Mijn indruk van Blendle

Ik moet zeggen, mijn ervaring met Blendle is best wel wisselvallig. Soms vind ik de betalingsvoorwaarden echt verwarrend. Een keer werd ik bijvoorbeeld ineens extra kosten in rekening gebracht voor een artikel dat ik dacht dat gedekt was door mijn abonnement. Dat voelde best misleidend. Aan de andere kant is de app super makkelijk in gebruik en ik waardeer echt hoe ik mijn interesses kan instellen zodat ik relevante artikelen te zien krijg. Het zou top zijn als Blendle duidelijker communiceert over de prijzen en wat er precies bij een abonnement zit. Ook zou de klantenservice wat sneller kunnen reageren wanneer je vragen hebt. Kortom, Blendle heeft veel potentie, maar er zijn zeker verbeterpunten om de gebruikerservaring consistenter en transparanter te maken.

De door ons geselecteerde videos.


Review en overzicht van Myjour.nl competitie Blendle.nl van
Blendle app - first look
Blendle lanceert Amerikaanse versie

Nieuwste reviews

Ingesproken artikelen buitengewoon ondermaats ingesproken

Bronnen zijn erg gekleurd. Overwegend links georiënteerd. Gesproken berichten zijn niet aan te horen. Een bot legt met zeer grote regelmaat verkeerde klemtonen, de snelheid varieert exact op de verkeerde momenten en tone of voice conflicteert veel te vaak met de inhoud.

P
Patrick Lemmens 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Luisteren was fijn, nu niet meer

Tot voor kort werden de artikelen door medewerkers ingesproken, maar nu wordt dat door AI geregeld. Te vroeg, want woorden worden met de verkeerde klemtoon uitgesproken en er zijn woorden die helemaal verkeerd worden uitgesproken. Zo wordt gay als gaai als in papegaai uitgesproken. Niet om aan te horen! Verder vind ik het een achteruitgang dat ze met het audio dagstart zijn gestopt. Ik vond juist het luisteren heel fijn, maar daar is nog maar weinig van overgebleven. Ik overweeg mijn abonnement op te zeggen.

N
Nieuwenhuijzen 6 maanden geleden
4
Totaal
Zou hier weer kopen?

Misleidend en oplichtend

Beste Blendle, Tot mijn schrik kom ik erachter dat ik sinds een jaar betaal voor een abonnement, waarvan ik dacht het een jaar geleden te hebben opgezegd. Ik kan dit sluikabonnement op welk e-mailadres dan ook niet cancellen. Een abonnement waar je voor betaalt zou je per direct moeten cancellen. Dit kan ik nu niet doen. Als zoveel mensen hetzelfde overkomt, dat je er na een jaar achterkomt dat er nog geld wordt afgeschreven, kan het niet alleen maar aan al die mensen liggen lijkt mij. Ja je hebt een plicht om bij te houden wat er van je rekening wordt afgeschreven. Maar je hebt als Blendle ook een plicht om mensen niet vast te ketenen aan een sluikabonnement waar ze niet van af kunnen. Je zadelt mensen op met een schuldgevoel dat ze hun rekening niet goed hebben gecontroleerd, terwijl ze niet eens hun abonnement kunnen stopzetten. Ik voel mij eerlijk gezegd bestolen en hoop dat jullie dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Niek Zeeman

N
Niek Zeeman 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Onze Tiktok aanraders over Blendle.


Replying to @ninamiraglia I think I could do a 10 minute tiktok on how much I love this blender haha

A quiet blender is a great blender. #nutribullet #beastblender #blender

Antwoorden op @Fleur alle informatie over de nutribullet Portable blender! Welke kleur is jouw favoriet? 💙🤍🖤 Deze week voor 29,97 bij de Albert Heijn!

Slechtste reviews

Ondanks opzeggen blijven afschrijven

Ondanks opzeggen blijven afschrijven. Compleet onduidelijke klantenservice,er blijkt een tweede abonnement te lopen. Dat zou dan pas na mijn opzegging is gestart en werd afgeschreven. Geen restitutie, Vera begrijpt niet wat ik vind dat er fout gaat.

D
Dana 11 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Ingesproken artikelen buitengewoon ondermaats ingesproken

Bronnen zijn erg gekleurd. Overwegend links georiënteerd. Gesproken berichten zijn niet aan te horen. Een bot legt met zeer grote regelmaat verkeerde klemtonen, de snelheid varieert exact op de verkeerde momenten en tone of voice conflicteert veel te vaak met de inhoud.

P
Patrick Lemmens 6 maanden geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Ze verdienen niet eens 1 ster

Ze verdienen niet eens 1 ster. Zeer slecht.

M
Mara Hoog 3 jaar geleden
2
Totaal
Zou hier weer kopen?

Beste reviews

Blendle is best handig

Lees een boel negativiteit, maar Blendle is best handig. Had eerder een paar losse abonnementen op tijdschriften. Ben blij dat ik de Quote bijvoorbeeld nu gratis kan lezen. Op de fiets is het fijn om naar de ingesproken verhalen te luisteren. De stemmen zijn prettig om naar te luisteren.

J
Jeroni 4 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Ik heb alleen een proefabonnement…

Ik heb alleen een proefabonnement gestart en ze beginnen gelijk met afschrijven. Willen jullie dit corrigeren? Er zit denk ik een bug in jullie app, want toen ik die app vernieuwde zei hij proefabonnement, daarom had ik hem afgesloten en die heb ik dus niet gehad. Graag per direct opzeggen en niet over 1 jaar. Ik heb hem ook letter 1 minuut na het afsluiten opgezegd. Met vriendelijke groet, Youssef Amakran Update: Blendle heeft het opgelost! Top dankjewel!

Y
Youssef Amakran 2 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Dé innovatie iedereen met een hekel aan papieren media

Blendle activeert je om meer te lezen. Een aantal jaren geleden heb ik Blendle geprobeerd. Toen was ik niet zo enthousiast. Inmiddels betaal je 1 laag bedrag per maand en Kun je onbeperkt premium artikelen lezen. Echt fantastisch. Dit is de toekomst. Daarnaast kun je voor een kleine bijdrage (0,01 tot 0,30 euro) inzage krijgen in honderden magazines etc. Ook de iPhone app werkt fantastisch. Alleen jammer dat je nog niet zo eenvoudig kunt zoeken naar publishers, arktikelen en onderwerpen. Verder top!

B
Bas 6 jaar geleden
10
Totaal
Zou hier weer kopen?

Schrijf zelf een review