Wat ik zelf uit de reviews van Taxi2Airport haal, is dat veel mensen blij zijn met de comfortabele ritten en de nette auto's. Ik had zelf een keer een supergoede chauffeur die heel vriendelijk was en precies op tijd kwam, dat maakte mijn dag echt beter. Maar ik zie ook vaak klachten over communicatie en dat chauffeurs soms te laat zijn. Dat kan echt vervelend zijn, vooral als je haast hebt naar het vliegveld. Het zou handig zijn als Taxi2Airport hier wat in kan verbeteren, bijvoorbeeld door betere updates te geven over de rit of strakker te plannen. Ook wat duidelijker zijn over de kosten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan, zou top zijn.
De door ons geselecteerde videos.
Taxi to the Airport Review | Holiday Extras
Taxi Noorderplassen Almere reviews | 5-star Schiphol Airport transfer review
Airport Taxi reviews
Toen ik met Taxi2Airport ging, was ik echt onder de indruk van hoe schoon en netjes de auto was. De rit was super comfortabel en de chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam, wat ik echt waardeerde. Maar ik merkte ook dat er soms wat te weinig ruimte was voor mijn bagage, wat best lastig was. Daarnaast waren de stoelen niet helemaal even comfortabel voor langere ritten, dat kan beter. Wat de garantie betreft, het was fijn dat er een kinderzitje beschikbaar was zonder gedoe. Toch had ik wat moeite met de communicatie toen ik een extra verzoek had, dat kan soepeler. Al met al ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbeteringen om de service nog beter te maken.
Ik vind dat de prijs-kwaliteitverhouding van Taxi2Airport best goed is. Tijdens mijn ritten waren de chauffeurs altijd vriendelijk en de auto's schoon en comfortabel. Een keer had ik een last-minute reservering nodig en hoewel de prijs wat hoger lag, was het echt het waard omdat ik zonder stress op tijd op het vliegveld was. Wel zou het handig zijn als de tarieven duidelijker gecommuniceerd worden vooraf, zodat je niet voor onverwachte extra kosten komt te staan. Verder zou ik graag zien dat ze meer vaste tarieven aanbieden, zodat je precies weet wat je betaalt.
Toen ik laatst een taxi nodig had van Taxi2Airport, was ik echt onder de indruk van hoe vriendelijk de klantenservice reageerde op mijn telefoontje. Ze waren super behulpzaam en regelden alles snel, wat ik fijn vond. Maar er was ook een keer dat mijn taxi bijna was vertrokken zonder mij, en ik moest twee keer bellen voordat er iemand terugbelde. Het zou top zijn als ze sneller reageren als er iets misgaat, zodat je niet in de kou staat. Ook zou het handig zijn als ze een makkelijke manier hebben om direct online klachten in te dienen, in plaats van via meerdere kanalen heen te moeten gaan. Al met al is de klantenservice meestal goed, maar er is zeker ruimte voor wat extra consistentie en snellere oplossingen als er problemen optreden.
Mijn ervaring met de levering en retournering bij Taxi2Airport is over het algemeen goed, maar er zijn zeker dingen die beter kunnen. Toen ik laatst een rit annuleerde, duurde het even voordat ik mijn geld terug kreeg. Het zou top zijn als dat sneller geregeld wordt, zodat je niet in onzekerheid zit. Aan de positieve kant waren de chauffeurs meestal puntelijk en super vriendelijk, wat altijd welkom is. Een keer was mijn taxi echter veel te laat, zonder dat ik meteen een update kreeg over de vertraging. Betere communicatie hierover zou echt een groot verschil maken. Ook zou een duidelijker statusoverzicht van je rit bijvoorbeeld via een app handig zijn, zodat je altijd weet wat de stand van zaken is. Al met al is de service betrouwbaar, maar met wat extra aandacht voor snelle terugbetalingen en consistentere communicatie kan het nog beter.
Ik vind de reputatie van Taxi2Airport best wisselvallig. Toen ik laatst met hen reed, was de chauffeur echt vriendelijk en zorgde hij voor een relaxte rit. Dat waard ik echt fijn vinden. Maar er was ook een moment dat ik geen contact kon krijgen met de klantenservice toen er vertraging was, wat best frustrerend was. Daarnaast vond ik de prijzen wat hoger dan verwacht. Het zou handig zijn als ze duidelijker zijn over de kosten vooraf en makkelijker bereikbaar zijn voor vragen of problemen. Al met al heb ik goede ervaringen gehad, maar er is zeker ruimte voor verbetering zodat ze consistenter positieve feedback krijgen.
Ik ben echt onder de indruk van hoe Taxi2Airport innovatie en duurzaamheid aanpakt. De app die ze hebben ontwikkeld maakt het boeken van een taxi super makkelijk en overzichtelijk, wat mijn reizen a lot eenvoudiger maakt. Bovendien merk ik dat ze steeds vaker elektrische auto's inzetten, wat niet alleen goed is voor het milieu maar ook zorgt voor een stillere rit. Toch zou ik graag willen zien dat ze nog meer investeren in duurzame energiebronnen voor hun vloot en misschien zelfs een optie aanbieden om te kiezen voor een volledig elektrische rit in de app. Dit zou hun inzet voor duurzaamheid nog beter laten zien en klanten extra motiveren om voor Taxi2Airport te kiezen.
Nieuwste reviews
Erg tevreden
De chauffeur stond me al op te wachten toen ik aankwam op het vliegveld in Cluj-Napoca en hij was erg vriendelijk. Vertelde me tijdens de autorit van alles over de stad en gaf me tips over wat te bezoeken en waar te eten.
Een paar dagen later werd ik weer opgehaald bij het hotel en dit verliep ook prima!
Ik ben erg tevreden met hoe het is verlopen!! Netjes op tijd en aangename ritten.
Here is a longer video I did a while ago: @madame tartempion and also, beware of the airport taxi scammers and ONLY ever stand in the official taxi line go get your vehicle! If someone comes up to you asking if you need a taxi, JUST SAY NON.
Heres a safety tip for anyone traveling to NYC!! Im sure this happens in other cities as well. Be safe friends 🫶🏼
What a unit #taxi #taxidriver #taxi2 #peogeot
Slechtste reviews
Taxi kwam niet
Ik had een taxi geboekt om mij 's ochtends vroeg naar het vliegveld te brengen. De taxi kwam niet opdagen waardoor ik na lang zoeken voor het dubbele tarief een nieuwe taxi van straat heb gehaald. Ik heb bijna mijn vlucht gemist en was twee keer zoveel geld kwijt. Na twee maanden heb ik het oorspronkelijke geld voor de geboekte taxi teruggekregen, maar verder geen compensatie voor de gemaakte kosten (of het feit dat ik bijna mijn vlucht miste).
Zeer slechte service! De taxi was al weg toen wij uit het vliegveld kwamen, ondanks contact met de chauffeur. Geld wordt niet terug betaald en op het vliegveld stonden taxi chauffeurs die ritten aanboden en die precies wisten te vertellen dat dit vaker gebeurd en we ons geld wel terug krijgen. Dit heeft alle schijn van onderlinge samenwerking en fraude. Ons geld hebben we niet terug gekregen dus hebben dubbele taxi kosten gehad.
Er komt nu een reactie op de review alsof er juist gehandeld is….echter was de gegeven ophaaltijd 16:00 en was de chauffeur al 15:14 aanwezig om vervolgens ‘volgens protocol’ na een uur te vertrekken. Inhoudelijk komt hier geen enkele reactie op. En terugbetaling wordt geweigerd.
BOEK GEEN TAXI, het zijn echt oplichters!!!
Doordat wij, op de luchthaven in Zaventem, meer dan 30 minuten boven onze afgesproken tijd zaten, meldde de bestuurder ( kende de taal Nederlands niet) dat onze afspraak kwam te vervallen en waren we onze 65 euro kwijt. ( wachttijd duurde extra lang doordat onze bagage niet tijdig van de band rolde). Een optie om extra bij te betalen werd niet voorgesteld. Wij hebben dan maar een taxi op de luchthaven zelf genomen en kwamen ervan af met 80 euro ( voor circa 25 km)Goed op weten, de volgende maal een taxi in de luchthaven zelf, men loopt dan geen enkel risico voor afgesproken tijd)
De chauffeur stond me al op te wachten toen ik aankwam op het vliegveld in Cluj-Napoca en hij was erg vriendelijk. Vertelde me tijdens de autorit van alles over de stad en gaf me tips over wat te bezoeken en waar te eten.
Een paar dagen later werd ik weer opgehaald bij het hotel en dit verliep ook prima!
Ik ben erg tevreden met hoe het is verlopen!! Netjes op tijd en aangename ritten.
Dat we gebeld werden als er vertraging was op Schiphol en waar hij ons op kwam halen,erg behulpzaam met de koffers,heel vriendelijke chauffeur het was top!!