Ik vind Quick Parking over het algemeen best handig. De shuttlebussen zijn lekker ruim en het personeel is altijd vriendelijk, wat het parkeren een stuk aangenamer maakt. Maar ik heb ook wat minder goede ervaringen gehad. Zo was de parkeerplaats waar ik laatst stond echt slecht verlicht, dat voelde niet zo veilig. Daarnaast had ik bij mijn laatste bezoek een lekke band bij aankomst, wat natuurlijk vervelend was. Ik zou willen dat Quick Parking wat beter let op de verlichting en de staat van de parkeerplaatsen. Ook zou duidelijkere bewegwijzering helpen, want het kan soms best verwarrend zijn. En als de wachttijden bij de shuttlebussen iets korter kunnen, zou dat de service echt een flinke boost geven.
VALET PARKING ZONDER TE WACHTEN? | TOP 6 SCHIPHOL PARKEREN
Experienced Driver on Tight Parking 🤠😎😎 #Shorts
Ik vond Quick Parking best goed geregeld: de shuttlebussen waren altijd ruim en het personeel super vriendelijk, wat het parkeren een stuk minder stressvol maakte. De prijs vond ik ook eerlijk voor wat je krijgt. Toch zijn er zeker verbeterpunten. De parkeerplaats zelf liet soms best te wensen over, vooral de verlichting was vaak zwak, waardoor het lastig was om 's avonds je auto terug te vinden. Daarnaast merkte ik dat er een paar grote gaten in de grond zaten, wat uiteindelijk mijn band lek liet gaan. Ook voelde de garantie niet echt betrouwbaar aan door de miscommunicatie die ik ervoer toen ik contact opnam over mijn lekke band. Het zou echt helpen als Quick Parking de staat van de parkeerplaats beter onderhoudt en de communicatie rond garantie en service verbetert. Dan is het allemaal top!
Toen ik voor het eerst bij Quick Parking parkeerde, viel me meteen op hoe scherp hun prijzen waren vergeleken met P3 op Schiphol. Ik betaalde ongeveer 20% minder en kreeg toch een snelle shuttle naar de terminal. Reserveren via hun website was super makkelijk, en de betaling verliep vlekkeloos. Een dingetje dat beter kan: soms duurde het even voordat de shuttle aankwam als er veel verkeer was, maar over het algemeen vind ik de prijs-kwaliteitverhouding top. Zeker een aanrader als je wilt besparen zonder in te leveren op gemak!
De klantenservice van Quick Parking was echt top! Een keer had ik een probleem met mijn reservering en ik belde meteen. Ze waren super vriendelijk en losten het snel voor me op zonder gedoe. Toen ik eenmaal vertrok, merkte ik dat er niet genoeg informatie was over de betalingsmogelijkheden. Ik heb dit gemeld en ze reageerden meteen door extra borden te plaatsen en duidelijkere instructies online te zetten. Het voelt echt alsof ze luisteren naar hun klanten en verbeteren waar nodig, wat ik heel fijn vind.
Ik vond de levering en retournering bij Quick Parking over het algemeen prima, maar er zijn zeker verbeterpunten. Toen ik mijn auto inleverde, ging alles vlot en de shuttle was precies op tijd, wat ik erg prettig vond. Echter, bij het terughalen van mijn auto moest ik langer wachten dan verwacht, wat echt vervelend was na een lange reis. Het zou top zijn als ze de shuttlesfrequentie kunnen verhogen tijdens piektijden om de wachttijden te verkorten. Daarnaast miste ik duidelijke communicatie over eventuele vertragingen, wat de ervaring nog frusterender maakte. Een verbeterd notificatiesysteem via sms of app zou hierin veel helpen, zodat je beter weet wat je kunt verwachten.
Ik vind dat Quick Parking over het algemeen een goeie reputatie heeft. Zelf heb ik altijd makkelijk kunnen parkeren en de chauffeurs zijn echt vriendelijk, wat het hele proces een stuk fijner maakt. Maar ik heb ook van een paar vrienden gehoord dat hun auto's soms beschadigd zijn achtergelaten, zoals lekke banden of ingeslagen ruiten. Het zou echt helpen als Quick Parking meer beveiliging op de parkeerplaatsen zou hebben, zoals extra camera’s of betere verlichting. Daarnaast lijkt het soms alsof veranderingen in de naam niet goed gecommuniceerd worden, wat wat verwarrend kan zijn voor vaste klanten. Als ze hier wat meer aandacht aan besteden, denk ik dat hun reputatie alleen maar sterker kan worden.
Ik vind het echt knap hoe Quick Parking inzet op innovatie en duurzaamheid. Toen ik laatst gebruik maakte van hun automatische slagboom, merkte ik dat het systeem soepel werkte en weinig energie leek te verbruiken. Het zou nog beter zijn als ze zonnepanelen integreren om de energievoorziening nog groener te maken. Ook zou het handig zijn als ze meer elektrische laadpalen toevoegen, zodat elektriciёle auto’s makkelijker kunnen worden opgeladen. Al met al zie ik duidelijk dat ze bezig zijn met vooruitgang, maar er is altijd ruimte voor verdere verbeteringen.
Persoonlijk vind ik de aanbiedingen en promoties van Quick Parking nog best wat beperkt. Ik heb gemerkt dat er zelden verrassende kortingen of speciale deals zijn, vooral niet voor drukke locaties zoals Schiphol. Het zou echt een verschil maken als ze vaker aantrekkelijke acties aanbieden, zoals bijvoorbeeld 20% korting bij vroeg boeken of speciale tarieven voor langere parkeerperiodes. Daarnaast zou een loyaliteitsprogramma voor vaste klanten heel leuk zijn, zodat je als terugkerende klant extra voordelen krijgt. Zo voelen klanten zich meer gewaardeerd en worden ze gestimuleerd om voor Quick Parking te blijven kiezen.
Nieuwste reviews
Prijs kwaliteit is goed
Prijs kwaliteit is goed, makkelijk bereikbaar. Enige minpuntje, we hebben half uur moeten op de luchthaven, eer bus er was
Goede goedkope parkeerplaats, wel veel keitjes wat lastig is voor rolkoffers, ook meer verlichting zou fijn zijn. Goed en duidelijk busvervoer naar luchthaven, vrolijke chauffeur.
Replying to @i_play_games_alone exciting day🍪🦜👕 what would you rate this one?
Free parking anywhere in the world 🌏💫 #freeparking #melbourne #kick
Slechtste reviews
Ciao "quick" parking.
Hopeloos verwaarloosde parking in Machelen ,bestemming Zaventem, zonder toezicht. Het duurde een uur voor de bus vertrok naar de luchthaven. Omdat we in tijdsnood kwamen en de chauffeur aanmaanden tot spoed werden we uigemaakt voor "conards". De eerlijkheid gebiedt ons te zeggen dat de terugreis wel vlot verliep.
In de nacht is het parkeerterrein moeilijk te vinden.
Advies om meer of duidelijke borden te plaatsen met Quickparking erop.
Slecht begaanbaar parkeerterrein voor rollende koffers.
Bij terugkomst op Schiphol was de bus ook lastig te vinden.
Lang moeten wachten in volle bus op Schiphol alvorens die terugreed naar het Quickparking terrein. Hoogst waarschijnlijk hebben we onze corona opgelopen door de volle bus met enkele uitbundige hoesters". Gaarne bussen niet volproppen en sneller vertrekken. Niet voor herhaling vatbaar.
Het was geen quick service met het op halen van de luchthaven naar de parkeerplaats. We hebben 45 minuten in de kou moeten wachten totdat de bus kwam.Bij bellen geen antwoord, maar een bandje. Wi je de chauffeur spreken, dan wordt er weggedrukt. Geen goede verlichting om auto in het donker te vinden en heel veel gaten in de grond. geen parkeervakken aan gegeven. iedereen zet de auto maar ergens neer .
Quickparking een goed en voordelig alternatief als via Schiphol reis
Normaal kies ik op Schiphol altijd voor P-3 maar omdat het last-minute-tarief daarvan bijna dubbel zo hoog ligt als dat van Quick-Parking, zeker i.c.m. het voordeel van het lidmaatschap van de ANWB, heb ik naar volle tevredenheid gekozen voor Quick parking. Quick parking is een professioneel en betrouwbaar bedrijf. Het beschikt over prima en ruime shuttlebussen met vriendelijk personeel. Ook de wachttijd en reistijd naar Schiphol zijn niet heel te lang. In ons geval iets meer dan 10 minuten.
Onze shuttlebus stond in beide gevallen al klaar, zowel bij de aankomst op de parkeerplaats als bij de terugkomst op Schiphol. Quick Parking beschikt in Aalsmeer over twee grote parkeerterreinen die vlak naast elkaar liggen. Je moet wel in de gaten houden op welk van de twee terreinen je een plek hebt gereserveerd maar in ons geval was het, ook ‘s nachts, geen probleem om de juiste te vinden. Wij hadden gekozen voor Parking Medium Flex. Op de bevestigingsmail stond het adres Middenweg 6 duidelijk aangegeven. De buschauffeur roept bij de aankomst het betreffende nummer van het parkeerterrein om. Je kan de slagboom openen met de barcode op je telefoon. Kortom een goed en voordelig alternatief als je via Schiphol reist.
Goede ervaring,
Helaas pakte de code niet vanaf de telefoon gelukkig hadden we een geprinte versie bij ons.
We moesten ong. 10 min wachten op de bus en werden fijn afgezet bij de ingang van Schiphol.
Het verliep prima zowel de heen en de terugreis.
Voor herhaling vatbaar.