolging bij problemen. Daarnaast zou extra training voor het personeel in probleemoplossing en klantvriendelijkheid de algehele ervaring zeker kunnen verbeteren.
Ik vond dat de levering van Diabetesmagazijn echt snel ging, wat superhandig was omdat ik mijn spullen meteen nodig had. De verpakking was stevig, dus alles kwam zonder schade aan. Toch merkte ik één keer dat de trackinginformatie niet helemaal klopte, waardoor ik niet precies wist wanneer mijn pakket zou aankomen. Het zou top zijn als ze hier wat duidelijker over kunnen zijn, bijvoorbeeld met real-time updates. Retourneren ging verder ook redelijk soepel, maar ik zou graag een duidelijkere instructiepagina zien zodat je precies weet wat je moet doen zonder eerst contact op te moeten nemen. Al met al tevreden, maar met wat kleine verbeterpunten.
Ik heb zelf een paar keer bij Diabetesmagazijn besteld en ik moet zeggen dat hun reputatie echt klopt. De website is super duidelijk en makkelijk te navigeren, wat voor mij altijd een groot pluspunt is. Een keer had ik een probleem met een levering en hun klantenservice loste het snel en vriendelijk op, wat ik heel fijn vond. Misschien zouden ze nog meer reviews van klanten kunnen laten zien om nieuwe bezoekers extra vertrouwen te geven, maar verder kan ik alleen maar klappen voor hoe betrouwbaar ze zijn.
Persoonlijk heb ik het echt fijn gevonden hoe snel ik via WhatsApp geholpen werd bij Diabetesmagazijn. Die snelle service is echt top innovatie. Maar ik denk dat ze nog een stapje kunnen zetten op het gebied van duurzaamheid. Bijvoorbeeld, ze zouden kunnen overstappen op biologisch afbreekbare verpakkingen of energiezuinige verzendopties aanbieden. Ook zou het handig zijn als ze meer informatie delen over hun duurzame initiatieven, zodat klanten precies weten hoe ze bijdragen aan een beter milieu.
Wat ik vooral fijn vind aan Diabetesmagazijn zijn de regelmatige aanbiedingen en kortingen die ze hebben. Toen ik laatst voorraad moest aanschaffen, kreeg ik bijvoorbeeld een mooie korting op lancetten, wat mijn maandelijkse uitgaven flink verlaagde. Ook waardeer ik de speciale deals voor vaste klanten, zoals extra korting bij grotere bestellingen. Toch zou het nog beter zijn als ze vaker seizoensgebonden acties organiseren of exclusieve aanbiedingen via een nieuwsbrief aanbieden. Soms mis ik een beetje variatie in de promoties, dus daar is zeker ruimte voor verbetering. Over het algemeen maken de aanbiedingen het winkelen bij hen echt aantrekkelijk en helpen ze me trouw te blijven aan Diabetesmagazijn.
Onze Tiktok aanraders over Diabetesmagazijn reviews.
Sometimes pause and recongise 🤍🫶🏽 #diabetes #diabetic #type1diabetes
This is tiny is fantastic for all my Son's hypo treatments. Purchased from
Dexcom’s 10 days are up! Thank goodness because it was already very near to peeling off.
Slechtste reviews
Slechte service
Ik had contour besteld. Dat zou bezorgd worden door DHL. Ik ben de hele dag thuis. Krijg een bericht dat het pakje bij mij thuis is bezorgd. Niet dus. Contact opgenomen met Diabetes Magazijn. In feite werd mijn klacht steeds bij mij teruggelegd. Ik werd uitgemaakt voor leugenaar en ik zou zelf een klacht in moeten dienen bij DHL. Ik heb echter een koop- en bezorg overeenkomst gesloten met DM, niet met DHL. Dat is hun pakkie aan. Ik koop nooit meer iets bij hen. Inmiddels werd mijn pakje op een avond gebracht door iemand die ik niet ken, die mij niet kent. Hoezo is bij u thuis bezorgd????!!!!!
Ik bestelde bloedsuikerteststrips bij diabetesmagazijn.nl Daar zij de naam diabetes gebruiken ging ik er van uit dat dit bedrijf toch minstens ook op de hoogte is van alle eigenschappen en gebruiksaanwijzing van diabetes producten. Tests trips kunnen na opening van verpakking 18 maanden gebruikt worden. Als leek ga ik er dan ook vanuit dat de tests trips die diabetes magazijn mij toe stuurt deze mogelijkheid hebben. Wanneer ik n.l een pak lang houdbare melk koop of jam of enig ander lang houdbaar product dan ligt de uiterste houdbaarheidsdatum ook verder weg dan de houdbaarheidsdatum na opening. Om deze reden bestelde ik 2 doosjes tests trips. Dit was gunstiger wat betreft portokosten. (Velen moeten op de kleintjes letten. Ik ook.) Bij aflevering van product bevond zich een beschrijving dat bij retourzending het zegel van de verzend verpakking niet verbroken mocht zijn. Vreemd want als ik de verzend verpakking niet mag openen kan ik mijn bestelde product niet controleren. Enfin.. ik open mijn bestelling en ontdek dat de tests trips maar 6 maanden meer houdbaar zijn. In deze periode kan ik wel 1 busje tests trips verbruiken maar geen 2 daar ik maar 1 a 2 maal per week behoef te prikken. Ik heb diabetes magazijn mijn uitleg gedaan en gevraagd of ik 1 busje gratis terug mocht sturen. Diabetes magazijn laat mij weten dat ik voordat ik tests trips bestel eerst bij hen naar de houdbaarheidsdatum had moeten informeren. Hierover ben ik zeer verbaasd. Ik bestel ook vitaminen via websites en ontvang altijd vitaminen met lange houdbaarheidsdatum zonder dat ik hierover eerst heb geïnformeerd bij betreffend bedrijf. In beschrijving van zaken doen vermeld diabetes magazijn dat het hun streven is dat hun te leveren testsstrips minstens 12 maanden houdbaar zijn. Was dit in mijn geval zo geweest had ik niets van mijzelf laten horen, maar 100 testsstrips in een half jaar tijd verwerken is voor mij teveel. Ik moet nu het grootste gedeelte van mijn 2 de busje weggooien. Ik ben zeer teleurgesteld in de service die diabetes magazijn naar mij toe leverden.
Als reactie op het antwoord van diabetesmagazine deel ik mee dat ik geen woord terug neem van mijn klacht. Ik heb deze naar waarheid heb geschreven. Diabetesmagazine verdraaid zelf geschreven tekst. Verder laat ik het hierbij. Het grote geld denkt altijd gelijk te hebben.
Glucosmeter gekocht en geeft steeds er4 aan omdat mijn bloed te dik is. Heb gevraagd wat ik hieraan kon doen anders wil ik het geld terug. Niks meer van gehoord, je word gewoon genergeerd. Staat niet bij informatie of specs dat de meter geen dik bloed kan meten! Slechte service en misinformatie op de producten. Beter ergens anders kopen.